Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 14581 til 14600 af 95433
-
Lærer eller universitetselev søges til eksamenshjælp 200 kr i timen
ForumindlægHej Jeg søger enten en lærer eller en meget dygtig universitetselev til at hjælpe mig inden min eksamen i dec eller jan.i faget religion 200 kr i timen. Religion på C niveau om islam og kristendom -
Det modsatte af incitamenter??
ForumindlægJeg er så (u)heldig at skulle op i mundtlig samfundsfag i morgen (C-niveau). Så jeg har lige et spørgsmål:Hvad er det modsatte af incitamenter (gulerod)?Min samfundsfagslærer fremlagde det som "pisk og gulerod", men findes der ikke et mere fikst og intellektuelt ord for "pisk"? -
Rentesregning
ForumindlægJeg sidder og kigger på mine mat eksamensspørgsmål (1.g C-niveau...) men der er lige noget jeg er i tvivl om!Der ønskes en redegørelse for begreberne fremskrivningsfaktor og renteformlen...hva i alverden skal jeg sige hvis jeg trækker det? -
ekstra
Forumindlæghej, jeg skal snart op til mundtlig eø på c-niveau og er selvfølgelig igang med at læse pensum fra ende til anden, men er der evt andet jeg kan gøre for lige at kunne prilliere lidt ekstra??på forhånd mange tak!! -
reeksamen hf-enkeltfag
ForumindlægJeg har lige fået 00 i biologi mundtlig c-niveau. Øv øv Kan jeg gå op til en reeksamen hurtigt? Er reeksamen sammen med dem der skal til syeeksamen? Skal man selv tilmelde sig eller får man automatisk besked? -
regnskab til eksamen
Forumindlæghej, hvis man trækker et spørgsmål ti mundtlig eksamen c-niveau som indeholder regnskabsanalyse hvad er det så de forventer at man skal kunne mhs til regnskabsananlyse, er det at gennemgå nøgletal eller kaster rundt med flere år osv??på forhånd mange tak!! -
Hjælp til eksamens analyse
ForumindlægHej derude, Jeg vil høre om, der var en herinde, som ville være så venlig at hjælpe mig med at analysere et stykke rytmisk musik, når jeg skal op til eksamen, C-niveau. Jeg er ikke helt dum til analyse, men det er rart nok at have en til at kigge det hele igennem :) Skriv hvis du kan hjælpe mig. ... -
opsparings- og gældsannuitet
ForumindlægEksamen på mandag . c niveau Opsparings- og gældsannuitet Du skal fortælle om opsparings- og gældsannuitet, herunder - gennemgå beviset for de to formler - forklare hvordan man bestemmer ukendte størrelser i formlerne når andre størrelser er kendte Nogen som kan hjælpe med dette? -
ang.bilag til 247.eksamen
ForumindlægHej (: Jeg skal til 24-timers eksamen i samfundsfag på B-niveau. Man får som i nok ved, udleveret nogle bilag som synopses skal laves ud fra. Men hvordan skal de inddrages i selve synopsen? Skriver man f.eks "bilag C siger at...." i det redegørende eller hvordan gør man? -
ang.bilag til samfundsfag 24t.
ForumindlægHej! Jeg skal til 24-timers eksamen i samfundsfag på B-niveau. Man får som i nok ved, udleveret nogle bilag som synopses skal laves ud fra. Men hvordan skal de inddrages i selve synopsen? Skriver man f.eks "bilag C siger at...." i det redegørende eller hvordan gør man? Tak (: -
Energiforbrug - Eksamen, 24 timer
ForumindlægHej. Det her haster lidt, da det er en 24-timers eksamen! (c-niveau) Jeg har trukket "energiforbrug". Jeg skal præsentere de forskellige størrelser, vi knytter til energi og energiforbrug. Men hvilke størrelser er det? Og kan nogen forklare lidt om energiforbrug og evt. nyttevirkning? D... -
Hvordan er hun?
ForumindlægHej alle Skal til eksamen på Tirsdag i Billedkunst på C-niveau og kan se jeg skal ha Stina Ewans Havir som Censor. Er der nogen der ved hvordan hun er og hvad hun evt. lægger vægt på i en Billedkunst Eksamen? Hun er vist fra Borupgaard Gymnasium... -
Pragmatisk/pragmatik
ForumindlægJeg skal til samfundsfagseksamen på mandag på c-niveau og er hundenervøs for at dumpe, Synes der er rigtig mange begreber, som jeg kan blive slagtet totalt på.. Et af dem er pragmatisk/pragmatik... Skal kunne forklare hvad det er... Det ligger i emne relateret til demokrati, politik og medier... -
samf. eksame: hvilke betydning har ideologierne for de enkelte politiske partier i Danmark?
ForumindlægHej jeg skal op i samf. eksame om nogle dage.. er der nogen, som kan forklare mig hvad jeg skal komme inde på spørgsmålet om '' hvilke betydning har ideologierne for de enkelte politiske partier i Danmark?'' (har samf. på C-niveau) -
Rettelse af tysk
ForumindlægHeej. Er der nogen der er venlige, som vil se min lille tyske aflevering (½ side, 250 ord) igennem pr. mail? I må meget gerne rette sproglige fejl eller stavefejl m.m. hvis i har lyst. :-) Det er c-niveau (2g). Tusind tak. :-) -
Lektiehjælp med betaling
ForumindlægSøger seriøt lektiehjælp matematik c-niveau hurtigst muligt gerne med betaling. Jeg har fået udleveret eksamespørgsmålene og ville forbedre mig på dem. Mit pensum er funktioner,geometri,startisk og procent/rente. -
Iondannelse ud fra det periodiske system
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i kemi eksamen på c niveau. Jeg har fået et stikord til det rigtig spørgsmål, som lyder: Iondannelse ud fra det periodiske system. Dette skal jeg kunne forklare, men jeg er helt blank. Så skriv gerne, hvis I kan hjælpe!! -
forberelsestid...??
Forumindlæghej.. jeg går på 2. hf og har tysk på C niveau som valgfag..jeg vil meget gerne vide hvor lang tid man får til at forberede sig i...er det 24 timer eller kun 1 time?????? glæder mig til at se jeres svare :) -
Kemi privat underviser søges...
ForumindlægJeg søger en til at hjælpe mig jævnligt 1-2 gange ugentligt med kemi på HF C-niveau, i Københavns området. Honoreres selvfølgelig:-)! Lars D. O. 61 78 82 61 -
Lektiehjælp i gymnasial matematik tilbydes
ForumindlægJeg er 23 år, studerer til ingeniør på DTU og bor i Nærum (nord for Kbh) og er især interesseret i at hjælpe med matematik C eller A-niveau. Hvis du er interesseret eller har spørgsmål kan jeg kontaktes på natnugget@gmail.com Mvh. Nathaniel
