Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 14781 til 14800 af 65601
  • Eksamen i Fysik/kemi/biologi

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen her i morgen og jeg sidder og knokler :-) Kan slet ikke finde noget biologi i Induktion/vekselstrøm og Transformation. Nogle der kan hjælpe med det? Er du bar bund. Kh JacquelinePå forhånd tak
  • Kemi A skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg var til skriftlig Kemi A eksamen i dag, og er ikke helt sikker på, hvordan det gik. Er det tilladt at dele opgavesættet og min besvarelse her? Hvis ja, er der så nogen kloge kemihoveder, som vil kigge min besvarelse igennem og se, om jeg har klaret det nogenlunde?
  • FADL spv eksamen

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der har været til fadl eksamen og ved hvilke spørgsmål de stiller til adgangstesten samt hvad man skal vægte på at læse op til.
  • Nelson Mandela til engelsk eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i Nelson Mandela til engelsk eksamen. Jeg skal have nogle overemner at snakke om nogle der har nogle ideer til hvad der er vigtigt at tale om?
  • matematik 11 august 2011

    Forumindlæg
    Er der nogen af jer der ligger inde med besvarelser på matematik A STX, 11 august 2011(:?
  • 1g årsprøve matematik

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i årsprøve i matematik 1g på a-niveau.. Hvad kan man gøre for hurtigt at blive klar og forberedt? Hvad burde man tage med til prøven også?
  • Har matematik test i morgen HJÆLP!!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg har matematik test i morgen. Hvad er det bedste jeg kan øve mig på. Jeg kan allerede + - x og division.
  • Hjælp.. det haster

    Forumindlæg
    Jeg er virkelig idiot til matematik.... jeg skal til mundtlig mat eksame imorgen jeg vil gerne høre om der er noget jeg kan gøre så jeg bare er sikker på at bestå....
  • Matematik A som enkel fag?

    Forumindlæg
    Hej Jeg tænkerover at tage matematik på A-niveau som enkel fag, har allerede haft det på B-niveau gennem min stx uddannelse, men er lige blevet student, og vil læst polit. Mit spørgsmål lyder således, hvad er adgangskraterierne ren fagligt på en matematik A? Kræver det at jeg skal have en bestem ...
  • Hjælp til forberedning af en matematik prøve.

    Forumindlæg
    Hej folkens:) Jeg ville rigtig gerne blive bedre til matematik, og jeg er klar over, at øvelse gør mester. Spørgsmålet er bare, hvilke hjemmesider tilbyder gratis matematik hjælp? Grund til jeg gerne ville blive bedre til matematik, er fordi, jeg gerne ville forbered mig til min kommende matema...
  • Julekalender 2019 Matematik hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg har brug for hjælp til et spørgsmål i en matematik julekalender som vi laver en konkurence om
  • eksamen anno 2004

    Forumindlæg
    Hej med jer alle der ude.. Jeg skal snart til terminsprøver, og vil gerne slippe lidt billigt.. Er der nogen, der har en engelsk stil, fra studenter eksamen 2004 - matematisk linie..
  • rette min eksamen?

    Forumindlæg
    hej, er der en herinde der vil se på min eksamen i mat a og se om det er nok til jeg består eller måske får et lille 4-tal?
  • Fysik kemi hvad er vigtigt i eksamen

    Forumindlæg
    er der nogen der vil fortælle mig hvad der er vigtigst i en fysik kemi eksamen. at kunne svare på spørgsmålene eller at kunne lave forsøg ????????????????
  • Bølger og Optik

    Forumindlæg
    Hej Daniel, Jeg vil høre, om du ville have lyst til at dele dine dispositioner fra den gang, hvor du havde Bølger og Optik? Jeg skal nemlig selv til eksamen i det her til sommer, og det kunne være rart med noget inspiration. Hilsen Søren
  • Oversættelse af engelske matematik begreber

    Forumindlæg
    Hej. Vil bare lige spørge om der er en der kan oversættet disse to engelse matematik udtryk for mig, da de ikke står forklaret i min eng/dansk bog.explicitly og implicit
  • Maple (Matematik program) mellemregninger?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et matematik program der hedder maple, og jeg tænkte på om det kunne give mig mellemregninger når jeg f.eks. beregner et integrale?
  • Matematik økonomi studiet

    Forumindlæg
    hej alle. Tror i gennemsnittet for matematik økonomi studiet stiger eller falder i år? hvis den skulle falde eller stige hvor meget er det så?
  • Ægyptisk matematik(bøger)

    Forumindlæg
    skal til at skrive srp og ville spørge om der var nogen som kendte nogle gode bøger til historie delen i ægyptisk matematik?
  • SRP- Matematik & Kemi

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har valgt at skrive i matematik og kemi og har overvejet emnet: Enzymkinetik og differentialligninger. Er der nogle der har erfaring med dette eller kender I til bedre emner? På forhånd tak