Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 1521 til 1540 af 154032
-
Skriftlig engelsk
ForumindlægEr der nogen, der var op i skriftlig engelsk årsprøve/eksamen B-niveau sidste år? Som evt. kunne sende mig opgaven, som jeg kan læse igennem? Vil være til stor hjælp :) -
Skriftlig projekt
ForumindlægHejsa... i min klasse laver vi et lille projekt om social arv... og problemet er at vi har brug for nogle spørsgmål til vores spørgeskema. Hvis nogle af jer kunne komme med nogle ville det være dejligt. Tak. Problemformulering: Vi vil undersøge om elevernes sociale baggrund afspejler deres forve... -
Lektiehjælper til matematik a
ForumindlægJeg går i 3.g i Himmelev, Roskilde. Jeg har valgt matematik på a-niveau, og allerede nu kan jeg mærke, at jeg får meget, meget svært ved at følge med. Jeg tror derfor, jeg får brug for én, der kan hjælpe mig med at få forståelse for de ting, min lærer ikke formår at lære mig (hun er mægtig god ti... -
Fysik A notater
ForumindlægHejsa allesammenJeg skal til studenter eksamen i mundtlig fysik snart. Jeg har fysik på A niveau og mangler virkelig nogle gode notater til bøger såsom: Orbit3, Fysikkens Verden 3, Fysikkens Spor eller andre.Jeg har haft disse emner:- Beskrivelse af bevægelse og impuls: Herunder: Sted, hastighed,... -
Skriftlige karakter
ForumindlægSer ens lærer i de enkelte fag, hvilken karakter man får i de skriftlige prøver? -
Valg af område til studieretningsprojekt i fagene kemi og biologi
ForumindlægHejsa :) Jeg skal snart i gang med mit studieretningsprojekt, og jeg står i den situation, at jeg er lidt i tvivl omkring, hvilket område og emne, jeg skal vælge. Jeg har allerede sat mig fast på at skrive i fagene kemi A og biologi B. Jeg har selv et par emner, som virker interessante: 1... -
Skriftlige karakterer.
ForumindlægEr der nogle, der ved, hvornår de skriftlige karakterer offentliggøres? Jeg spørger blot, fordi jeg ikke kender mine, og fordi jeg har set en skrive, at hun allerede kender sine skriftlige karakterer. PÅ forhånd tak. -
Dumpet matematik A
ForumindlægHej Jeg er dumpet i matematik A (3.g eksamen), og jeg SKAL ha' bestået matematik A hvis jeg vil ind på det studie som jeg nu har valgt. Er der noget jeg kan gøre? altså er der nogle kurser som jeg kan ta' så jeg kan bestå matematik A? Mvh -
A-niveau i USA
ForumindlægHej.. Er der nogle der ved hvad man skal have på a-niveau, hvis man vil gå på Harvard university, og studere molekylær biologi, tandlæge eller apoteker? <3 Harvardgirl -
Biologi - Biokemi
ForumindlægHej, jeg ville bare spørge, om hvor man skal være, hvis man vil læse Biologi eller biokemi i KU? tak på Forhånd -
Biologi Rapport hjælp...
ForumindlægHej , søger hjælp idag til biologi rapport, hvis du kan hjælp for du penge for hjælpen. -
hjælp til opgave A eller B ?
ForumindlægJeg skriver om fedme i psykologi og biologi og er pludselig blevet total i tvivl om, hvilken opgave jeg skal vælge a eller b ? :( håber der er nogle, måske med samme emne der kan hjælpe mig . -
Biologi aflevering
ForumindlægHej, jeg står og skal aflevere en opgave i biologi, men er ikke special skarp til det med at oversætte eksempelvis DNA koder til mRNA og Aminosyrer, så håbede på at i herinde kan hjælpe mig med det. -
Er jeg bestået i matematik A ?
ForumindlægHej, jeg har længe været i tvivl om jeg egentlig er bestået eller dumpet samlet set i matematik A. på mit eksamensbevis fra 2007 har jeg fået følgende karakterer: Valgfag på Højt niveau (A): Matematik, skriftligt: Årskarakter: 7 Eksamenskarakter: 8 Matematik,, mundtligt: Årskarakter: 6 ... -
Eksamenshjælp - Gymnasial Mat A
ForumindlægHej. Går i 3.g og skal her til sommer afslutte matematik på A-niveau (ved skriftlig og evt. mundtlig eksamen). I den anledning søger jeg hjælp, mod betaling selvfølgelig. Bor i København. I kan kontakte mig på: syggoness@hotmail.com. Håber at høre fra dig! Med venlig hilsen, Anders. -
Mat A - Eksamensopgaver
ForumindlægHey..Jeg kunne godt tænke mig at øve lidt til den skriftlige eksamen (Htx - Mat A) der kommer snart. Jeg mener at have hørt, At opgaverne findes på undervisningsministeriet, men jeg kan bare ikke finde dem..Er der nogen der ved hvor jeg kan finde dem? Evt. nogen af jeg der ligger inde med dem sel... -
Hjælp? angående Matematik A
ForumindlægHej sidder lidt og kigger på hvad jeg skal læse næste år? Jeg sad og tænkt på noget, der jeg ikke bestod Matematik A til min eksame på HTX? Kan jeg stadigvæk komme ind på Statskundskab? der er matematik stillet som et Kræv på B? bliver jeg nød til at supplere eller hvordan? -
Biologi på tværs
ForumindlægHej. Er der nogle som ved om det er muligt at finde biologi bogen "Biologi på tværs" på en PDF fil. Hilsen ole -
IØ A 2013 om USA
ForumindlægEn her som var oppe i IØ A skriftlig i maj 2013? Har brug for hjælp, så hvis der er en der stadig liggerinde med opgaven vil det være guld værd at få den sendt, tak! :) -
Ekstra A-fag
ForumindlægHej Jeg overvejer et ekstra A fag (samf.) så ville lige høre, om der var nogen som anbefalede det? Har hørt at det er ret svært især med samfundsfag, selv synes jeg samfundsfag er spændende og ligger også på et okay-godt niveau.
