Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15341 til 15360 af 176853
-
International Økonomi A
ForumindlægHej. Er der nogle herinde som har løsninger til Kurlunds bog "International økonomi A" ? -
Martin A. Hansen
ForumindlægEr der nogen der har analyseret "Paa Vognbunden" fra hans novellesamling? Eller er der nogen der har skrevet om ham som forfatter, altså biografien? -
Problemformulering - Mundtlig samfundsfag A
ForumindlægHej alle på Studieportalen Jeg har netop været oppe og trække samfundsfagsspørgsmål, og derfor ville jeg høre om i ville give mig lidt konstruktiv kritik. Jeg trak identitesdannelsen og har lavet følgende problemfirmulering, som jeg mener er mulig at besvare via bilagene. Problemformuleri... -
Opgave i mat A
ForumindlægI et koordinatsystem er en parabel og en linje l bestemt ved parabel p: y = - 1/2x^2 - 6x - 16 linje l: y = 2x + 14 løs uligheden? -1/2x^2 - 6x - 16 "mindre end eller =" 2x + 14 er det korrekt at det giver = -0,5x^2 - 6x - 16 "mindre end eller = " 2x + 14 <=> -0,5x^2-8... -
Aflevering samf a
ForumindlægEr igang med at lave min aflevering, men er simpelthen gået i stå, jeg har vedhæftet afleveringen og håber på lidt hjælp. (: -
SRP - Historie A
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har valgt at skrive i matematik og historie, men jeg har dog aldrig skrevet en historie opgave før, eftersom jeg valgte at skrive i dansk til dansk/historie- opgaven. Jeg har af den grund et relativt dårligt udgangspunkt for min SRP opgave. Derfor ville jeg høre, om der... -
Hjælp til Matematik A på HTX
ForumindlægHej. Jeg er en 18 årig pige, som er 3.g på htx i Holstebro, hvor jeg også bor. Jeg har utroligt svært ved at forstå matematikken, og skal have den forklaret og skrevet ned igen, før jeg forstår det så nogenlunde. Jeg skriver i denne annonceområde, fordi du selvf. vil blive betalt for det. Hvi... -
Arbejdsmarked - International Økonomi A
ForumindlægJeg sidder med mit studieretningsprojekt og har HÅRDT brug for en person der kan hjælpe mig med IØ teorier og råd der omfatter arbejdsmarkedet m.m. Mvh. Torben -
Tysk fristil A, rettelse
ForumindlægDen skal afleveres kl. 18 i dag, håber nogen lige kan kigge den igennem <3 -
Samligning a to leder
ForumindlægHey Sider med to forskillige sagprosa ( Artikler - Ekstra bladet fra 6-11-2012 og Jyllands-Posten 8-11-2012). Jeghar fået vide at jeg skal samligne de to leder, lave profil af lederen afsender og modtager + at se på lederens kontekst ( sammenhæng). EB - Tumper i Tønder , JP- En splitt... -
Matematik A og Fysik B
ForumindlægHej derude, Er der en har et eksempel på en sro i matematik/fysik, hvor emnet er mekanik og handler om det frie fald? -
Courting a Monk
ForumindlægHejsan Hejsan :) Er der nogle som ligger inde med en analyse af denne tekst? ville være til stor hjælp :) pft Casper -
A - B - G partikler
ForumindlægHej, det kunne være rart hvis nogen kunne svarer på mit spørgsmål. Er der nogen af jer som ved hvad alfa, Beta, Gamma partikler bruges til? og hvordan de bruges? :D -
Ege Ovne A/S
ForumindlægHej nogen der har regnskabsafslutningen og analysen til denne opgave. det er opgave 4? :) Mvh Jonas -
ASKholm A/S
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har en opgave, som jeg sider lidt fast i. Spørgsmålet er følgende Likviditetsbudget efter beholdningsforskydningsmetoden i 1000 kr. - jeg har oploaded opgaven Håber der er nogle der kan hjælpe Tusind tak på forhånd og god weekend -
Engelsk A - Terminsprøve
ForumindlægHvad kan/burde jeg forberede mig på til prøven uden hjælpemidler? Er der noget specifikt der 100% vil dukke op? -
Engelsk stil. :) A, HHX.
ForumindlægHejsa, ville hører om der var en venlig sjæl der ville rette noget engelsk for mig? 1.g niveau :) På forhånd tak. PS: Da jeg er ny, og ikke rigtigt kan finde rundt herinde, ville det være perfekt hvis du kunne smide din mail her, så vi kunne tag den derover :) -
ækvivalenskæde i samf A
Forumindlæghej alle jeg er gang med min SRP og fatter ikke så meget at ækvivalenskæder i samfundsfag, men har prøvet at lave en ud af Dan Gross tale for TED talk fra 2016. ved ikke om i lige vil kigge på den og sige om det er helt hen i vejret eller hvordan? hvis i har tid må i da også godt se videoen det v... -
Afsætning A - Erik Jørgensen
ForumindlægDer skulle vel aldrig være en person, som lå inde med denne opgave? Kunne godt bruge lidt inspiration. Mvh. -
Vinkelhalveringslinie og midtnormal, a' hvad.?
ForumindlægDav! Jeg har en opgave for, som hedder at jeg skal finde midtnormalen og vinkelhalveringslinien, men det er lidt svært når man ikke aner hvad det er! Kunne det tænkes at der var nogen der gad og hjælpe mig.? :D Hilsen Mig ;D
