Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 1501 til 1520 af 154032
  • Skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    hej jeg skal til terminsprøve i morgen i skriftlig fremstilling og ville gerne skrive en novelle men hvordan skal dens layout se ud ? kan ikke finde noget på nettet tak på forhånd
  • Engelsk A eksamen

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg ville høre om nogen kan fortælle mig hvor jeg kan øve mig på del. prøve 1 i Engelsk A? Jeg har virkelig svært ved opgave A, hvor man skal finde fejlen og rette dem og bagefter skrive hvad fejlen er.
  • skriftlig årsprøve lidt hjælp.

    Forumindlæg
    hey ville bare høre om der var nogle der lå inde med nogle "notater" som muligvis kunne være en hjælp til skriftlig dansk i morgen..og om der tilfældigvis var en der havde noget om realisme, for kan ikke så godt finde hoved og hale i, om det er nyrealisme, social realisme eller hvad det...
  • skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg søger hjælp til skriftlig eksamen i spansk højniveau 3.g. Jeg skal op d. 16. maj, og har brug for noget hjælp til lidt grammatik og andre råd, bla. mht. oversættelsen. Har meget brug for hjælp, (selvfølgelig mod betaling), så du må meget gerne kontakte mig! På forhånd tak!
  • Skriftlig karakter

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig, hvad den endelige årskarakter i 3.g 2-årig HN, skriftligt hviler på?Er det et gennemsnit af alle ens afleveringer i 3.g?
  • Dumpet Dansk A?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har i dag været til den skriftlige eksamen i Dansk A og er kommet ud med en rimelig dårlig mavefornemelse. I årskarakter fik jeg 7 mundligt og 4 skriftligt. Hvis jeg får 00 her til den skriftlige eksamen har jeg så dumpet hele Dansk A? Eller tager man gennemsnittet af både årskarakter o...
  • HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!! Fysik A Dispositioner

    Forumindlæg
    Heeej Eiensteins der ude :) Jeg er virkelig kommet i en lorte situation. Jeg fik at vide at jeg ikke skulle op til mundtligt eksamen i Fysik A, men der har åbenbart været en fejl og har lige fået at vide at jeg skal op på tirsdag eller onsdag, altså om 2-3 dage. Så da jeg ikke har tid til at læs...
  • Samfundsfag A eksamen 2015

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle af jer, som lægger inde med den skriftlige eksamen i samfundsfag A fra sidste år - Eller generelt lægger inde med nogle fra de forrige år?
  • Tysk a eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der ligger inde med et eksamenssæt for skriftlig tysk A, som jeg må få? Vil nemlig gerne øve mig på nogle. Tak på forhånd!
  • FSA biologi

    Forumindlæg
    hej folliiis hvad kan jeg blive bedre til i biologi eksamen?:D
  • Skriftlig karakter!

    Forumindlæg
    Hvad hvis man i 2.g fik 03 i skriftlig mat og 5 i 3.g?? får man så 03 på beviset eller 5?
  • Skriftligt fravær

    Forumindlæg
    Hvor meget skriftligt fravær kan man højest have? Er det det samme som normalt fravær (når man bliver væk fra lektionerne)? Hvor meget skal der så til, før man bliver smidt ud af skolen?
  • Kemi i biologi

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal have en prøve i morgen i biologi om KEMI I BIOLOGI. Vi har lige afsluttede emnet økologi så der kan måske komme noget om det. Har I noget bud på hvordan jeg skal forberede mig...
  • Dumpet skriftligt

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har desværre dumpet matematik C skriftlig, men har fået 4 mundtligt. Betyder det så, at jeg har dumpet matematik generelt?
  • skriftlig fremstilling.

    Forumindlæg
    Hvad for nogle tekster var der sidste år i Dansk skriftlig fremstilling i 9. klasse.? Altså eksamen.?
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til skriftlig matematik i morgen, så ville lige høre hvad i synes der er vigtigst at læse på. Jeg er mest nervøs for prøven uden hjælpemidler. Hvordan kan jeg bedst forberede mig, og hvilke formler skal man kunne udenad? Det skal lige siges at jeg har matematik på B-niveau.
  • skriftlig fransk

    Forumindlæg
    hey derude:) skal til fransk skriftligt på torsdag. er der nogen der har nolge gode begrebslister - altså ord som er gode at have med. -ligesom den gode liste med "beskrivlese af billeder" - eller bare noget i den stil:) håber, det ville være super lækkert. på forhånd tak
  • Skriftlig Sygeeksamen.

    Forumindlæg
    Hej Alle, Hvis man skal til en skriftlig sygeeksamen, får jeg så den samme opgave, som resten af min klasse fik før sommerferien? Eller laver de to eksamenshæfter om året? Nærmest alle jeg har spurgt giver forskellige svar :-)
  • A Gun For Sale

    Forumindlæg
    Jeg skriver bare lige for at høre om der er nogen der ligger inde med et nogenlunde omfattende resume af historien?
  • Dansk A Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej med jer Er der ikke nogen der kan forklare mig hvordan skriftlig og mundtlig eksamen i hf foregår Tak