Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 14661 til 14680 af 48931
-
Eldiagram
ForumindlægHej Jeg har vedhæftet et billede af et eldiagram, og jeg skal udregne strømmene IAB, IBE, ICD og IEF. Jeg ved at spændingen er 10 V og at R1 = 3 ohm og at R2 = 4 ohm. Kan mine resultater passe: IAB = 5,83333 A IEF = 5,83333 A IBE = 3,33333 A ICD = 2,5 A -
Das Wunder von Bern?
ForumindlægEr der nogen der har en pæn referat af den ? -
Absolutte nulpunkt
ForumindlægHej jeg har lavet et forsøg, hvor jeg har arbejdet med charles' lov og derved fundet det abolutte nulpunkt. Men hvorfor er det at det absolutte nulpunkt ligger hvor det gør? er det fordi der intet tryk er ? -
Eksamen i biologi HJÆLP!!!!!!!
ForumindlægNogen derkan fortælle, hvad hvilke faktorer der har betydning for menneskecellens daglig trivsel og funktion På forhånd tak -
fsa mundtlige prøve i dansk 9.kl, tid?
Forumindlæghej :) skal min fremlæggelse til mundtlig dansk 9 kl. vare i 10, eller 20 min. min lære sagde at jeg skulle have noget klar til 20 min, men at jeg kun måtte fremlægge i 10, så jeg er lidt forvirred. må man godt gå f.eks. 2-3 min over tid, eller vil det trække ned? hvis der er nogen som... -
Spansk
ForumindlægHej! Jeg skal til spanskeksamen i morgen og har lavet min disposition/talepapir .. Det grammatiske har før, flere gange drillet mig, så ville høre om der var nogle umiddelbare, mærkbare eller store fejl? (-: På forhånd tak for hjælpen! Pregunta uno: Da un breve resumen del texto. El arti... -
Repræsentative - og direkte demokrati
ForumindlægSkal lave en sammenligning af Funktionalisternes konkurrencemodel og Normativisternes deltagelsesmodel. Oversat til dansk: Det repræsentative og direkte demokrati. Nogle der har gode råd, til en evt. sammenligning?? PS: Har Samfundsfag på A niveau bare til orientering. Skal dog ikke skræmme j... -
Eksamen
ForumindlægHejsa jeg skal om en månedes tid til fysik eksamen på folkeskolen.,. og det er praktisk er der ikke noget jeg kan gøre.. hvad skal jeg gøre... Kan i give nogle gode råd eller vejlede mig.... -
skriftlig prøve
Forumindlægjeg skal snart til skriftlig årsprøve.. hvad er vigtigt at have med? kan jeg forberede mig lidt hjemme? hvordan? på forhånd tak. -
Hvad er kompleks syntaks?
ForumindlægHej, Hvad er kompleks syntaks? Er der nogle der kan give et eksempel med det? -
En sætning
ForumindlægHvordan siger man: Manden i hendes liv. Der Mann in ihre Leben? -
En tekst med mange punktumer
ForumindlægHej Har lige et spørgsmål om hvad en tekst hedder hvis der er utrolig mange punktumer? hvis der overhovedet er noget som hedder det. -
Avisartikkel - hjælp/rettelse
ForumindlægHar skrevet en to siders avisartikkel, som "trænger" til at blive rettet. Bliver rigtig glad, hvis nogen gider at rette det for mig. - Vil være dyb taknemlig for dem der gerne vil rette den :-) -
Individets muligheder (Søren kirkegaard)
ForumindlægHey.. Tænkte på om der var nogen der havde links relateret til søren kirkegaard og hans meninger om menneskets udfoldelse samt livsvilkår? Skriver SSO nu og kunne godt tænke mig at inddrage overstående herre. (Som udgangspunkt elsker lle dansklærer det) på forhånd tak - og god jul til alle ( e... -
KLOROFYLDANNELSE
ForumindlægHej jeg var en dag syg i skolen da vi gennemgik et forsøg om klorofyldannelse. Og jeg besvare 6 spørgsmål, er der nogen der kan give råd eller hjælpe?? http://peecee.dk/upload/view/100697 -
Tabernarren hjælp?
ForumindlægHej sidder lige og skriver dansk FSA opgaven Tabernarren. Jeg skal skrive et essay hvori jeg reflekterer om teksten Tabernarren. er der nogle det har nogle foslag til hvad jeg kunne skrive i den osv? :D Vedhæftet er hvad jeg har nået indtil videre. -
novelle
Forumindlægja er igang med at læse en novelle der hedder kødet, den er skrevet af jesper wung sung og nu er jeg kommet i tvivl om nogle spørgsmål er der nogle der har læst den? -
en let stilrettelse, afleveres onsdag, need hjælp friends
Forumindlægdet er en let tekst og håber hurtig, plzzz har virkelig brug for nogen kan læse dt for mig :) for man finder jo aldrig ens egen fejl -
Overhalingslængde ved overhaling
Forumindlægomkring overhaling. hvis jeg med 80kmt overhaler 2 personbiler hvor den ene har trailer.starter overhalingen 50m bag foran kørende og den samlede længde af de overhalende er 30 meter og trækker ind 50 meter efter overhaling, hvor langt køre jeg inden jeg er på plads efter overhalingen, håber a... -
Hvordan sammenligner jeg to digte?
ForumindlægHej, Jeg skal op til Mundtlig dansk eksamen på mandag og har brug for lidt hjælp, har afleveret synopsis Jeg har trukket Storby-lyrik med udgangspunkt i Dan Turell Som digt har jeg valgt at analysere Michael Strunge's "Den hæslige by" Derudover har jeg valgt at sammenligne den og fi...
