Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14701 til 14720 af 24089
  • I Danmark er jeg født - Natasja

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i mundtlig dansk meget snart Jeg vil bare spørger om der nogle der kan finde sprolige billeder i teksten Hvis i muligvis har en analyse af I Danmark er jeg født - Natasha, så må i med glæde sende den til mig:)
  • Om at glo - Dan Turéll

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg sidder og er gået lidt i stå med essayet om at glo. Så jeg tænkte bare på om der er nogle som har analyseret essayet? Har skrevet herinde før, men fik bare ingen hjælp:( Men tak på forhånd!
  • en venlig sjæl?

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl derude som vil tage sig tid til at rette min 2 sider dansk analyse, for sprogelig fejl og formuleringer. Tusind tark på forhånd <3
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at analysere "den lille pige med svovlstikkerne" af HC Andersen. Ved i om det er en hjem ud hjem fortælling. Er i tvivl, da eventyret starter i in medias res
  • Guldregn i 'Søndag' af Camilla Christensen ?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal analysere og fortolke Camilla Christensens 'Søndag' og det er også meget fint :) Men hvad er den farlige guldregn som hovedpersonen absolut må gå udenom, og som er noget af det hun frygter mest?
  • SRP - Strategisk planlægning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skriver SRP i fagene afsætning (hovedfag) og virksomhedsøkonomi. Jeg skal i 2. del af min opgave lave en strategisk analyse af de interne of eksterne forhold hos min virksomhed (SELECTED) I 3. del af opgaven skal jeg vurdere på de strategiske udviklingsmuligheder. Til 2. del af op...
  • Abduction

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er ved at skrive et essay hvor jeg skal analyse and interpret Abduction by Shelagh Delaney. Er der nogen som kan hjælpe mig, er gået helt kold? [email protected]
  • Bioinformatik

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har lavet et PCR-forsøg, hvor vi først skulle bestemme om primerne var specifikke ved en bioinformatisk analyse. Er der nogle der kender nogle fejlkilder forbundet med bioinformatik?
  • Årsprøve i mediefag

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til årsprøve i mediefag i morgen og mangler at lave en disposition til en analyse af et gyserfilms citat. Er der nogen der ligger inde med en analysemodel til gyserfilm? På forhånd, tak :)
  • indledning?

    Forumindlæg
    hej jeg vil gerne lave en god indledning til en del af en analyse og fortolkning af en novelle. hvad kan den indeholde og hvad skal jeg gøre for at få den til at være god? P.S 1.g
  • Møbelbranchen i Nordjylland

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal skrive om "Møbelbranchen i Nordjylland" i mit studieretningsprojekt, og i den forbindelse blandt andet lave en analyse af konkurrencesituationen i den nordjyske møbelbranche. Er der nogen, som har nogle links eller lignende ? :)
  • Abduction af shelagh delaney

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave en analyse og fortolkning af short storyen "abduction" er der eventuelt nogen der har skrevet en opgave i det samme, så jeg eventuelt kan få nogle ideer.. haster
  • Abduction - Shelagh Delaney

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal analysere Shelagh Delaynes Abduction. Er der nogle der har lavet denne opgave og kan give mig lidt inspiration? Jeg hænger fast og ved ikke hvor jeg skal begynde og slutte.
  • Konkurrencemæssige position

    Forumindlæg
    Jeg er ved at lave SRP, og vil høre om der er nogle, som kan hjælpe mig. Når man skal analysere den konkurrencemæssige position, hvad kan man så lave udover at finde frem til om det er en markedsleder, markedsudfordre osv. ????
  • L.o.c XXX cuture

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal analysere, albumet xxx cuture.. Det handler jo om de 7 dødssynder, er der en der har lavet noget om det, eller kender en hjemmeside, der kunne køre det hele lidt lettere :D ???
  • Forskelle og ligheder mellem behaviorismen og civilisationsteorien

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan nævne nogle forskelle og ligheder mellem behaviorismen og civilisationsteorien samt hvordan man med udgangspunkt i behaviorismen og civilisationsteorien kan analysere moderne tendenser i vores tid? På forhånd tak :)
  • Apollontemplet

    Forumindlæg
    Nogen, der ligger inde med nogle oplysninger om Apollontemplet? Hvornår det blev bygget, analyse af templet osv, eller nogle links til sider, der kunne være til hjælp? Har søgt, men synes ikke jeg har kunnet finde noget. Tak
  • Hosekræmmeren.- St.St.Blicher

    Forumindlæg
    Har lige læst den. Og jeg har analyseret, fortolket osv. Dog kender jeg ingen tekster/historier, jeg kan sammenligne den med. Nogle der har nogle bud?
  • Forskelle og ligheder mellem behaviorismen og civilisationsteorien

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan nævne nogle forskelle og ligheder mellem behaviorismen og civilisationsteorien samt hvordan man med udgangspunkt i behaviorismen og civilisationsteorien kan analysere moderne tendenser i vores tid? På forhånd tak :)
  • hjælp til dansk historie

    Forumindlæg
    hej.. jeg er i gang med at skrive dansk-historie opgave og er ret meget på bar bund. Er der nogen der kan hjælpe med nogle analyser eller en vejledning. det er ret svært, når man kun skriver i historie..