Søgning på: tysk analyse. Resultater: 15161 til 15180 af 38620
  • hvad skal man gøre?

    Forumindlæg
    hej står her og skal skrive en stil om provokation og humor. (opgave hæfte fra 2007 dansk HTX) men ved ikke hvad jeg skal gøre. har prøvet at start på nogen af opgaverne. men er ikke kommet nogen steder. nogen der kan hjælpe mig?
  • Indledning SAS Danmark - ris eller ros?

    Forumindlæg
    Kom gerne med ris, ros eller forslag til hvad der ellers kan stå i min indledning :) Mine fag er Virksomheds Økonomi/VØ og Statistik 3.1. Karakteristik af SAS Siden servicevirksomheden SAS’ dannelse i 1946 har virksomheden været Skandinaviens største luftfartsselskab. SAS Danmark har ca. 2850 me...
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Er der nogen som kunne hjælpe mig med at rette min srp? specielt komma fejl, det plejer jeg at ha en tendens til ikke at være så god til, den er ikke helt færdig, men manger ikke så meget. Håber der er nogen som vil. Hilsen KIM
  • Historie eksamen HASTER

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket forløbet om Danmarkshistorie fra vikinger til velfærd. Dog handler alle mine kilder kun om velfærdsstaten. Hvor høj grad skal jeg ligge vægt på mit forløb? Altså jeg tænker på om de kommer til at stille masser af spørgsmål til mit forløb?
  • HASTER:Rettelse af en kort problemformulering!

    Forumindlæg
    Hej, Kan nogen rette denne problmformulering. (Måske også sætte dem efter rækkefølge og sådan noget meget hurtigt!) Problemformulering: Hvad bruger Newtons love til i dag og hvad kunne man bruge disse love til i fremtiden? Hvem var Isaac Newton? Hvordan kom Isaac Newton frem til sine love? Hvor...
  • SSO fransk

    Forumindlæg
    Hej ,jeg vil gerne skrive SSO i fransk ,men har ingen ide om emnet .Har I et forslag til et emne ?
  • Blandede bøjning

    Forumindlæg
    hej er der nogen der vil kigge på min tekst, det er tillægsord, herunder den blandede bøjning jeg har forsøgt at lave. Den danske tekst står nederst:) Aufgabe 1 Mein kleiner Bruder. Ihrem großen Bruder. Seinen neue Freundin. Unser enger Freund. Euer letzter Besuch. Einem feuchten Klima. Einen B...
  • Spansk og Samtidshistorie - Mexicos immigration til USA

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive, om Mexicos immigration til USA i min SRP. Der er valgt spansk og samtidshistorie. Er der evt. nogle der kan give råd, om hvilke hvad man kan skrive om/komme ind på i analysedelen, hvis det både skal vægte begge fag. - Tak på forhånd.
  • Rettelse af trumps victory speech

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg har fået til opgave at rette denne her tale af donald trump som han holdte på valgnatten. Hvad skal jeg særligt holde øje med af fejl i hans tale?
  • retorik?

    Forumindlæg
    Hey Kan retorik godt anvendes indenfor den samfundsvidenskablige fakultet? altså etos, patos og logos?
  • Metode til mediefag?

    Forumindlæg
    Jeg har skrevet AT-opgave i samfundsfag og mediefag, og mit emne er "Farvel til public service?" Jeg skal op i morgen, og har stadig ikke fundet ud af det med metoder.. Hjælp?
  • metode/teori til bio/reg.??

    Forumindlæg
    er der nogle der kan hjælpe mig med, hvilke metoder og teorier man bruger til hhv. bio og rel. når man skriver om genterapi? er ikke helt sikker på at jeg har forstået det rigtigt mht. teori? er det fx at man vil bruge skabelsesberetningen til at sætte noget i perspektiv?
  • Billedkunst eksamen.?

    Forumindlæg
    Heej Hvad skal man kunne til biledkunst eksamen.. jeg skal op i billedkunst næste uge, jeg aner ikke hvad jeg skal læse. Billedkunst C. 1.g
  • Case

    Forumindlæg
    nogle der skal op i IT HG C niveau?? jeg skal lave en Fakir model og fatter ikke en meter!
  • C Musik eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har 24-timers forberedelsestid og ville høre om nogle kunne hjælpe? Nogen som kan huske deres Musik-eksamen. Når man kommer ind og trækker et spørgsmål om f.eks. Feeling skal man så snakke om andet også, for virker ikke realistisk at skulle snakke i et kvarter om Feeling? /Kasper
  • synopseeksamen,folkeskolen, dansk

    Forumindlæg
    hej jeg skal snart op i mundtlig dansk prøveformen er synopse (niende klasse) jeg er lidt i tvivl om hvad der forventes af en til denne eksamen, så hvis du har prøvet denne eksamenform i niende vil jeg meget gerne høre nogle gode råd fra dig : ) på forhånd tak ;)
  • Retorik??

    Forumindlæg
    Hej folkens .. Jeg skal op til eksamen i mundtlig dansk, men er lidt på røven. Mangler nemlig: et retorisk analyseskema som man kan gå efter Nogle der har det? Det haster meget
  • 02 i engelsk årsprøve

    Forumindlæg
    Heej Jeg skal snart til årsprøve i engelsk her om ikke så lang tid.. da jeg er nu remlig dårlig til MUNDTLIGT engelsk.. vil jeg lige spørger , hvor meget man skal sige for at få 4- tal ? ENGELSK B. 1.g
  • eventyr

    Forumindlæg
    Hej jeg går i 1.g Jeg har fået som opgave at lave et eventyr og jeg er gået helt i stå. - Derfor vil jeg høre om jeg kunne se en af jeres opgaver som inspiration :) Tusin tak på forhånd
  • Kronik og litterær artikel

    Forumindlæg
    Hejsa der ude jeg står med et dilema jeg har ligget med kyssesyge siden skole året startede men er nu begyndt i skole igen og har fået kastet en masse afleveringer i hovedet. en af dem er en dansk aflevering hvor jeg skal skrive en kronik eller en litterær artikel om nogle artikler, mit spørgsmål...