Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 14681 til 14700 af 23877
-
SWOT i srp
ForumindlægHej, Jeg har lavet en SWOT-analyse, men nu er jeg begyndt at komme i tvivl, må den gerne være med i selve min opgave eller skal den være vedhæftet som bilag? Swot er lavet til brug af virksomhedsanalyse. -
Falling man - Don DeLillo
ForumindlægHej alle. Nogle der ligger inde med en analyse og/eller en fortolkning af Don Delillos roman "Falling man"? I så fald ville jeg blive ekstremt glad, hvis I gad dele den med mig på [email protected] -
Filmanalyse !! HASTER !!!
ForumindlægHej. Nogen der har analyseret filmen "the impossible" der handler om tsunamien i 2004? Mangler inspiration Håber at der nogen der kan hjælpe. har virkelig brug for det. -
Samfundsøkonomiske modeller??
ForumindlægEr der nogle i ide om hvad de samfundsøkonomiske modeller indebærer? Jeg sidder med en SRP-aflevering, hvor jeg skal analysere virksomheden med brug af samfundsøkonomiske modeller, men har ingen anelse om hvad det er! -
dansk eksamen maj 2012
ForumindlægHej Er der er nogen der har skrevet det analyserende oplæg om kritik af underklassens forhold i tekster fra Det moderne gennembrud fra Dansk eksamen fra maj 2012? Jeg er rimlig lost, så det kunne være rart med noget inspiration. -
HOMAGE TO CATALONIA
Forumindlæghej folkens er der nogle der har en analyse af george orwells tekst, homage to catalonia? eller evt. kan hjælpe mig igennem.. jeg er igang med mit studieretningsprojekt.. tak på forhånd -
100 dage unden stoffer - hjælp!
ForumindlægEr der nogle som har analyseret casen ''100 dage unden stoffer'' som kunne komme med noget biologisk og psykoligisk hjælp? Har brug for alt form for hjælp!! -
"Globryllup" af Helle Helle
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogen der har lavet en analyse og fortolkning til helle helles novelle "globryllup" som jeg kan få, eller om der er en som kender et sted jeg kan finde en? :) på forhånd tak. -
HVAD SKETE DER I 1987?
ForumindlægJeg har en analyse jeg skal have lavet, og jeg har derfor brug for at vide om der skete noget betydeligt i 1987? Måske noget med en chance Danmark kunne have taget? -
Brydningstid
ForumindlægHej. Jeg sidder med novellen "brydningstid", og skal lave en analyse og fortokling. Jeg ville derfor lige hører om der tilfældigvis var nogle der havde lavet dette, eller bare har nogle noter ?? -
Die Welle
ForumindlægHej! Jeg kunne rigtig godt bruge noget hjælp til analysen af filmen "Die Welle", så hvis nogle af jer har set den og kunne have lyst til at hjælpe mig med dette, så må I meget gerne skrive! -
Den anden bror
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er lige blevet færdig med bogen den anden bror. jeg skal lave en analyse af den, men jeg kan ikke finde ud af at sætte den ind i berettermodellen. Er der nogle som har læst den som kan hjælpe. TAK PÅ FORHÅND ! :) -
Brancheanalyse???
Forumindlæghej alle :) jeg sidder og skal lave en opgave i afsætning, men er gået i stå, da jeg ikke helt er med på hvordan man skal redegøre en branches markedstingmix ?? altså skal man vælge nogle virksomheder fra branchen og analyser dem eller hvordan? tak på forhånd -
Hjælp til AT-eksamen problemformulering
ForumindlægHej derude, vi er 2 piger der arbejder med vores AT-eksamen og vi er stødt på et problem. Et ret stort problem, vores problemformulering passer simpelthen ikke samme. Vores hovedspørgsmål fungerer ikke rigtig sammen med vores hovedspørgsmål. Temaet for året AT er Mad og mennesker. Vi har valgt ... -
Psykologisk metode
ForumindlægNår man analyserer en case i psykologi, som inddrages som belæg/eksempler på nogle påstande, hvilken metode bruger man så? Og bruges psykologi i sådan et tilfælde som et humanistisk fag eller et samfundsfagligt fag? -
Hjælp med engelsk
ForumindlægHej allesammen er der en venlig sjæl som har lavet en analyse, resume, referat eller noget ligende af teksten Every race, colour, nation and religion on earth -
Diakron redegørelse?
ForumindlægHvis jeg skal redegøre for et begreb gennem tiden, er der så tale om en diakron metode? Jeg er i gang med min AT, men er kommet i tvivl om diakron og synkron. Bruges metoderne kun til analyse, eller også til redegørelser? -
Kortfilm- identitet og selviscenesættelse -ideer?
ForumindlægHej Øhmmmm, jeg har trukket identitet og selviscenesættelse i billeder og film. Jeg har så valgt at jeg gerne vil analysere en film, har I nogle idéer, er rimelig lost. -
Sætningsanalyse af: "Han gør mig glad"
ForumindlægHej SP! Hvordan vil I mene, at analysen skal være af: "Han gør mig glad" Jeg vil selv mene, at han er subjekt, gør er verballed. De to andre ord driller dog. På forhånd tak. -
Dansk eksamen!
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen her til juni og jeg har trukket fantasy, jeg tænkte om der var nogle som har en god analyse model, altså nogle ting jeg skal komme ind på, med perspektiveringen osv... Tak på forhånd!
