Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 15141 til 15160 af 58387
-
Haster!! Mat B. Mundtlig eksamen i morgen.
ForumindlægHej jeg ville høre om man må tag maskine skrevet notater med ind til den mundtlig eksamen i matematik B. Da alle mine notater er maskine skrevet, er det nemmer for mig at printe det ud? -
hjælp til produkt til samfundsfag eksamen ( Mediernes magt )
Forumindlæghjælp til at finde på produkt til min samfundsfag eksame problemstilling: Medierne har stor betydning i politik i dag. Hvilken betydning har medierne for den politiske dagsorden? og har medierne fået for stor magt? Hvordan er mediernes magt betydningsfuld i forhold til den almene dansker? -
"HASTER" Rettelser af engelsk stil
ForumindlægHar virkelig brug for en hjælpende hånd til min engelsk stil. håber der er en venlig sjæl derude som vil give en hånd. TAK. In the beginning of the tale you meet a salesman. He is travelling through the southwest with jewellery and giftware. He picks up a hitchhiker who turns out to be a really ... -
Tysk Eksamen - Brecht
ForumindlægHej! Jeg er sørme så heldig at jeg skal op til tysk og sidder midt i de 24 timers forberedelse. Har trukket B. Brecht og teksterne: Erinnerung an die Marie A., Ein neues Gesicht og Die Antwort. Hvis der er nogen som har noget rigtig godt om Brecht, teksterne, fortolkning, perspektivation eller n... -
eksamens spørgsmål om energi
Forumindlægdu skal fortælle om energiomdannelse, termisk energi og tilstandsformer er der en som kan hjælpe mig lidt på vej? -
tysk- eksamen rettelse
Forumindlæghej er der lige nogen der kort kan rette en lille del af min fremlæggelse: Als ich sagte an Anfang, ist Kaiser Franz' Lieblings club; FC Bayern München. Als er Anfing Fussball zu spielen, spielte er in SC München. Aber FC Bayern München schnell bekam ein Auge auf ihn, und er spielte seine ers... -
Differentialregning. Eksamen mundtligt
ForumindlægHej. Hvordan ville i besvare dette spørgsmål?: redegør for differentialkvotienten og opstil regneregler for differentialregning? -
naturgeografi eksamen i morgen.
ForumindlægHey, skal til eksamen i morgen! - jeg skal blandt andet komme ind på den naturvidenskabelige metode, snakke om min hypotese til forsøget osv.. - har i nogle gode råd til hvad man evt. kunne komme mere ind på? og hvordan bare i det hele taget for en go' eksamen.. -
Kemi eksamen htx :)
ForumindlægHej :) Jeg skal til kemi eksamen her meget snart d. 1 juni. Jeg vil derfor høre om der var nogen, som ligger inde med kemi eksamen A niveau på htx? :) Er det muligt at jeg kan få tilsendt den eksamensopgave med besvarelser? Tusind tak!! :D -
Samfundsfag eksamen B
ForumindlægHej alle! Jeg skal til samfundsfag eksamen snart men jeg ved ikke helt hvordan eksamen foregår? Og hvordan skriver man en synposis i faget? Er der nogen der evt . har noter som kan være en god ide at læse ? Mvh Amanda -
EKSAMEN bange hjælp :O
ForumindlægHej Jeg skal snart til biotek eksamen og ret nervøs og bange for den. Derfor ville jeg spørge om der er nogle, der har været til mundtlig biotek eksamen og har nogle god råd og tips til hvordan man kan klare sig godt? Tak :) -
hjælp til afsætnings b eksamens opgaver
Forumindlæghejza alle ville lige spørge om der er ikke er nogen der sidder inde med nogle afsætnings b eksamens opgaver fra januar 2002 eller eksamens opgaven fra sommer 2003? held og lykke til jer alle sammen med jeres eksamener.mange tak på forhånd mvh cfc4ever -
Naturgeografi C! Hvordan er eksamen?
ForumindlægJeg skal til NG eksamen i morgen, og jeg blev ret skræmt af at kigge på EMU.dk. Så jeg ville lige høre om der er nogen der har været til NG eksamen som lige lort vil fortælle hvad der forventes? og hvad et spørgsmål kan være? Venligst Camilla -
Dansk eksamen- En æggesnaps.
Forumindlægdansk eksamen en æggesnaps 26. April 2016 Niveau: 9. klasse hej folkens, jeg skal op i dansk eksamen her snart også ville jeg spørge om at hvad er budskabet i novellen og disposition der hedder en æggesnaps af tove ditlevsen. og tak :) -
Hjælp til mediefag B-eksamen
ForumindlægJeg er skide nervøs, jeg skal op til mediefag b-eksamen på tirsdag Jeg ville høre om der var nogen herinde som kunne forklare hvordan de greb den eksamen an og hvad de følte de havde styr på og skulle have haft mere styr på? - Tusinde tak :) -
Synopsis til dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen, Jeg sidder og skal lave en dansk synopsis til dansk mundtlig eksamen. Jeg har valgt en novelle, men skal samtidig fortælle noget om forfatteren, hvad der er generelt for hans skrivestil osv. Er der evt. nogen der har et eksamen på en synopsis over en novelle? Tak! :-) -
So-eksamen, hvordan skal powerpointet være?
ForumindlægHej Jeg skal her på onsdag op i min sidste eksamen, SO. Jeg skal så få lavet et powerpoint hvor jeg skal forklare om min prøvemappe, men jeg forstår simpelhent slet ikke hvordan det skal laves eller jeg skal sige til eksamen, er der nogen som kan hjælpe? -
Hvor meget er en mundtlig eksamen vægtet?
ForumindlægHej alle, Jeg har trukket kemi mundtlig til eksamen. Jeg har fået 2 årskarakterer i kemi - mundtlig og skriftlig. Bliver min mundtlige årskarakter for kemi fjernet til fordel for eksamen, eller hvordan bliver det hele opskrevet, og hvor meget vægter det? -
Eksamen - søger tidligere opgaver
ForumindlægHey. Som bekendt er der samf eksamen i morgen. Søger en god opgave, hvor alle punkter er inddraget, med hensyn til teorier, argumentation osv. PS. noget der kan anbefales at læse til inden eksamen? På forhånd tak og held og lykke til alle derude -
DESIGN C EKSAMEN 2011
ForumindlægHej alle jeg skal her snart til eksamen i design på c niveau. Prøven er baseret på portfoliemappen. Men jeg ved ikke rigtig hvad sådan en prøve går ud på?! Er der nogle af jer, der har været oppe i sådan en eksamen, som kunne fortælle mig hvordan det foregår :) Tak på Forhånd.
