Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 14921 til 14940 af 45451
-
hvordan finder jeg det?
Forumindlæghvordan finder jeg en bograpport over ''stillemanden'' af arne berggren? -
Elektrokemi og elementer
ForumindlægHej alle Jeg er som alle andre 3.g'ere ved at skrive SRP og kom i tvivl om, jeg skal lave en diskussion da jeg delvist har haft det med i opgaven. Jeg er klar over at jeg skal lave konklusion, men ikke hvorvidt om jeg skal lave et punkt der hedder diskussion... Håber i kan svare :) Simon Ra... -
Dansk
ForumindlægHeyjeg skal snart skrive danskopgaven, så ville lige høre om der er nogen der har stiftet bekendskab med bogen "Kunsten at græde i kor"? -
En redegørelse..
ForumindlægJeg har fuldstændig glemt..Skal man dokumentere i teksten, når man redegør? Altså, jeg ved man skal kunne dokumentere alt, når man tolker.. Men også under redegørelsen??Håber i ka hjælpe :D Og tak!! -
SSO om ulandsbistand
ForumindlægTiden for SSO nærmer sig jo efterhånden, og jeg er har tænkt mig at skrive om ulandsbistand i samfundsfag. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er nogle, der brænder inde med gode ideer/problemformuleringer/kildemateriale der kunne spore mig lidt ind på emnet.På forhånd tak. -
Titrering af en svag syre med en svag base.
ForumindlægHvilken konsekvens vil det have, hvis man titrerer en svag syre med en svag base. Det jeg selv er kommet frem til er: De reagerer ufuldstændigt. Syrens vilje til at afgive en hydrogenion er meget lille og basens vilje til at optage en hydrogenion er meget lille. Hvad kan jeg ellers sige om ... -
Friis og Company - USA??
ForumindlægHeeej. Mener i at der kunne være marked for Friis og Company i USA? Hvorfor? Hvorfor ikke? Det ville være en kæmpe hjælp! -
problemformulering
Forumindlægtil dansk historie opgaven har jeg valgt at skrive i historie. Mit emne er middelalderlig tortur, og jeg har indtilvidere skrevet et udlkast til en problemformulering. vil bare lige høre om jeg er på rette spor: redegør: hvilke former for tortur blev anvendt? påvis: hvorfor blev der anvendt tor... -
HF eksamen 2003!
ForumindlægHej med jer...Er der ingen der ligger inde med en stil fra HF vintereksamen 2003, hæftets overordnede emne er "Globalisering"..Har self søgt her på siden men synes ik jeg kan finde noget?på forhånd tak! -
Tove ditlevsen, kvindesind
Forumindlæghej , jeg har om tove ditlevsen Kvindesind , er der nogle der har forslag til hvordan man kan se det fra en anden synesvinkel , eller komme ind på det på en anden måde, eller reletere den til andre tekster nogle af jer har læst ? .. hilsen Victoria -
litterær artikel
ForumindlægHvad vil det sige, at man skal skrive en litterær artikel? -
Cecil Bødker
ForumindlægHej..\n\nEr der nogen der vil være så venlige, at fotælle mig hvad temaet er i Celil Bødker "Silas og den sorte hoppe"\n\nHåber nogen kan hjælpe mig..:)\n\nMVH. Martin -
Stil/essay
ForumindlægSkal bare bruge en sil/essay om filmen og novellen "my son the fanatic" Skal afleveres mandag og har bare NO TIME i denne weekend, please nogle som vil hjælpe. Send til min mail, [email protected] -
Anmeldelse af "Kunsten at græde i kor"
ForumindlægHej,Er der nogle der har lavet en anmeldelse af "Kunsten at græde i kor"?- Jeg har svært ved at strukturere hvad der er vigtigt og overflødigt, så inspiration kunne være perfekt -
Metoder: Historie og religion
ForumindlægHej.. jeg håber der nogen der vil hjælpe mig. Min at handler om pilgrimsrejse til Mekka Hvilken sammenhæng er der mellem globaliseringen og de seneste års stærk stigende antal pilgrimsrejsende til Mekka? I min metode afnit vil jeg snakke om sociologer Emile Durkheim og Max Weber, jeg vil beskrive... -
Rettelse af stil
Forumindlæghej med jer. er der en der gider rette min stil.. det er et interview, eller skulle jeg kalde det portræt interview, og jeg er i tvivl om jeg har skrevet den rigtig.. Er du nogen der kan give deres e-mail ,,så kan jeg sende den der... -
litterær artikel
ForumindlægHey derude Jeg skal skrive en litterær artikel om novellen kartofler, kød og noget grønt. Er der nogen som har skrevet om denne novelle som jeg kan få lidt inspiration af? På forhånd tak :) -
Dansk afgangsprøve 2012 (mundtlig)
ForumindlægHej. Jeg har været så (u)heldig at trække fordybelsesområdet digte til afgangsprøven i dansk, jeg tænker på at vælge Benny Andersens digt ''mit liv som indvandre''. Er der andre der har trukket digte, og hvis i har hvilke tekster har i haft kig på? Mvh Emil :-) -
eksame i religion
ForumindlægHvordan læser i op til eksamen i religion ? jeg skal op på Torsdag, nogle der har gode råd til hvordan jeg skal læse op til det og har i nogle gode noter/links jeg evt. måske kunne bruge? jeg kan komme op i følgende: * Islam * Kristendom * Hinduisme *nordisk mytologi *Etik endtil videre har jeg d... -
Historie produkt
ForumindlægHej jeg skal op i historie og har trukket ¨folkefærd i konflikt¨ og derinde under har jeg valgt Israel-Palæstina konflikten. jeg søger hjælp til et produkt tusind tak på forhånd :-)
