Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 15081 til 15100 af 45451
-
Hurtig oversæt
ForumindlægHvad hedder Springlag på engelsk? - Kan ikke finde det nogle steder, og har brug for at lave en lille research. -
HJælp!
Forumindlæghej jeg skal op til mundtlig engelsk eksamen torsdag og er helt i tvivl og forvirret over hvordan man egentlig skal håndtære sin tekst.selve fremlæggelsen! hvordan jeg bygger det op fra bunden af. Help! -
sommerkursus
ForumindlægHej, er der nogen der ved om man kan tage sommerkursus i engelsk(altså her i sommerferien) i en by der ligger nær Nordjylland gerne ? -
Konklusion
ForumindlægHvordan skiver man den perfekte konklusion til sin studieretningsopgave, og det samme med det indledende engelske resumé? Jeg skriver om nanoteknologi btw. -
A world of conflict
ForumindlægHar trukket ''A world of conflicts'' til min mundtlig engelsk eksamen og skal bruge et nemt underemne (hjælp) -
Karakter beregninge
ForumindlægHej Vægtes skriftlig karakter som 1 eller 2: Jeg tænker på A Niveau Dansk Samfundfag og Engelsk -
internetside på dansk
ForumindlægHej Når jeg åbner internette står alt på engelsk. f.eks. file i stedet for filer. kan man ændre det? -
Essay - Start - Hjælp
ForumindlægJeg skal skrive et essay i engelsk, men aner ikke, hvordan.. Hvordan skal jeg starte? hvad skal essay indholde? osv.. Kan nogen hjælpe mig? På forhånd tak! -
SDU eventuelt andre universiteter
ForumindlægForegår undervisning på engelsk på SDU, hvis jeg læser matematik og økonomi? (Går lige nu i 10. klasse og skal derefter på hhx) -
AT - metode afsnit?!
ForumindlægHej jeg har prøvet at skrive dette i mit metode afsnit, er det godt nok eller skal jeg fylde mere på? Har dansk og samfundsfag: I forbindelse med selvbiografien ”Et løft af sløret”, kan man lave en analyse af denne. For at få en bredere og bedre forståelse af romanen kan man inddra... -
hjælp
ForumindlægHvordan laver man en websides analyse af www.tun.dk ?? så står der at jeg skal beskrive websidens formål Lav en analyse og vurdering af TUNs webside www.tun.dk Vurder design, struktur og brugervenlighed Hvilke krav stiller I/du til en god webside? Læs evt. mere om, hvordan du analyserer websi... -
Essay - Dansk
ForumindlægHej i dansk har vi fået opgaven at skrive et "Essay".. Er et dansk essay det samme som et engelsk? eller er der en forskel? Det ville være dejligt hvis i måske kunne skrive et eksempel! Tak -
Til dem der læser jura...
ForumindlægHej jeg har lige et spørgsmål til dem der læser jura. Hvorfor valgte i at læse jura og kommer man i sit andet eller 3. år til at have et fag der foregår på engelsk? -
Præpositioner
ForumindlægHej Jeg har nogle engelske opgaver omkring præpositioner (forholdsord), men jeg kan simpelthen ikke huske hvornår man skal bruge de forskellige, jeg kan selvfølgelig lytte mig frem til de fleste, i forhold til hvad der lyder som volapyk og, hvad man kan sige. Så jeg tænkte om i ikke lige ville he... -
Hjælp til engelskeksamen, haster (:
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart op til eksamen i mundligt engelsk, og går stadig i folkeskole så er en smule nervøs, og kan ikke helt finde ud af hvilke tekster jeg skal gå efter. Mit emne er, en tekst vi har læst i skolen "Proved Innocent" og overemnet er Irland. -nogle gode forslag eller rå... -
Arrrrrg! Hjælp!
ForumindlægSå er tiden kommet til SRP. Og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal skrive om. Jeg vil rigtig gerne skrive i Engelsk A - hovedfag og Historie A - bifag. Har tænkt på noget med 2. verdenskrig, men kan ikke komme på nogle sådan rigtig gode undeemner. Kan I ikke hjælpe mig? Peace. -
IBB
Forumindlæghej allesammen jeg skal måske starte på IBB efter sommerferien, som gør mig virkelig nervøs fordi at jeg ikke ved hvad jeg går en til. Jeg valgte det på grund af at undervisningen foregår på engelsk, men elles ved jeg ikke så meget om det. Jeg håber at der er nogle her,der går på IBB og so... -
Pensum for HHX
ForumindlægHej:) Jeg skal begynde på HHX efter somerferien, og jeg vil derfor spørge, om der er nogen, der kan fortælle mig, hvorhenne jeg kan finde pensum for: Vikrosmhedsøkonomi, afsætning, international økonomi, engelsk, matematik, historie, samfundsfag og dansk på på HHX på henholdsvis A, B og C nivea... -
Haster.
ForumindlægVed godt jeg ikke må skrive Haster i forummet. Men jeg har i løbet af denne uge virkelig prøvet på at få nogen til at se mit engelske opgavesæt.. Der er bare ingen der rigtig svarer.. Det er noget jeg skal ha afleveret i aften via mail.. Er der virkelig ikke nogen som har tid til at se på den?? ... -
AT Metoder
ForumindlægHej jeg skriver i engelsk og biologi hvilket er humanistiske fag og naturvidenskabelige fag. Jeg søger et kompendium eller et simpelt overblik over metoderne der hører under fagene. Hvis nogen kan henvise mig til noter omkring dette, eller noget om deduktiiv, induktiv metode osv, ville dette o...
