Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15201 til 15220 af 45492
-
Blomster af Guldager
ForumindlægHej. Er der nogen som har skrevet/arbejdet med novellen Blomster skrevet af Guldager? Vh Jonas -
Tiltrække sponsorer?
ForumindlægJeg skal vurdere hvorvidt hvilken promtion der kan tiltrække flest sponsorer? Hvilke modeller vil i mene jeg skal bruge? Jeg skal jo nok skrive noget omkring image og PR. Finde en målgruppe af virksomheder som jeg eventuelt kan sende sponsoransøgninger til. Mangler lidt ideer - håber på lidt go... -
Hjælppppppp!!!
ForumindlægHej alle! Jeg har lige fået en opgave om bandekriminalitet i samfundsfag, jeg kan slet ikke komme igang. Her er problemformuleringen: Redegør kort for udvikling af bandekriminalitet i Danmark i de sidste år. Undersøg hvordan bande kriminalitet påvirker omverdenen ved hjælp af et interview (Kval... -
Skr. dansk
ForumindlægHej alle . Hvordan forbereder I jer til eksamen i skr. dansk ? Jeg har tænkt længe over , om det overhovedet er muligt . Jeg har lyst til at forberede mig - men aner bare ikke hvordan og hvad jeg skal foretage mig ? Altså naturligvis kan man gøre det i form af periodelæsning ! Men i sidste e... -
HJÆLP TIL REKLAMEANALYSE!!!
ForumindlægHeeej :) jeg skal lave en reklameanalyse, af BMW, her kan i se reklamen: LINK: http://textanalyse.systime.dk/index.php?eID=tx_cms_showpic&file=uploads%2Fpics%2FBMW_2004_1_01.jpg&width=800&height=600m&bodyTag=%3Cbody%20style%3D%22margin%3A0%3B%20background%3A%23fff%3B%22%3E&wra... -
mundtlig eksame B-niveau
ForumindlægJeg skal op i mundtlig eksame Engelsk B. Er der nogen der kender en dispositon til hvordan man går frem?.Jeg har aldrig prøvet det før. Jeg har 24 timers forberedelse.Hvordan kommer jeg godt igang?.Tak for hjælpen -
billedkunst
ForumindlægEr der nogen der har Billedkunst på c-niveau? Hvad lærer man i løbet af 1.g? -
Har brug for hjælp til at starte op på min SRO opgave i Psykologi-Samfundsfag! HASTER
ForumindlægHej alle Jeg har brug for hjælp! - Jeg har lige fået denne opgave i Psykologi-Samfundsfag og jeg aner ikke hvordan, jeg skal gribe det an :s Opgaven lyder: Det ønskes en redegørelse for psykologiske teorier, der kan forklare, hvad der kan ske, når et barn bliver omsorgssvigtet. Hvordan kan man ... -
Flerfaglighed/fællesfaglighed
ForumindlægHey, tænkte på om nogen kunne forklare mig forskellen på flerfaglighed og fællesfaglighed? På forhånd tak -
*intet*
ForumindlægHej. Er der nogen herinde der kender nogen noveller som livet, livets mening eller om det at være anderledes. Jeg skal finde en novelle, so jeg kan perspektiverer til romanen *intet* af Janne Teller håber i kan hjælpe mange tak -
PISSE SVÆRT! HJÆLP NU!
ForumindlægHej. Nogen som kan hjælpe mig med følgende? En producentvirksomhed producere færdige el-artikler herunder en trådløs afbryder som de levere til byggemarkeder; Bauhaus, byg & bo etc. Når jeg skal foretage et målgruppevalg (segmentering) skal det så være på producent-markedet eller på konsu... -
Metoder og teorier
ForumindlægNu har jeg kigget lidt i de forskellige debatter i denne mappe og der er rigtig mange af jer som skriver noget med metoder og teorier. Det har jeg slet ikke fået noget særligt at vide om, så er der ikke en som vil være sød at forklare mig hvad det går ud på og hvordan man får det ind i sin fremlæ... -
Humanistisk metode
ForumindlægHej alle derude... Står og snart skal til AT-eksamen... og nu står jeg i det problem at jeg mangler en meget grundig forklaring på den humanistiske metode! Please... hjælp!! -
AT - naturalisme
ForumindlægHej. Jeg overvejer at skrive AT eksamen 2010 om emnet naturalisme. Til dette emne har jeg tænkt på at bruge fagene engelsk og eventuelt biologi. Jeg har tænkt på at arbejde med Jack Londons roman "The Call of the Wild", og i biologi-delen komme ind på noget med Darwin. Tror I at dette k... -
Psykologi vs samfundsfag - videnskabsteori
ForumindlægSkriver i psykologi og samfundsfag om mønsterbrydere. Mit problem er, at give en god beskrivelse af de to fag i sammenspil. Har valgt psykologi indenfor fakultet humaniora. Hvis der er nogen, som kunne komme med guldkorn om, hvad de forskellige fags begrænsninger er. -
Nogle der har været op i DANSK skriftlig årsprøve?
ForumindlægHejsa. Nogle der går i 1g som har været op i Dansk skriflig årsprøve ? -
historie - samfundsvidenskabelig vinkel
ForumindlægHej Jeg skal lave AT i design og historie.. Min vision er Kaare Klint vision om, at gøre stole, møbler, borde osv. ergonomiske for menneskekroppen.. Dertil skal jeg have noget historie - hvad der i historien har gjort sådan at det blev nødvendigt at Kaare Klint tænkte i de baner.. Kunne være ... -
Dansk skriftlig årsprøve
ForumindlægNogle der går i 1g som har været op i Dansk skriflig årsprøve ? + hvilke emner var der, at vælge mellem ? -
Historie metode
ForumindlægEr der nogen, som kan fortælle hvad historie metoden går ud på og hvordan man bruger den? Tak på forhånd. -
Eksamen i historie
ForumindlægHar nogen været oppe i historie, vil jeg gerne høre om eksaminationsformen.
