Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14541 til 14560 af 24089
-
Dunhammeraften
ForumindlægHey, er der nogen som har arbejdet med den sang, og undtagelsesvis kunne komme med nogle idéer til en analyse og fortolkning af den...? "Dunhammeraften" er en sang fra Steppeulvene, og skrevet af Erik Skaløe... -
Kunne du tænke dig at rette min stil?
Forumindlæg:D Jeg er ikke den bedste til dansk. Så det ville være rart hvis een gad at kigge den igennem, helst een der kender til de forskellige perioder i litteraturen. Det er en fortolkning og analyse. :) -
Hjælp!!!!!!
ForumindlægHej:-) Er der nogen som har læst og analyseret novellen "The Pet", som kan hjælpe mig lidt. Jeg forstår ikke rigtigt, hvad det er der sker til sidst, så vil blive virkelig glad, hvis nogen kunne hjælpe mig. På forhånd tak :-) -
swot af superbest
ForumindlægJeg mangler nogle muligheder for SuperBest i min swot-analyse.. Er der nogen der har nogle gode ideer til hvad man kan skrive her? Også gerne lidt inspiration til de andre punkter. -
pleass hjælp kun med et spørgsmål
Forumindlægnogen være søde og hjælpe med spørgsmålet. Jeg har ikke forstået det rigtigt. Forklar, hvorfor der er forskel mellem de to analyserede hjerteområders indhold af glycogen, mælkesyre og ATP. -
2 artikler: 1 Dramatrekant + 1 Nyhedstrekant
ForumindlægHej. Jeg leder efter 2 artikler, en der er et godt eksempel på nyhedstrekanten og en der er et godt eksempel på dramatrekanten. Det kunne også være godt med analysemodeller til dramatrekanten og nyhedstrekanten så jeg kan lave en analyse af artikler. -
Ionbalancen i cellerene
ForumindlægHej :) Har et biologi spørgsmål hvor jeg skal analysere og forklar forsøgsresultaterne vist på figur 1A og 1B. Er der nogen som kan hjælpe mig med dette, da jeg ikke kan se hvad der sker. Har vedhæftet figuren! -
Disposition - hjælp
ForumindlægHvor detaljeret skal en disposition være, hvis man skal analysere et billede??? skal man skrive punkt for punkt hvad man vil, eller er det nok at skrive sådan: Billedanalyse: - indhold - Beskrivelse af billedet osv. OBS: synopse 9.klasse -
Vesten og Mellemøsten?
ForumindlægHej derude.. Vil høre, om I kunne hjælpe mig med et spørgsmål, som lyder sådan her: Analyser hvilke forskellige måder der er at behandle befolkningen på i Mellemøsten og Vesten. - Nogle der kan hjælpe? -
HJÆÆLP DANSK!
ForumindlægHej Studieportalen Nogle af jer der har en analyse og fortolkning af Mine møder med de danske forfattere af Claus Beck Nielsen. Er i lidt af et tidspres, havde ellers ikke spurgt efter det!! Tak på forhånd :) -
Hjælp til digt
ForumindlægHej. Jeg skulle analysere to digte/sonetter, som jeg nu har gjort. men er i tvivl om det er rigtig, og så mangler jeg at svare på nogle spørgsmål. er det nogen som vil hjælpe mig ? -
Beregn masseprocenten
ForumindlægBeregn massen af hydrogenperoxid i analysen og dermed H2O2 - indholdet i OXYDOL i masseprocent - massefylden af OXYDOL sættes til 1,0 g/mL Hvilke formler skal jeg bruge til denne opgave?? :-) -
Haster
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvor lange de forskellige punkter (redegørelse, analyse, diskussion osv.) skal være når man skriver SSO i tysk? Er der forresten nogle der ved noget om den socialistisk fremstillede helt i DDR? -
SSO; Krimi??
ForumindlægHej allesammen Jeg er igang med at skrive SSO om Svend Åge Madsen "Af sporet er du kommet" og skal i den forbindelse analysere et krimiplot. Hvordan gør man det??? Håber der er nogen der kan hjælpe -
Under Aaget af henrik Dantoppidan "haster"
Forumindlægjeg skal analysere og fortolke en novelle af Henrik Pontoppidan, som hedder "Under Aaget" jeg synes, at det er en underligt tekst, ved ikke hvad jeg skal gøre! -
SSO!!!?
ForumindlægHej. Har fået til opgave at analysere og tolke romanen: "Programmeret til kærlighed" af Dorrit Willumsen. Så ville høre om der var nogen der kunne fortælle i hovedtræk det mest væsentligste. Hvad sker der i slutningen? -
ideologikritisk analysemetode
Forumindlægjeg er i gang med at forberede min mundtlige dansk præsentation og til det skal jeg bruge en ideolgikritisk analyse model, så jeg ville bare høre om nogen havde en liggende? -
Dansk-historie opgaven
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder og er igang med en dansk-historie opgave, og bliver nu i tvivl om hvad man skal kalde afsnittene, for man skal vel ikke bare kalde dem : analyse, redegørelse, konklusion osv. eller hvad? Håber der er nogen der kan hjælpe, :) -
plz hjælp det rigtig vigtigt dansk!!!
ForumindlægHej Jeg skal op til eksamen, hvor jeg skal analysere den grimme ælling, og jeg har virkelig brug for hjælp til det stykke man skal vælge fra teksten, som skal læses højt. kom med ideer folkens tusind tak på forhånd (ps det haster) -
Klods Hans
ForumindlægHej folkens... Jeg er ved at analysere eventyret "Klods Hans", men kan ikke rigtig finde nogle sproglige virkemidler. Er der nogle, som hurtigt kan hjælpe mig?
