Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 14781 til 14800 af 27765
  • årsprøve

    Forumindlæg
    Hej. jeg vil bare spørge om nogen har en ide til hvilken sang jeg kan analysere til min årsprøve? det skal helst være en performativ eller narativ musikvideo. tak på forhånd
  • Tolkning af 3D grafer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har problemer med tolkning af to 3d grafer i forhold til en komparativ analyse af multiplikatoreffekten melllem Dk. og USA.
  • the marrowbone and cleaver concert

    Forumindlæg
    Hej :) Er der ikke nogen af jer der har lavet en analyse + fortolkning af the marrowbone and cleaver concert, eller bare har læst den? For jeg forstår simpelthen ikke den novelle.
  • Venstre eller højre komposition?

    Forumindlæg
    Er i gang med en analyse af "Den druknede" og er i tvivl om hvad der afgør om det er venstre eller højre komposition. Har selv svaret højre, da de vigtigtste personer er placeret i højre.
  • SRP spørgsmål - analysering af magtsystem

    Forumindlæg
    Hej :) Når der står jeg skal analysere vha. kildemateriale et magtsystem, hvad menes der så helt præcist? Er det magtensdeling eller?? Er lidt forvirret.. På forhånd tak
  • Bograpport

    Forumindlæg
    Jeg har valgt at fremlægge Benny Andersens "Den indre bowlerhat", som et selvlæst værk! Er der nogle der har foreslag til fortolkning/analyse??
  • Hvad er lykke?

    Forumindlæg
    Hej, - Er der nogle som har ved noget om billedet Danmark 2009? :-) - Skal nemlig analysere det i dansk, og det er mit prøveoplæg :-)
  • Bush Tale .- 48 timer til at forlade irak.

    Forumindlæg
    Hvad var Bush's tendens med den her tale...? Er der en der har en analyse af den tale... Jeg har virkelig svært ved at forstår den.. Håber på jeres hjælp. Mange Tak på forhånd.
  • polarforskere

    Forumindlæg
    hjælp jeg skal lave en dansk opgave om ejnar mikkelsen og analyse af farlig tomandsfærd er nogen nogle ideer om hvordan jeg skal gribe det an
  • Shakespeare

    Forumindlæg
    hej, jeg skal analysere en tekst fra shakespeare til fredag, men kan ikke finde hamlet nogen steder.. er der nogle der evt. kan hjælpe mig med at få fat i den?:)
  • SSO

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde der har analyseret Staffeldts "Kunstnerlængsel"? Jeg skal skrive opgave om den, og er gået temmelig meget i stå, så ville være glad for lidt inspiration.(?)
  • Hurtigt, nemt spørgsmål.

    Forumindlæg
    Er der ikk en der vil hjælpe mig med at analyser resultaterne i figuren og forklar fordelingen af nitrat og ammonium i vandsøjlen. ? http://peecee.dk/upload/view/153146
  • SSO- tid!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med min store skriftlige opgave, kom til at tænke på om man skal skrive i nutid eller i datid? laver en analyse af en tysk novelle...
  • Dansk afgangsprøve - Røvgevir

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Er der tilfældigvis en af jer, som har en analyse, et resume eller andet som vedrører novellen "Røvgevir"? På forhånd tak! :-)
  • HASTER!

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet en kort analyse af sangen my name is luka? - og hvis ja, vil i så ikke lige dele nogen guldkorn? (;
  • Tv-2 På kanten af småt brændbart

    Forumindlæg
    Hej! Er der tilfældigvis nogen som har lavet en analyse af sangteksten "På kanten af småt brændbart" skrevet af Steffen Brandt? Mange tak, og god dag til jer derude :)
  • Diskussion - hjælp!

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig, jeg skal lave en diskussion hvor jeg inddrager min analyse, men hvordan laver man en diskussion?
  • Nogle som kender dette maleri?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er ved at analysere en reklame, og opdagede et maleri i reklamen, som jeg fandt ukendt. Håber i kan hjælpe med at indificerer det :)
  • Dansk afgangsprøve - Røvgevir af Sanne Munk Jensen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Er der tilfældigvis en af jer, som har en analyse, et resume eller andet som vedrører novellen "Røvgevir"? På forhånd tak! :-)
  • Essay hjælp!

    Forumindlæg
    Hey folk! Jeg skal lave en analyse af et essay, er der nogle af jer som har/kender en god analysemodel? Tak på forhånd! :)