Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15061 til 15080 af 176853
-
Matematik B - A (turbokursus)
ForumindlægHej, jeg starter på et "turbokursus" i matematik (B - A) i sommerferien. Kurset foregår i perioden 25/6 - 3/8 (cirka). Det er ude på DTU, og jeg bor selv tæt på Svanemøllen (København Ø) Jeg ved ikke, hvor meget hjælp jeg skal bruge endnu, men jeg er helt sikker på, at... -
Paradisæblerne - Martin A. Hansen
ForumindlægHey. Er i gang med at analysere novellen "Paradisæblerne", da jeg stødte på noget, som jeg har svært ved at fortolke. I starten af novellen, hos mormoren, tikker et ur svagt og mærkeligt, men lyden bliver finere og finere. Til sidst i novellen, hører jeget et ur synge svagt, som ... -
Valg af extra A fag
ForumindlægHej er det for sent at vælge af fag efter året er gået i gang !!! Altså min veninde går i 3g hun vil gerne have engelsk på A nu , før havde hun de på b .. Kan hun stadig nå at vælge det eller er de for sent ? -
Værdikæde - Tivoli A/S
ForumindlægJeg har fået min allerførste afsætningsaflevering og der er derfor en hel del, som jeg stadig er usikker ved. Ind til videre har vi kun lavet værdikæde-analyser over produktionsvirksomheder eller detailhandlere, hvilket jeg er nogenlunde med på, men som jeg fik Tivoli A/S som virksomhed, er jeg n... -
TOEFL til Engelsk A - CBS
ForumindlægHej folkens, Vil høre om nogle har erfaringer med at bruge TOEFL som engelsk A på CBS. Jeg er endnu ikke helt sikker på om jeg skal søge en engelsksproget uddannelse, så har først lige fået sendt min gamle (men gyldige) TOEFL test til CBS. Forventet leveringstid er dog måske første efter 5. juli... -
dumpet mat A
ForumindlægHej, Håber nogen der kan hjælpe. Jeg har søgt på en naturvidenskabelig bacheloruddannelse og har igår fået afslag på ansøgningen. Jeg har ringet til vejlederen på uddannelsesstedet for at høre hvorfor jeg har fået afslag, og der sagde de at jeg ikke havde beståede min matematik på A niveau, men... -
dumpet mat A
ForumindlægHej, Håber nogen der kan hjælpe. Jeg har søgt på en naturvidenskabelig bacheloruddannelse og har igår fået afslag på ansøgningen. Jeg har ringet til vejlederen på uddannelsesstedet for at høre hvorfor jeg har fået afslag, og der sagde de at jeg ikke havde beståede min matematik på A niveau, men... -
Spg. til mdt. eksamen i morgen
ForumindlægHej med DIG! Jeg har, som man andre der skriver i dette forum, virkelig brug for hjælp, da jeg i morgen skal til mundtlig biologi eksamen. Jeg håber at der der sidder en eller anden der ude, som kan forklare mig i hvilke stoffer/biomolekyler grundstofferne N og P indgår. På forhånd MANGE ta... -
Hvor lang tid tager en eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen på tirsdag og jeg er lidt i tvivl om hvor lang tid jeg skal snakke om mit forberedte emne... jeg har også postet i "eksamensforberedelse" og jeg har fået et svar, men tvivler på om det nu også er helt korrekt siden det er lavet om fra sidste år... Er der nogle ... -
Karaktergennemsnit?
ForumindlægHej alle. Nu har jeg snakket med ret mange efterhånden, og der er meget stor uenighed om, hvorvidt de fag, man ikke kommer op i, bliver direkte overført som en eksamenskarakter. Så mit spørgsmål er vel bare: gør de det? For inde på Lectio, kan jeg se, at der står Kemi C, vægt : 1 .. Og jeg ska... -
Skr. eksamener - hvordan er det gået?
ForumindlægI dag er vores skr. karakterer er blevet offentliggjort - wee! Hvordan er det generelt gået? I kemiA er min klasse blevet slagtet, mange er gået en karakter ned. Heldigvis er der kun en som ikke er bestået. I matA ser der bedre ud end vores lærers sindssyge terminsprøve (alt andet vil også vær... -
AT-Eksamen tid
ForumindlægHvor lang tid har man til selve eksamen? Jeg har hørt at det er 10 min, men er det ioden hvis den strækker sig ud over 11 min. istedet for? -
Mundtlig engelsk eksamen
ForumindlægHej. jeg skal snart til mundtlig engelsk eksamen ( folkeskolen). Nogen af jere der har gode råd til, hvordan man kan score en høj karakter? -
10 klasses eksamen
ForumindlægHej, jeg vil gerne høre, om ens 10 klasses eksamen har en betydning, når man allerede er kommet ind på gymnasiet?? -
debat delen til AT eksamen
Forumindlæghej jeg ville vide hvordan debat delen i AT eksamen forgår alstå hvilken slags spørgesmål kan man blive spurght om ??:) -
Hvordan foregår AT - AT EKSAMEN
ForumindlægHej studieportalen Skal man op til eksamen i AT, i 1.g? Og, hvordan foregår en AT-uge? Er det lidt ligsom "projektopgave" i folkeskolen? :) Fortsat god dag. -
Gode råd til eksamen (teoretisk)
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i mediefag c lige om snart. Er der nogle gode råd?? Jeg er så ekstremt nervøs, det er helt vildt!!! -
Oversættelse (ENG A) - HASTER!
ForumindlægHej alle. Jeg skal oversætte dette stykke: "I den offentlige debat diskuterede man derfor ivrigt, hvordan man bedst kunne danne landets indbyggere til at sætte hensynet til samfundets generelle velfærd over egne umiddelbare behov, udvise solidaritet med de svageste og i det hele taget være l... -
Historie eksamen - Huntington og Fukuyama
ForumindlægHejsa Mit spørgsmål lyder på om hvilken sammenhæng det egentlig er relevant at bringe Huntington og Fukuyama op i til en Historie-eksamen. Jeg har nemlig fået at vide at de er meget vigtige til en historie eksamen, men jeg er dog helt blank i forhold til hvornår og hvordan jeg ligesom skal koble... -
NV eksamen, nyttevirkning
ForumindlægHej alle! Jeg står her og skal til eksamen i morgen! Og jeg har valgt emnet nyttevirkning! Men nu, hvor jeg sidder og læser op, virker det som om vores lærer har glemt at lære os en HEL del! Den eneste formel han har sagt vi skal bruge er formlen for specifik varmekapacitet? Kan det passe? H...
