Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 14481 til 14500 af 40685
-
Lektiehjælp tilbydes i Matematik+Fysik i Aalborg og omegn og Århus
ForumindlægHej går du på Gymnasiet eller en naturvidenskabelige videregående uddannelse? Er du ikke tilfreds med din nuværende præstation eller er du dumpet til din eksamen? Så er hjælpen nær. Mit navn er Frederik, jeg er Cand.Scient i Matematik og Fysik og jeg tilbyder privat-undervisning i fagene Matemati... -
Aalborg: Lektiehjælp/brush up i matematik og fysik tilbydes
ForumindlægHej er du dumpet til årsprøve/studenterekamen i Matematik eller Fysik? Går du på HHX, STX, HF? Bor du i Aalborg eller i Nordjylland? Skal du til re-eksamen i august? Så er hjælpen nær. Cand.Scient i Matematik og Fysik og som til daglig underviser i Gymnasiet (og har flere års undervisningserfar... -
Medicin og INGEN PLAN B
ForumindlægHej alle, Jeg skal gennem et 10. klasse og efter det skal jeg forhåbelig på gymnasiet (STX). Jeg vil gerne læse medicin i fremtiden, og noget jeg har gået rundt, og drømt om i flere år. Jeg ville rigtig gerne spørge om, hvordan gymnasiet er, og om det er let at få et snit på over 9 eller, om man... -
Hvor mange mundtlige højniveauekssamener?
ForumindlægHejJeg bliver student her til sommer, og har forstået det sådan, at man skal op til 4 mundtlige eksamener.Men hvordan kan fagene risikere at fordele sig mht. højniveau- og mellem niveaueksamener, og er der noget, der er mere sandsynligt end andet?Endvidere vil jeg også gerne høre, om der er nogle... -
Udregning af gennemsnit
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvordan man udregner sit snit? Fagene vægter jo forskelligt, og årskaraktererne mindre end eksamenskaraktererne.. forstår det ikke lige.. -
karaktere
Forumindlæger det både årskarakteren, den mundtlige og skriftlige eksamens karakter der tæller på vores studenter eksamensbevis? Er en person som er rigtig dårlig til at gå til eksamen, men får okay middel karaktere i gymnasiet. jeg sys bare at det er så uretfærdigt for os som ikke kan gå til eksamen, uden ... -
Blære ord
ForumindlægER der nogen som har nogle super gode græske ord som man kan bruge til eksamen?? -
Eksamensdag...
ForumindlægKan man melde sig fra et fag, samme dag man skal til eksamen? Nogen der ved det -
svar til A-1- årig mate 2003 el. 20002
ForumindlægHar brug for svarene til student eksamen A 1-årig 2003 og 2002 -
Hvordan sige rman?
ForumindlægHvordan siger man "vil du omformulere spørgsmålet" på fransk? Og har i nogle gode sætninger til eksames situationer? -
HJÆLP til Brintbilen
ForumindlægEr der nogen som har noter til brintbilen og et forsøg som jeg kan bruge som nemlig til eksamen snart:D? -
studierapporten...
ForumindlægHej alle, mht. studierapporten skal man så selv sørge for at medbringe den til AT-eksamen eller er det noget lærerne allerede har? -
årskarakter
Forumindlæghej, tælller ens årskarkter, hvis man kommer til eksamen på samme fag? fx et c fag -
Lille spørgsmål.
ForumindlægHejsa. Vil lige spørge om en lille ting. Hvis man tager STX.. Har man mange muligheder til at være noget indenfor IT i STX? IT Programmør og andre ting? - Håber i kan hjælpe. -
Dokumentation
ForumindlægHej. Jeg ahr fået en mail om, at jeg skal medbringe dokumentation for, at jeg læser STX. Hvad mener de med det? Altså med dokumentation??? Jeg er lige startet i STX.. -
Hvad skal jeg vælge?
ForumindlægHej, Jeg er i tvivl om hvilken gymnasium der vil være det rigtige valg, om det skal være en stx eller hhx. Jeg tænker i fremtiden jeg vil studere interaktiondesign. Hvad er bedst hhx eller stx? -
snakke sig fra
ForumindlægHej Hvordan kan man snakke sig fra emnet til eksamen Eksempeler -
SU-regler
ForumindlægHej med jer! Har lige en disskusion med en ven, som jeg gerne vil have afsluttet! :p Er der nogle, der ved om det er rigtigt at man på en vidergående uddannelse kan gå i 18 måneder uden at være studieaktiv og stadig få SU? Dvs. ikke at møde op til undervisning og eksaminer? Jeg synes det lyder... -
Lille hjælp..
Forumindlægjeg har brug for hjælp til at finde de værste fejl i følgende, Er hat schlechte Note in Biologie und Religion, und aufgrund dass kann er nicht ein zehntes Hauptschuljahr belegen. So er wiest nur nicht was er machen sollen. Er hat zwölf Bewerbungen schrieben als Handelskaufmann, Koch, Fliesenlege... -
Rettelse...PLEEASSE
ForumindlægKunne nogle ikke være så søde at rette det her (eller bare noget af det) for mig :)Der Staat anerkennt dich nur als ein Teil die Nationale Minderheit, wenn du ein Staatsbürger bist. Es ist ein großes Problem in viele Lande damals man keine Minderheitsrechte bekommen. Dann bist du nur als einer Ei...
