Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 14981 til 15000 af 45451
-
Billedanalyse
ForumindlægKan i komme med et godt maleri til en billedanalyse? :) -
Skitse
ForumindlægHiii! Hvordan laver man en skitse om en novelle? -
Du og du og du af Per Nilsson
ForumindlægJeg har læst romanen ''Du og du og du'' af Per Nilsson, og er i gang med at lave en boganmeldelse. Det ville være rigtig dejligt, hvis nogen ville hjælpe mig med nogen småting omkring boganmeldelsen, selvfølgelig hvis i har læst bogen. Jeg mangler kun småting, som er lidt forvirre... -
minimalisme
ForumindlægNogen der har en opskrift på, hvad man gør med en minimalistisk tekst? -
skagensmalerne
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op i prøveformen B i dansk, og har trukket "Skagensmalerne". Jeg er rimelig lost, fordi der er så mange billeder. Er der nogen der havde en god idé til hvad jeg kunne snakke om i de 20 min. jeg er op i? På forhånd kæmpe TAK -
hjæææælpppppp
ForumindlægHej, nu har jeg altså ombestemt mig. Da jeg ikke er så god til dét med digte, har jeg tænkt mig at læse en novelle/kort roman der hører til romantikkens tid. Er der nogen der kan hjælpe mig, så jeg endelig kan gå i gang med de mange sider i min dansk-historieopgave? -
ER retorik en teori?
ForumindlægEr retorik en teori i de hermaneutiske fag (fx dansk)? Og kan retorikken godt bruges i forbindelse med lyrik (digte)? -
Forskel på kemi B og A
ForumindlægHejsa, jeg starter meget snart i 3.g, hvor jeg skal have kemi på A-niveau. Jeg er egentlig bare interesseret i at høre, hvad de store forskelle på kemi B og A er? Jeg ved godt, at jeg kunne kigge undervisningsbeskrivelsen/ læreplanen igennem for kemi A, men jeg tænkte, at det ville være mere inte... -
HELP! teori? metode?
ForumindlægJeg har AT eksamen i morgen og nu bliver jeg i tvivl om hvorvidt det er rigtigt det jeg har skrevet. jeg har skrevet at jeg har brugt den kvalitative metode da jeg har arbejdet med sociologiske teorier, er det rigtigt? hvis ik er der nogle der kan fortælle mig metoden bag ? Help PLEASE. -
resume til dansk mdt.?
ForumindlægEr det relevant med et kort resumé til eksamen? -
Problemanalyse
ForumindlægHvordan laver man en problemanalyse? (eks. rensning til spildevand) -
kvantitativ metode
ForumindlægJeg sidder og laver AT som jeg skal til eksamen i på mandag. Jeg har en tabel som jeg har fundet og fortolket. Når jeg gør det bruger jeg så den kvantitative metode selvom jeg ikke selv har indsamlet de data der er i tabellen? Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe! -
Indledning til Ringen af Karen Blixen
ForumindlægNogen der har en god ide til at lave en indledning til Ringen af Karen Blixen -
Hjælp til Ti-nspire
ForumindlægNår jeg har et regneark med antal æbler og vægt. hvordan for jeg så på mit grafark vist den bedste lineære linje/ lineære regression ? -
Bevis for areal.
ForumindlægHej Er der nogen som kan finde et sted på nettet hvor beviset for A'(x) = f(x) er gennemgået ? Altså at arealfunktionen er stamfunktion til funktionen. -
Problemanalyse?
ForumindlægHej alle Jeg skal skrive en problemanalyse om emnet ungdom, hvor jeg mere detaljeret har om fritid og ungdom. Her skal jeg skrive om sport og aktivitet, dvs. noget om risici , skader og udstyr. Jeg har nemlig valgt at finde en løsning på udstyr som kan være med til at forebygge skader på unge (fo... -
AT problemformulering mm billedekunst og biologi
ForumindlægHej :) jeg skal skrive i billedkunst B og Biologi B, lidt mærkelig fag at sætte sammen - men jeg vil skrive om overvågning af ammoniaknedfald i naturen. Hvor jeg har et billede af Banksy, surveillance in nature - som jeg vil have en sammenhæng med. Men jeg ved ikke hvordan min problemformulering ... -
Matematik og datalogi - AT
ForumindlægHej... Jeg sidder med et lille problem jeg har AT skrivedag idag og jeg har stadig ikke fundet mit emne. Så hvis der er nogen derude som sidder med et godt emne som er nemt at gå til ville det være lækkert hvis idag brainstorme lidt med mig. På forhånd tak. -
Jeg har undermenet Racisme
ForumindlægJeg har undermenet Racisme.. kan jeg godt bruge " spørgesmål fra ali kazim til eksamen..en lyrik.. hvad syntes i ? -
RÅD SØGES: Hvordan griber jeg læsning an?
ForumindlægHej, dette spørgsmål henvender sig primært til folk der har været til mundtlig 24 timers eksamen i STX Historie A. Jeg skal til at læse op til denne eksamen, og har ca 4-5 dage alt i alt. Hvordan skal jeg gribe det an? Læse alt kernestoffet, altså siderne i historiebøgerne? Eller skal jeg bare l...
