Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 14861 til 14880 af 27765
  • Ivan Malinovski + digtet " Disjecta membra"

    Forumindlæg
    Hey..Nogle af jer som har en analyse af digtet "Disjecta Membra, som er skrevet af Ivan Malinovski "Galgenfrist" 1958.
  • Haster: Eftersøgning af Peter Seeberg

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil bare spørger, om nogen har lavet en analyse af "eftersøgning", som jeg kan få lidt inspiration fra? jeg har søgt på nette? Fra SYCL
  • digt af Mikael Strunge

    Forumindlæg
    Er der nogle der har læst digtet "Plasticsolen" af Mikael strunge? Synes nemlig jeg er kørt lidt fast i det og skal analysere det til min danske stil.
  • reklamekampagner

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle derude der har gode ideer til reklamekampagner, jeg kan skrive om? Helst en kampagne der kan skrives om og analyseres. ... venter spændt på forslag :)
  • afsnit

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe med hvordan man ved det er et nyt afsnit i en tale??? Jeg skal bruge det til at analyserer en tales retorik,osv
  • Hjælp forstår det virkelige ikke en som er rar at hjælpe?

    Forumindlæg
    Jeg skal omformulere en eller flere psykologiske problemstillinger. Besvar ved hjælp af en faglige analyse af bilagget en som kan hjælpe?
  • Georg Brandes "Hovedstrømninger i det 19de Aarhundredes litteratur"

    Forumindlæg
    Hej, Er der tilfældigvis en derude som har lavet en diskurs analyse af Georg Brandes tale: "Hovedstrømninger i det 19de Aarhundredes litteratur"? eller en argumentationsanalyse?
  • ENGELSK AAAA !

    Forumindlæg
    nogen derude som ku tænke sig at rette en analyse af Save as Many as You Ruin? .. Tusind tak på forhånd.
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej er i gang med at analysere HC.Andersens eventyr om den grimme ælling, men sidder fast i et spørgsmål om hvad indentitetskrisen er i den grimme ælling. håber der er en som kan hjælpe
  • Martsviolerne af H. C. Andersen analysering

    Forumindlæg
    jeg skal analysere martsviolerne af HC Andersen, men jeg ved ikke engang hvad digtet handler om. er der nogen der kan hjælp mig med det? jeg har virkelig brug for hjælp
  • Hjælp til at finde novelle!

    Forumindlæg
    Jeg skal bruge en novelle/digt/essay eller noget i den stil til en analyse. Men den skal handle om uddannelse eller viden. Har prøvede at søge men har ikke haft held
  • Engelsk essay

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har lyst til at lave et engelsk essay, der går ud på at analysere "the man with ten personalities", mod betaling?
  • Nogen der kan hjælpe

    Forumindlæg
    Jeg prøver lige igen, men er der nogen der har en analyse af skytten paa Aunsbjerg liggende ville jeg utroligt gerne lige have lidt hjælp til en opgave, jeg er igang med..
  • Born to be wild af Steve bishop

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med en analyse og fortolkning af denne tekst? Jeg er virkelig i panik lige nu, da den skal afleveres imorgen. På forhånd tak.
  • HJLÆP MEGET VIGTIGT- DET HASTER HENSYN TIL SSO

    Forumindlæg
    jEG ER IGANG MED AT SKRIVER SSO OPGAVER. JEG HAR SKREVET EN DEL REDERGØRENDE OG DERFOR VIL JEG ÆNDRE DET TIL ANALYSERENDE OG DISKUTERENDE . HVORDAN GØRE MAN DET !
  • Bipersonerne - peter seeberg

    Forumindlæg
    Hey..\nEr igang med bipersonerne af peter seeberg, men mangler lidt analyse.. nogle der kan hjælpe?
  • Jens Vejmand.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med et lille problem. Jeg skal bruge svar på følgende. Modsætninger i digtet Jens Vejmand. Er der forandringer? Og Tekst analyse og temaer - Tak på forhånd
  • formalistisk metode

    Forumindlæg
    Hej . Jeg vil høre om der er nogen der har styr på den formalistiske metode til analyse og fortolkning . ? Jeg har valgt at smide mine papire væk. På forhånd tak.
  • Perspektivering???

    Forumindlæg
    Hvordan perspektiverer man??\n\njeg har analyseret en historisk tekst om rødstrømperne og skal perspektivere med en ny tekst nu..
  • SSO:citat i analysedelen?

    Forumindlæg
    hey sidder her og skriver 3g's opgave.....\nMå jeg godt i analysen citere fra min SEKNDÆRE LITT. hvis det har meget relevans?