Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 15161 til 15180 af 58387
-
Religion B eksamen
ForumindlægHej Er der nogle herinde der ved hvad man skal kunne ekstra i religion B eksamen i forhold til religion C eksamen? Og hvad der skal til for at bestå, få 4, få 7 osv. I hvert fald hvad der skal til for at bestå! På forhånd tak (: - Michelle -
Lyrik mundtlig eksamme
ForumindlægHJÆLP til mundtlig eksammen jeg har trykket lyrik til min mundtlige eksamme. jeg skal vælge noget lyrik, som jeg perspektivere til enten "ukendte soldater" eller "barndommensgade" NOGLE IDEER TIL NOGET LYRIK? -
tilbydes hjælp til bio eksamen
Forumindlægmangler du hjælp til bio-eksamen? Jeg er uddannet biolog med speciale i formidling. Jeg har undervist i flere år efterhånden og hjulpet mange med at klare sig gennem eksamen. Jeg bor på fyn. Skriv til mig hvis du er interesseret i en privatlærer. mvh signe -
Idræt B - eksamen Case
ForumindlægHej Alle sammen. Skal op til idræt eksamen om meget snart, og hber virkelig en af jer kunne sende en case de allerede har udarbejdet, så jeg kan få en fornemmelse af, hvordan en eksamen forgår- Ser meget frem til jeres svar. Min Mail adresse er: [email protected] -
spansk mundlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op til spansk mundlig eksamen. Det var den eksamen jeg virkelig håbede jeg IKKE trak. Nogen der har været op før og kan fortælle mig hvor meget de faktisk forventer man skal kunne? hvordan er spørgsmålene? nogen der har fif til forberedelsen? Tak på forhånd -
Nogen der har lyst til at rette noget engelsk?
ForumindlægHejsa Jeg ville høre om nogen der havde lyst til at rette min essay for grammatiske fejl. Det vil betyde enorm meget Sid mit svar i dette forum Hilsen Marie -
Optimal mad og væske før en eksamen?
ForumindlægJa, kom med et bud, som sætter ydeevnen i top. Gerne både morgenmad og aftensmad til dagen før!! -
9. Klasse Fysik Kemi Eksamen
ForumindlægHej er der nogen derude, som kende nogle gode forsøg at bruge på 9. klasses fysik niveau, til eksamen? Jeg skal bruge to forsøg til hver: - Syrer og Baser - Salte og Ioner - Radioaktivitet - Magnetisme og Elektromagnetisme - Olie og Frobrænding Tak på forhånd :) -
Hvornår får man -3 til skriftlig eksamen
ForumindlægHej venner: Til årskarakter har jeg fået 02 skriftligt og 4 mundtligt. Grunden til jeg henvender mig til jer er, kan man få -3 til skriftlig eksamen og hvornår kan man risiker og få det.. Det drejer sig om Matematik A -
AT- engelsk. hvordan tager jeg sproget med, når jeg skal skrive på dansk?
Forumindlæghej jeg er i gang med at skrive AT, har engelsk- psykologi som valgte fag, men ville lige høre hvordan får jeg sproget engelsk med ind i min synopsis når jeg nu skal skrive på dansk? -
Engelsk outline om alkohol afhængighed - forslag
ForumindlægHej - jeg er ikke den bedste til Engelsk, og skal lave en outline om alkohol afhængighed. Men jeg er gået lidt kold og kan ikke komme længere, så vil høre om i har nogle forslag til hvad jeg kan komme ind på under emnet? På forhånd tak :-) -
Engelsk kursus søger i sommer 2015
ForumindlægJeg efterlyser nogen der kan vejlede mig til hvor jeg kan læse Engelsk i sommeren, så jeg kan blive dygtigere? Jeg er ikke pt så dygtig, men vil gerne bruge sommeren til at virkelig gøre noget ved det. Jeg bor i København Sydhavnen. -
Nordirland samfund+engelsk. probl. form?
ForumindlægJeg skal skrive om nordirland i overemnet krig og medier, men jeg har lidt problemer med at få udarbejdet problemstillinger og problemformulering. Det er i samfundsfag og engelsk, jeg skriver. Nogle forslag? Jeg burde måske have valgt historie istedet for samfundsfag, men det er desværre for sent... -
Engelsk stil, ca. 700 ord
ForumindlægHejsa Er der nogen, der kunne være sød at rette min engelsk stil? Jeg vil sætte pris på at kunne sende den pr. mail, da min lærer ikke forstår eller accepterer denne side. Den skal afleveres imorgen. Mange hilsner, Tissi -
Engelsk, nogen som kun være søde at hjælpe..
ForumindlægHey .. Har brug for hjælp, nogen før har lavet den her; Engelske stil før, så være sød at sæt den ind eller et eller andet. Stilen hedder; Lapping up paperless learning Vil seriøst blive så glad hvis nogen sat den ind. -
Engelsk A niveau, HHX. :) Rettelse
ForumindlægHejsa, ville hører om der var en venlig sjæl der ville rette noget engelsk for mig? 1.g niveau :) På forhånd tak. PS: Da jeg er ny, og ikke rigtigt kan finde rundt herinde, ville det være perfekt hvis du kunne smide din mail her, så vi kunne tag den derover :) -
SRP - Engelsk A & Samf B
ForumindlægHej .. Jeg har valgt at skrive i engelsk a og samf b, og gerne inden for noget ungdomssociologi - ungdomskultur, kriminalitet samt kultursammenstød. Jeg ved bare ikke hvad emne samt værker jeg skal gå ud fra. Nogle der har nogle gode forslag? -
Rettelse af stil om Bill Gates på Engelsk
ForumindlægHej er der nogle af jer flinke mennesker der ude som kan bruge lidt tid på at rette min stil om Bill Gates som er på Engelsk Jeg har vedhæftet filen tag at kigge på den! :D -
Rettelse af 4 siders engelsk opgave
ForumindlægHej allesammen vi er nogle universitets studerende der er i gang med en opgave som skal skrives på engelsk. Vi ønsker nogle til at rette vores opgave. håber nogle er friske på at rette vores 4 siders opgave. -
Dansk/Historie /Engelsk FSA opgavesætte
Forumindlæghej! Er der nogen der har tidligere Dansk/Engelsk/Historie FSA opgavesætte? Jeg kan ikke finde dem på internettet. Kan i fortælle mig hvor man kan finde dem? Mange tak for hjælpen!
