Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 14701 til 14720 af 27496
  • Perspektivering og metode?

    Forumindlæg
    Er usikker på om man skal skrive en perspektivering hvis der ikke står noget om det i problemformuleringen? Og skal man lave et metode-afsnit hvis man skriver i biologi og historie (uden forsøg)?
  • Sanser

    Forumindlæg
    Er der en som vil se min biologi rapport igennem, den handler om smagssansen. skriv gerne en privat besked til mig, så sender jeg den til en email eller noget andet.
  • Årsprøve.

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal til biologi årsprøve i morgen, er dog ret i tvivl om hvad jeg skal læse op til (emnemæssigt)
  • Pest og mennesker

    Forumindlæg
    Jeg har om pesten i middelalderen, nogle der har gode kilder? Fagene er Biologi A og Historie A
  • Blodtryk i venerne

    Forumindlæg
    Sidder her med en biologi opgave. Jeg ska finde ud af hvor højt blodtrykket er i venerne i anklerne. Nogle der ved hva trykket er???
  • 3D Animation af mavesækken ;)

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart til en fremlæggelse i biologi omkring mavesækken. - Er der nogen som kan skaffe dette bevægende billede ;) så må i gerne vedhæfte det og sende det til mig, mange tak ;)
  • Selektiv Abort?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal lave AT synopsis i selektiv abort i Biologi og Religion, er de nogen af jer, som har noget liggende om det på jeres computere?
  • Naturvidenskabelig metode til KLONING

    Forumindlæg
    Jeg skriver om kloning i biologi og engelsk, men har et problem med at finde en god metode til naturvidenskab... :( Er der en af jer der har en god idee til, hvad man kan skrive? På forhånd - Tak.
  • FEDME - AT

    Forumindlæg
    Hey.. jeg har set at der er rigtig mange som skriver om fedme i biologi/psykologi.. Jeg synes ikke min problemformulering helt rammer en forudsigelse - hvordan har i gjor det?
  • Spørgsmål til videre arbejde

    Forumindlæg
    Er der nogen der er nogle gode idéer til spørgsmål til videre arbejde ang. religion og biologi i emnet designerbørn herunder etik. og metoden PGD
  • Hjælp :D

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har biologi på C-niveau og har en opgave om naturens katalysatorer for til torsdag aften. Er der nogle der har bare lidt forstand på dette evne? :) På forhånd tak! :D
  • Stofskifte hos mus

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der har lavet biologi-rapporten: stofskifte hos mus? I såfald vil jeg MEGET gerne høre fra dem!
  • Dumpe afsluttende fag.

    Forumindlæg
    Jeg skal aflutte biologi her til sommer og får muligvis under 02, kan jeg så stadig få min studentereksamen i 3.g?
  • Leishmania

    Forumindlæg
    Skal skrive en stx opgave i biologi om Leishmania. Er der nogen der har nogle guldkorn eller nogen gode sider ? på forhånd tak for hjælpen.
  • problemformulering

    Forumindlæg
    hey, har valgt at skrive AT i biologi og historie om biologiske våben, men mangler seriøst inspiration til problemformulering.
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en synopsis om krig, medie og teknologi... Hvad skal jeg gøre..? Nogen der har ideer til emne? Fagene er biologi og dansk..
  • Forsøg

    Forumindlæg
    Kan man i biologi godt sige at nedestående regler er generelle for alle biologiforsøg? Forsøget skal være :Reproducerbart, indeholde en kontrolgruppe og have en afhængig variabel?
  • hjælp haster ! aflevering til i morgen

    Forumindlæg
    hej, er der en sød person der vil hjælpe mig med et eksamenssæt i biologi ? jeg fik den i dag og skal allerede aflevere den i morgen, skriv til min indbakke plz : (
  • eksamen og metoder i religion

    Forumindlæg
    hej hej.. jeg ville høre om der er nogen der har været til eksamen i AT med biologi?? for så ville jeg høre hvad I sagde om metoderne i religion?? for jeg er ret lost..
  • AT-metoder ?

    Forumindlæg
    Hej allesammen står og mangler lidt hjælp har valgt Biologi-religion, hvor jeg har om genterapi, men er bare lidt usikker om metoder i religion? nogen der vil forklare lidt om det ?