Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 14501 til 14520 af 170163
  • Plz hjæææælp... har eksame i morgen

    Forumindlæg
    Er der nogen der har notater om skulptur, nutidskunst, moderne arkitektur, ekspressionisme fra bogen Billedkunst på c niveau. Jeg fatter ikke så meget i billedkunst... Det er sværtttttttttttttt
  • Kommunikation/IT eksamen ???

    Forumindlæg
    Hej Kan nogen fortælle mig hvordan man evt. skal opstille powerpointet??? Hvad skal jeg fx starte med at fortælle om osv. Mit problem handler om "hvad forstås ved sund kost". Hvor jeg har taget udgangspunkt i målgruppen 3-9 årige børn. Mvh Ludvig
  • EKSAMEN (bakterieinfektion og proteiner)

    Forumindlæg
    Hej alle I morgen klokken 8 trækker jeg eksamensspørgsmål til mundtlig biologi b. Vi har, som bekendtgørelsen angiver, set eksamensspørgsmålene på forhånd. Der er især to af spørgsmålene, der driller mig. Det ene handler om proteiner, deres egenskaber og funktion. Jeg synes ikke, at vi har haft s...
  • Engelsk b eksamen fra 2011

    Forumindlæg
    Hej alle :D Jeg sidder her med engelsk oplægget fra 2011. Den omkring Education and Exercising. Og mangler noget inspiration. Jeg skal skrive et resume om et videoklip og derefter en eller anden diskussion. Nogen der eventuelt har lavet samme opgave som måske kan give noget inspiration...
  • Kemi b eksamen???

    Forumindlæg
    Hvad er det helt præcist man skal komme ind på når man har trukket sit emne?? Redegør for forsøget og teorien eller? Nogle som har nogle gode råd??
  • hjælp til natur eksame på HF

    Forumindlæg
    hej er der nogle der kan hjælpe mig. jeg skal op imorgen er der nogen der giider at forklare hvordan den fogår og om synopsisen til mest eller hvad. er super nervøs og hvordan forbereder man sig håber at i kan hjæpe mig
  • MEDIEFAG EKSAMEN??? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal snart op i mediefag og er lidt i tvivl om hvordan eksaminationen foregår.. Her er et par spørgsmål: - kan de finde på¨at spørge om hvad nogle forskellige begreber betyder? fx hvad betyder jump-cut?- hvad forventer de at vi skal kunne?- må man tage sine noter med ind på det ...
  • Dansk eksamen kortfilm valgaften

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket kortfilm valgaften mit tema er samfund, og jeg vil gerne spørge om I syntes at det er en god ide at jeg perspektivere til den grimme ælling og Ørneglugt. De to tekster skal handle om samfundet, og jeg skal finde forbindelsen. Tak for hjælpen på forhånd.
  • Eksamen-skildring af omsorgssvigt hjælp!

    Forumindlæg
    Heej Skal op i mundtlig dansk og skal bruge en tekst eller sang/reklamer Har trukket "skildring af omsorgssvigt" Nogle der kender nogle tekster, reklamer eller sang Mathilde
  • Hjælp søges - Dansk eksamen :)

    Forumindlæg
    Hey derude. :) Jeg har brug for noget hjælp! Jeg har i Dansk trukket fordybelsesområdet fællesskab, hvor jeg så skal finde en tekst ( Digt novelle Rap, essay og helst IKKE en bog, men et uddrag er OK ) eller et maleri som har noget med det at gøre. Jeg har selvfølgelig først forsøgt at find...
  • Dansk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, jeg har trukket "kærlighed på godt og ondt -novelle" og vil høre om det er nogen der har noget godt materiale til emnet ?
  • Noveller til mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har trukket noveller fra 90'erne of opefter i mundtlig dansk. Imorgen skal jeg aflevere mit prøveoplæg (en selvvalgt novelle) og jeg har stadig ikke fundet en. er der nogle der ved hvor jeg kan finde kendte danske noveller online?
  • Hjælp til tyskforberedelse - mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i mundligt tysk 10. juni 2013 og jeg kunne godt bruge en der kan hjælpe mig med at forberede til dette. Jeg har tysk på B-niveau på HHX. Håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg bor i Hørsholm i Nordsjælland. Hilsen Philip
  • Eksamens forberedelse til oldtidskundskab

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal til oldtidskunskabseksamen den 19 og jeg er tvivl om hvordan jeg "optimalt" bør forberede mig. Har I erfaringer eller har I fået gode råd af jeres lærer?
  • Hjælp til dansk eksamen! Billede analyse!

    Forumindlæg
    Hej jeg får i 9 klasse! Jeg har et kunstbilledet som hedder "sfinks - kvinden i tre stadier" af Edvard Munch. Jeg har lavet min dispotion og alt det, og er faktisk godt igang! Men der er virkleig nogle ting hvor jeg ikke aner hvad jeg skal skrive, for alt jeg kan læse om ham er meget ...
  • Hvordan foregår teknologi b eksamen?

    Forumindlæg
    Er det "kun" rapporten man skal forsvare eller er der mere? På forhånd tak
  • Fysik B eksamen

    Forumindlæg
    I et af mine eksamensspørgsmål står der, at jeg, i min fremlæggelse, skal behandle mekanisk energi og arbejde, men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal komme ind på og hvordan. Er der nogen, som kan hjælpe? :-)
  • Fysik eksamen 9.klasse

    Forumindlæg
    Hej, jeg kan evt komme op i huset og havens kemi på fredag, men aner faktisk ikke hvad jeg kan lave af forsøg, og hvad det egentlig er? :-) tak på forhånd, er meget ringe til fysik..
  • Fysik eksamen - bilag?

    Forumindlæg
    Hej jeg er i den situation at jeg skal op i fysik her om en uge, men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt bilaget man får udleveret under eksaminen, og som man altså ikke kender under de 24 timers forberedelse, altid vil have noget at gøre med det emne man har trukket eller ej? Kan man risikere at m...
  • Dansk eksamen- skal finde et tema

    Forumindlæg