Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15101 til 15120 af 65601
-
Matematik A forberedelse
ForumindlægHi SP. Skal på HTX her efter sommerferien og gad godt være lidt på forkant i matematik og tænkte på om man på nogle måder kunne lave div. opgaver etc. for, at forberede sig så man ikke er helt lost i timerne... Tænker ikke de helt ville opgaver, men mere noget grundlæggende som indgår i andre stø... -
Matematik hvilket niveau?
ForumindlægHey jeg skal på stx efter sommerferien og jeg er mega i tvivl om hvilket niveau jeg skal have matematik på om det skal være B eller A. Det gode ved at have det på A er jo at man har mange flere muligheder for uddannelse men det er vel også sværere eller hvad? -
(Menon-platon) Fiolosofi eksamen den 14.
ForumindlægHej, Jeg skal op i filosofi den 14., Og har desværre problemer med at anlysere platons dialog med Menon... Har I nogle som helst noter som jeg kunne få glæde af ville det bare være super. Skriv gerne pr. mail eller også bare her på forummet. -
Skriftlig Eksamen 2.g Ny reform!
ForumindlægHej alle kloge mennesker. Jeg skal op til årsprøve i skriftlig dansk. Jeg har brug for noget hurtig hjælp. Hvilke forskellige emner kan man komme op i? Hvis i kunne komme med et link eller andet ville det være godt. Hvis i kunne skrive de forskellige genre, og hvad de indeholder som for eksempe... -
Hvad gør jeg? Sandhed og konsekvens
ForumindlægHej, jeg skal snart om i min mundtlig eksamen i 10. klasse, og har valgt novellen "Sandhed og konsekvens" af Bjarne Dalsgaard. Er der nogle som har læst den før eller arbejdet med den, som ved hvad der vil være en god ide at have fokuspunkt i den mundtlig eksamen? -
Matematik A august 2010
ForumindlægHej :) Er der en venlig sjæl, der har facitlisten på Matematik A august 2010 liggende og som kan uploades ? Takker på forhånd. -
Studieretningsprojekt 2g Fysik/Matematik
ForumindlægHej, Jeg sidder desværre fast i min 2gs opgave om tyngdepunkter og inertimomenter. MATEMATIK * Som faglige mål skal kunne være i stand til at benytte integralregning og summer til definition og udregnin af massemidtpunkter og inertimomenter. * Kunne skifte variabel i integraler, samt kunne skel... -
Matematik FSA bproblemregning
ForumindlægHej Vil være super dejligt hvis der var nogen som lige kunne hjælpe mig med den her matematik opg. Den lyder sådan her! Opgavebeskrivelse. i bueskydning kan man score point fra 1-10 den yderste ring giver 1 point, og den inderste ring giver 10. I en serie med 36 pile scorede clara i alt 17... -
HASTER!! AT-eksamen dansk metode
ForumindlægHej Alle Jeg skal snart op i AT i fagene dansk og billedkunst. Jeg har skrevet om foghs brug af moderne medier som selviscenesættende medie (mockumentaren, dokumentaren og maleriet) I billedkunst har jeg set på maleriet og burgt diverse metoder (formanalyse, socialanalyse og ikonografisk analyse)... -
Synopsis dansk
ForumindlægHe Jeg er midt i mine afgangsprøver og har lavet alle mine dispositioner. Men jeg mangler bare en dansk synopsis. Jeg har trukket "Noveller fra din egen levetid". Men jeg har ikke helt forstået hvad det er sådan en synopsis skal indeholde. Nogen der kan hjælpe. Jeg beder jer ikke om at... -
Arabisk matematik og regneundervisning 1600-1900
ForumindlægJeg skal til at gå indgang med et mindre matematikprojekt her imorgen. Af min lærer har jeg fået opgivet dette: "Vi forestiller os at du har fået følgende opgaver:A: Arabisk matematik: Problemstilling: Er arabernes matematiske bidrag kun en videreførelse at antik matematik, eller yder de ogs... -
Matematik - muskels tværsnitsareal
ForumindlægHej folkens, Jeg har vedhæftet opgaven, der kommer fra matematik A STX opgavesættet fra august 2012. Det er delopgave c, som jeg har problemer med og håber at i kan hjælpe mig med :) Tak :D -
Hvordan foregår en dansk-eksamen?
ForumindlægHej, dette spørgsmål har sikkert været her før, men nu kommer det lige igen: Hvordan foregår en eksamen i dansk? Jeg har trukket mit emne, valgt en novelle, er i gang med at skrive om den, men hvor meget skal jeg skrive? 10 min? 15 min? er der så spørgsmål bagefter? Ved at eksamen i det hele ta... -
Dansk eksamen - reklame + tekst
ForumindlægJeg skal snart til dansk eksamen, og har trukket reklamer som mit fordybelsesområde. Jeg leder desperat efter en reklamefilm jeg kan bruge. Den skal være 100 % dansk, og så skal den helst reklamere for et produkt. Nogen forslag? Udover det, så skal vi til eksamen læse et lille stykke tekst op, er... -
Dumpet eksamen på første semester
ForumindlægJeg går på SDU og læser økonomi. Jeg har dumpet en eksamen på første semester. Er der nogen der kan forklare hvordan førsteårsprøven påvirker antallet af eksamensforsøg? Jeg er indforstået med at min eksamen skal bestås i løbet af de to semestre, men kan jeg godt når af få et tredje eksamensforsø... -
Eksamen bio niv c
ForumindlægJeg skal til eksamen på tirsdag i biologi c. Biologi er ikke min stærke side. Jeg fik 4 i løbet af året for mine rapporter og satser ikke på de vilde karakter til eksamen, da biologi ikke er min stærke side. Hvor meget skal man enlig kunne sige for, at bestå med et 2 tal (6 tal efter gammel skala)? -
Fysik/Kemi eksamen
ForumindlægJeg skal til 9. klasses afgangseksamen i fysik/kemi eksamen i morgen. Derfor har jeg nogle spørgsmål angående hvordan denne eksamen foregår. Hvor mange forsøg kan man nå at lave? Er der nogen der har ideer til, hvilke forsøg man kan lave til emnet atomets opbygning? På forhånd mange tak. -
MAtematik eksamenssæt maj 2010
ForumindlægHej er der nogen der har lavet matematik eksamenssættet for htx maj 2010 der kan hjælpe mig? -
Er matematik på A-niveau svært?
ForumindlægJa som overskriften siger, er matematik på A-niveau svært? Starter på stx her efter ferien og skal have matematik på A-niveau, da det kræver matematik, dansk på A-niveau og biotek på B-niveau for at komme ind på det biologiske institut (hvilket er hvad jeg vil efter gymnasiet). Har altid været e... -
Må man det?
ForumindlægHej, Må man egentlig tage sine notater man har lavet hjemmefra til selve eksaminationen i matematik 3-årige niveau. Håber på respons. På forhånd tak!
