Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 14681 til 14700 af 27496
-
haster
Forumindlægjeg skal op til biologi c her snart.. jeg ville gerne spørge om der er nogen der kan forklare mig hvad DNA er? og bakterie og virus.. mange tak på forhånd -
synopsis
ForumindlægHej jeg skal op i At 2.4 på mandag . Fagene er biologi og psykologi og emnet er PTSD .Er der nogle der kan give mig nogle god råd? Tak på forhånd -
Eksamen!
ForumindlægJeg har haft biologi på b-niveau og skal op i det på mandag. Er der nogle, der kan give mig råd til, hvordan jeg kan opnå et 9 tal? -
Bioteknologi/genteknologi?
ForumindlægHej.. Sidder læser til biologi eksamen.. og har flere gang støt på ordene Bioteknologi og genteknologi. - Hvad er forskellen? eller er der overhovedet en forskel? - Rikke -
HJÆLP
Forumindlæghvilke fordele er der ved meget lys i skovbunden hvilke fordele er der ved meget varme i skovbunden og så hvad betyder dominere (genetisk) alstå fagbefrebet i biologi -
Diskution? Hvordan?
ForumindlægSkal lave en diskution i min biologi rapport om fotosyntese og respiration, men aner ikke hvordan fanden jeg skal gøre det? Nogle råd? -
måling af CO2-optagelse?
ForumindlægJeg har en biologi aflevering, omhandlende CO2-optagelse i en fjord. Er der nogen der har forslag til hvordan man kan måle denne? mange tak på forhånd -
Osmose
ForumindlægHejsa, jeg er midt i min første biologi rapport, og kan ikke lige komme på hvad det er osmose er inden for planter, håber der er en der kan hjælpe ;) -
Osmose
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med noget biologi? Jeg har lavet en graf ud fra et kartoffel forsøg men jeg ved ikke om grafen er rigtig ? -
Osmose
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med noget biologi? Jeg har lavet en graf ud fra et kartoffel forsøg men jeg ved ikke om grafen er rigtig ? -
Eksamenssæt
ForumindlægHej derude :) Er der nogen af jer, som har lavet et biologi eksamenssæt der omhandler fiskearter (karper) og noget med nogle smågrises foderforbrug? -
haster
Forumindlæghej jeg er ved at lave en biologi rapport. jeg skal skrive noget om hvorfor der er varuationer i hvilepulsen.håber der er nogen der kan hjælpe mig her ude -
nv-eksame
ForumindlægHej. er der nogen, som kan forklare mig, hvordan nv-eksamen kommer til at gå. de fag jeg har i nv er biologi og fysik. -
Beregning af allelfrekvensen f hos undersøgte lus
ForumindlægHej Jeg har et problem med et spørgsmål i min biologi aflevering: Jeg skal beregne allelfrekvensen af genotyperne i det vedhæftede bilag, men jeg kan ikke finde ud af det.... -
Tamiflu
Forumindlæghar brug for hjælp til opgave 3, 4 http://subsites.egaa-gym.dk/nr/biologi/Roholt/Eksamenss%E6t/aar2010/august/opgave3.pdf her er link til opgaverne. på forhånd tak. -
rettelse af biologirapport
Forumindlægjeg har en rapport i biologi, som skal blive læst igennem og rettes, jeg tænker på layout, sprogfejl osv. så kunne jeg sætte den ind løbet af imorgen? -
Hvilken funktion har en skabelsesmyte?
ForumindlægHej;d Jeg skal svare på følgende spørgsmål: Hvilken funktion har en skabelsesmyten, i forhold til biologi , religion , naturvidenskab osv. Hvad vil svaret være? Kh Lea -
æggesstok og sædceller
Forumindlægfolkens.. skriver en biologi rapport.. er det nogen der kan rette nogen sproglige fejl!! og måske tilføje noget..?? -
En grundig redegørelse
ForumindlægHejsa Håber der er en som vil hjæle mig med en grundig redegørelse for hvad der sker i figur 2.29 Se venligst vedhæftede fil Biologi er ikke mit det bedste -
Hvor mange forskellige typer celler har vi i kroppen??
ForumindlægHey skal op i en lille test i morgen i biologi, og skal vide hvor mange forskellige typer celler vi har i menneskekroppen.
