Søgning på: tysk analyse. Resultater: 14701 til 14720 af 38620
  • snedronningen ??

    Forumindlæg
    er der nogen der kan hjælpe mig med at analyser snedronningen ved hverken hvor jeg skal starte eller slutte !! hjælp mig please hurtig
  • Hej Alle.

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere et brev, men har glemt hvordan man gør det. :S Nogen der kan komme med nogle ting om hvordan man gør? :)
  • College will grant me the chance to learn more about sustainability .

    Forumindlæg
    College will grant me the chance to learn more about sustainability . Hvad er substantivet i sætningen? Ikke navneord, men hvor man skal analysere sætningen
  • Hold kæft og vær smuk - Vita Andersen

    Forumindlæg
    Jeg søger noter til analyse af fælden fra novelle samlingen Hold kæft og vær smuk. Mit fokus er kvindesynet i samtiden
  • Filmanalyse - HJÆLP

    Forumindlæg
    Nogen der har analyseret filmen " The Impossible" der handler om tsnamien i 2004 ??? Mangler inspiration DET HASTER
  • Rettelse af grammatiske fejl

    Forumindlæg
    Nogle der gider at kigge på grammatikken i denne analyse som jeg er i gang med, vil bare lige tjekke om jeg er på rette spor :)
  • SRP I Biologi A og Dansk A - Depression

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal skrive om depression i SRP og ville høre om i har nogle gode ideer til hvad man kunne analysere? Har i nogle forslag til problemstillinger?
  • Stress, hjælp please!!!!!

    Forumindlæg
    Heej tak for kigget . Jeg er "lidt" forvirret angående en tysk dispotion . Altså spørgsmålet lyder sådan : I afleveringen skal jeg aflevere 11 sider altså med dispotion, men de 10 sider skal være kilder, ikke? Men hvad så med fremlægningen, skal den høre med i afleveringen?
  • Konjunktiv 2

    Forumindlæg
    Hejsa..... Hvordan vil man på tysk egentlig opstille følgende sætningstyper (som jeg helt klart formoder, skal være konjunktiv)? Jeg har bare selv fundet på et par.... Han burde have været glad for gaven Han skulle have været i byen i dag En grammatisk forklaring vil være dejlig ;-) På forhånd t...
  • prøve.

    Forumindlæg
    HEJ jeg skal til prøve i skriftlig tysk , på tirsdag og derfor vil jeg gerne spørge om der er nogle der har ideer til hvordan man forbereder mig bedst muligt.. jeg plejer at få 8 i stile, men vil gerne forbedre mig. nogen der har nogle ideer til hvordan man klarer sig godt?
  • Smarte ord!

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg skal op til mundtlig tysk i dag. Er der nogen der kan nogle smarte ord. F.eks. til at indlede med eller hvis man går i stå m.m Det kunne være rigtig dejligt. MVH. Sølvskål På forhånd tak!:)
  • Vil du bruge 3 min på at se på mit postkort?

    Forumindlæg
    Hej, Som aflevering skulle vi skrive et postkort til en. Jeg har valgt at skrive til min mor om min ferie. Vil du kigge det hurtigt igennem efter små fejl? :) Så er du søøøød Jeg har også i tvivl om hvad "man er vel studerende" hedder på tysk.
  • hjælp til historie om 1. Verdens krig :)

    Forumindlæg
    1: Redegør for fastlæggelsen af grænsen mellem Danmark og Tyskland efter 1. Verdenskrig. Nævn 1-2 andre følger, som Versailles traktaten havde for Europa 2. Hvad er årsagerne til 1. verdenskrig ifølge den tyske kejser?
  • ordstilling

    Forumindlæg
    Jeg ved ikke om jeg har lavet ordstilling rigtig i denne sætning: Dansk: "Eller snehvide, som heksen giver et æble" Tysk: "Oder Schneewittchen, als einen Apfel die Hexe gibt" Nogle der kan hjælpe??
  • Nemt - Matematik

    Forumindlæg
    I 1994 havde centeret i alt 41451 besøgende. En opgørelse viser, at 31% var tyske turister, 18% var andre udenlandske turister. Mit spørgsmål: Hvor mange danske turister besøgte centret i 1994?
  • Modalverber

    Forumindlæg
    Kære Jer derude. Jeg sidder og arbejder med modalverberne i tysk, men undrede mig hvorfor man sætter wissen i parrentes hver eneste gang. Håber nogle søde mennesker vil hjælpe mig:) Hilsner Ida.
  • Bøjning af stærke verber

    Forumindlæg
    Jeg skal bøje de her ord på Tysk. : Fressen, æde ( som dyr ) Frieren, fryse. Geben, give. Jeg skal skrive dem Nutid, Datid og Førnutid. Og jeg kan ikke finde en sætning med FØRNUTID.. Pleaseeee hjæææællllllllpppppp ! :S
  • Har hurtigt brug for hjælp.

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man på tysk " I 2006 var Cher til audition i x factor, men hun kom ikke videre. I 2010 prøvede hun igen. Den her gang var dommerne vilde med hende. Men desværre vandt hun ikke x factor. Hun var nummer 4 ".
  • Hvorfor lærer man dobbelts/ss?

    Forumindlæg
    Jeg har lige læst en artikel om at ss kun blir brugt i særtilfælde, men i tysk undervisning blir ss brugt stort set hele tiden når der er dobbelts f.eks. fussball, ikke fussball.
  • Sætningsanalyse

    Forumindlæg
    Hej, nogen som kan hjælpe mig med sætningsanalyse på både tysk og dansk? Jeg har problemer med disse to sætninger: - "Og kan næsten ikke tro vores store held " - "Und kannst unser großes, Glück kaum glauben" På forhånd mange tak