Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 14881 til 14900 af 176853
-
Eksamen polaritet og blandbarhed hjælp
ForumindlægEksempler på blandbarhed og polaritet i hverdagen Andre eksempler på alkaner end pentan -
hjælp til mundligt mat eksamen
ForumindlægHejj Nogen der kan hjælpe med at besvare disse spørgsmål? Fatter ikke særlig meget af det selv, selvom jeg har prøvet i lang tid. Gør rede for de enkelte dele i formlen ??(?? = ??) = (????) · ???? · (1 − ??)??−?? og vis, at formlen er korrekt i et udvalgt eksempel. For eksempel ved ... -
Spansk resume til eksamen
ForumindlægHej er der nogle der ville kunne hjælpe med og lave et resume af en tekst jeg har oversat fra spansk til dansk og så kan hjælpe med og lave et resume på spansk til selve teksten? tekst: Ildfesten - det nye år starter i sommer Spanierne fejrer årets korteste nat. Med fyrværkeri og bål som tænd... -
9 Klasse Eksame bevis
ForumindlægHej, kan min skole nægte at give mig mit Eksamenbevis hvis jeg bryder skolens regler lige inden skolen er slut og jeg har bestået alle mine eksamener? Eller bare nægte for en eller anden grund elller er det ulovligt? -
Eksamen på polit-studiet KU
ForumindlægHej alle. Jeg har netop fået karakter for en makroeksamen på polit, og har fået karakteren 02, som jeg er uenig i, da jeg selv havde regnet med at få 4. Er der én der har lyst til at se min opgave i gennem og give et bud på hvilken karakter I ville give min opgave. Rettevejledning og min afleveri... -
hvordan foregår mat-eksamen??
ForumindlægHejsajeg skal snart op i mat. i fællesfag 1. Hfer der nogen der har været oppe i det?får man nogle spørgsmål udleveret, eller hvordan.. hvis nogen kunne give et eksempel, på hvad man kunne trække.Og så til sidst, skal man give eksempler med tal, eller er det ikke nødvendigt, håber nogen kan hjælp... -
Hej, jeg har brug for hjælp til eksamen..
Forumindlæg..det er kun prøveeksamen, men ville alligevel kunne bruge noget hjælp. Jeg har om ligestilling, og jeg har brug for et værk.. jeg ved ikke om det er nemmest med en nyhed, en novelle (skal ikke være et for langt værk), et digt eller hvad det skal være.. eller hvad det skal være om for den sags s... -
Nyttevirkning formel - haster (eksamen)
ForumindlægHej, vi har lavet en forsøg om nyttevirkning, men nu ser jeg at vi har udregnet noget forkert. Kan en venligst hjælpe mig :) FX: opvarmning af vand i mikrobølgeovn, den energi vandet får tilført har vi udregnet: Formel: Evand = mvand * Cvand * (tslut - tstart) altså: 0,5 kg * 4,186 J/kg . (61... -
Latin eksamen, hvordan forgår den?
ForumindlægJeg går i første g, og jeg skal op i latin her den 16. Det er virkelig en ond drøm der er blevet virkelig, at skulle op til den! :(Hvis der er nogen der har overstået den, vil i så ikke fortælle hvad der egenligt er man skal, altså læse op osv?Og hvad man skal få trænet etc, hvis man nu som mig, ... -
Spørgmåls vedr. eksamen
ForumindlægFørst vil jeg høre om der er nogle der ved hvorvidt man kan finde tidligere ekstemporaltekster på nettet, så jeg kan prøve at træne lidt, om end håbet synes ude.Dernæst vil jeg høre om der er nogle der kender til et oversætte program, der fungerer uden forbindelse til Internettet. Har fundet nogl... -
AT-eksamen imorgen!!!
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp. Skal op i AT imorgen og har ikke helt styr på det hele endnu. Jeg er i tvivl om hvad jeg skal sige hvis lærer/censor spørger om hvad jeg ville have undersøgt eller lavet forsøg om, hvis vi havde haft mere tid?? Har koblet dansk & samfundsfag sammen, og bruger huma... -
Dansk mundtligt eksamen - DRAMA
ForumindlægNår man har trukket drama - kan ens selvalgte oplæg også være en video/musik video, eller en kort film? -
Spansk eksamen - talepapir
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg tænkte på om der også var en venlig sjæl som ville kigge på mit talepapir :) ? Mit emne er Violencia. Talepapiret er vedhæftet :) -
ENERGIOVERFØRELSE! eksamen imorgen s:
Forumindlæghej, er der nogle der kender nogle gode FIF til emnet energioverførelse? forsøg, hvad man kan tale om? tak .. -
Hjælp til min old eksamen!
Forumindlægjeg er ved at læse herodots 1. bog om spliden mellem babarene og europærene.. Hvad er babarene difineret som? Ved godt hellenerene var dem fra hellas og perserne fra Persien, men hvad er barbarnen? :S -
mundtlig eksamen 24timer forb.
Forumindlæger klamyda grampositiv eller negatv?? -
Tips for fysik eksamen? Tak.
ForumindlægSkal op i morgen, er der nogen som har?, Tak på forhånd -
Hjælp 24 timers eksamen
ForumindlægDette er første spørgsmål, håber i kan hjælpe! • Redegør for og diskuter udvalgte relevante eksempler på det danske naturlandskab. -
Mat. Eksamen b, andengradspolynomier
ForumindlægHej. Har fået et eksamensspørgsmål, som lyder sådan her: redegør for andengradsligningen, beskriv grafer for parabler. Hvordan skal man gøre dette? Taak! -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægHej Et af mine eksamensspørgsmål til mundtlig matematik lyder således: Du skal behandle differentialkvotient, herunder differentibialitet og differentialkvotient for funktionerne x^2 og tangentligningen. Jeg ved at jeg skal fremlægge bevis for sætning 1, bevis for tangentligningen og et eksem...
