Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 15341 til 15360 af 27765
-
rettehjælp til pretty woman .
Forumindlæghej, alle. jeg har analyseret filmen pretty woman på engelsk. mangler bare en til at kigge den igennem.. det ville være en stor hjælp. -
SRO opgave
ForumindlægHej jeg er igang med min SRO opgave (2.g) og har stille og roligt overstået den redegørende del for opgaven og nu skal jeg så igang med den analyserende del, men er lidt i tvivl om hvordan man laver en god analyse. Jeg skal skrive om valget i UK som foregår nu og i min analyserende del har jeg t... -
Homonymer og polysemer
ForumindlægJeg skal finde ud af hvorfor eller hvilken effekt det har, altså hvad polysemi og homonymi kan bidrage med i en stilistisk analyse, er der nogle, som kan hjælpe? -
Dansk - Eksamen
ForumindlægHej Er der nogle af jer, der har et forslag til en nem og god tekst at analysere til eksamen? Jeg har fordybelsesområdet: Gamle eventyr -
Polysemer og homonymer
ForumindlægJeg skal finde ud af hvorfor eller hvilken effekt det har, altså hvad polysemi og homonymi kan bidrage med i en stilistisk analyse, er der nogle, som kan hjælpe? -
stolthed af Glenn Ringtved
Forumindlæghey. jeg er i gang med at lave en analyse af stolthed til min eksame. jeg tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe med den. -
Hjælp
ForumindlægHej Jeg ska analyser et eventyr og min lærer sagde at jeg skal finde intertekstualitet. og så vil jeg spørge hvad betyder intertekstualitet????? PÅ forhånd tak -
pliz hjælp.:D
ForumindlægHeej. Er der nogen som har læst novellen "nøgen" af thomas jensenius.? Er virkelig brug for hjælp med analysen :? -
Metode ??
ForumindlægHej ... Er der nogen der ved hvilken metode man bruger i samfundsfag når man analyserer kurver/grafer? Håber der er nogen ude der ved det vh Pendan -
Drømme eller maridt af Johnny Thiedecke
ForumindlægHejsa. Er der nogen der har notater til analyse af tekst 4: platons vurdering af demokratiet i denne bog? ;o) -
Darwin og fuglen
ForumindlægHej, jeg skal op til AT om et par dage, men jeg er lidt i tvivl om analysen af Darwin og Fuglen.. Jeg frygter lidt, at min analyse er lidt for banal og lige til.. Jeg har som de fleste andre i år, valgt emnet Darwin, hvor jeg i min redegørelse redegør for Darwins evolutionsteori med fokus på nat... -
konklusion??
ForumindlægNår man i en dansk analyse (af f.eks. novelle) skal skrive en konklusion, hvad er det så helt præcist man skal skrive dér? Og hvad er det man skriver i fortolkning? På forhånd tak :D -
Metode: Et dukkehjem
ForumindlægHvilken metode bruger jeg når jeg i dansk analysere bogen "Et dukkehjem" men henblik på datidens samfund? -
kundskabens træ (film) perspektivering
Forumindlæghej alle sammen jeg er nu færdig med min analyse af filmen "kundskabens træ" men jeg mangler noget at perspektivere den til så har i nogle bud? -
Pelle Erobreren, aktant?
ForumindlægHej alle. Håber meget i kan hjælpe mig her. Nogle der ved, om man kan analysere Pelle Erobreren ved at benytte aktantmodel, kontraktmodel, sommerfuglemodel? Mange tak :) -
torben og marie
Forumindlæghej min veninde og mig, er i gang med at analyserer torben og marie........... nogle der kan hjælpe os med personkarakterstik og miljø?? -
Hvad hedder målgruppe?
ForumindlægHej alle :) Når man skal analysere sig frem til en non-fiction teksts målgruppe, bruger man så ordet target group? På forhånd tak :) -
Drengen med tyggegummiet
ForumindlægHeeeeej allesammen Er der nogen som har læst/analyset Drengen med tyggegummiet af benny andersen 1983? Har enormt brug for hjælp- er gået virkelig i stå. -
Hjælp til Dansk Eksamen
ForumindlægHey. Jeg skal lave en analyse af "Nåede De Færgen" af Johannes V. Jensen. - men jeg ved ikke helt hvad der skal stå i den, nogen der vil hjælpe :) -
Hej
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man lægger en opgave ind på studieportalen, som man selv har analyseret???? Håber jeg kan få hjælp til det!!!!!!!! på forhånd tak
