Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 15501 til 15520 af 95433
-
Sidetal - hvad tæller med?
ForumindlægHej! Jeg er simpelthen i tvivl om, hvad der indgår i det samlede sideantal.. Det skal jo overholdes, så det er jo lidt vigtigt at have styr på. - Indgår f.eks. bilag? -
Indien og CO2-udslip
ForumindlægEr der nogen der ved hvorfor et land som fx Indien udskiller mere CO2 end et industriland som fx Frankrig? -
Referat og analyse.
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil lige høre om der er nogen der har høfeber liggende på computer? :) -
Dead Poets Society - igen!
ForumindlægHvilke digtere læser de i filmen? Walt Whitman, Shakespeare og? -
hjælp til emneopg. i Matematik
ForumindlægJeg har et problem med en af opgaverne i den emneopgave jeg er igang med. Vi har fået en liste over hvad opgaven skal indeholde og en af tingene på listen lyder således: Andvendelsesorienterede opgaver (bestemmelse af ligevægtspris ud fra linære udbuds- og efterspørgselskurver, linære omkostnings... -
Barndommens gade
ForumindlægJeg skal skrive et essay om Tove Ditlevsens roman, barndommen gade. Men jeg kan bare ikke kome i gang.. nogen der har et godt råd? -
Konfrontationsmodernisme
ForumindlægNogen der detaljeret kan fortælle mig om: Konfrontationsmodernisme Og psykoligisk realisme -
to sætninger som skal oversættes?
ForumindlægEr der nogen der vil forklare mig hvad "kvinder kune ikke ses gå uden hat" og "børn skulle ses, ikke høres" oversættes til på engelsk og hvorfor det er at det bliver oversat således?. Mvh. Sarah-Sofie -
Litteraturliste - HJÆLP ??
ForumindlægHej! Jeg har i min dansk og historieopgave brugt et citat fra en hjemmeside (og kun citatet), men hvordan skal jeg skrive citatet ind i min litteraturliste?? Håber at I kan hjælpe mig :) -
Analyse af Case
ForumindlægHej, jeg skal lave an analyse af en case, om en dreng der bliver mobbet, men hvordan analyser man sådan en? Jeg skal skrive modulopgave på pædagogstudiet, men mangler en 'analysemodel', er der nogen, som kan hjælpe? pfh. tak! :) -
Hungersnød!
ForumindlægNu har jeg skrevet hvad årsagerne til fødevaremangel kan være osv. Jeg har i min besvarelse inddraget en del naturvildenskabligt. Hvad kan jeg inddrage, som samfundsvindeksbaligt!? -
Forberedelse til eksamen
ForumindlægNu sidder jeg og skal læse op til dansk mundtlig eksamen, og har ikke rigtig styr på hvor meget jeg skal læse op på, og hvad der er væsentligt og uvæsentligt. Så jeg ville lige høre, om der var nogen der havde et større overblik over det end mig, og om der er nogle emner man ikke behøver at læse... -
skift fra htx til stx
Forumindlæghej jeg er lige begyndt på stx, efter et skift fra Htx, så jeg tænkte på om der var nogen, som havde onenote, som evt. kunne give mig deres notater? for jeg vil gerne følge op, på det de har lært, på forhånd tak -
Besværlig sætning
ForumindlægJeg har problemer med at oversætte denne sætning: … i skoler, hvor man ellers ikke har den regel Hvilket ord kan jeg bruge til oversætte ellers i denne sammenhæng.. Otherwise lyder helt forkert.. -
Hvad må man have med? Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvad man må have med til eksamen? Må man have bøger osv. med til forberedelsen hvis det er det, man vil? Jeg takker på forhånd :) mvh Hingo -
Opløslighedsregler for salte
ForumindlægHejj! :) :) mit eksamensspg. lyder : gør rede for opløslighedsregler for salte Jeg er blank ;( Nogen der kan hjælpe?:) -
Drengene fra sankt petri
ForumindlægHey alle. Jeg mangler nogle Notater til Drengene Fra Sankt Petri, jeg skal lave en mundligt fremlæggelse af den. Så hvis der var nogen der havde det ville de så ikke kontakte mig? -
Homers illiaden 3 sang
ForumindlægHvad kan man skrive om guder og slægt, i sang 3? :) -
Integration ved substitution(bevis)
ForumindlægJeg skal til mundtlig her om et par dage. Og er ved at terpe beviserne igennem. Men denne her fatter jeg simpelthen ikke. Kigger på dette dokument og forstå det ikke. Sætningen er alt for uoverskuelig for mig. Er der en som gider forklare "step by step" hvad der bliver gjort? Så ville j... -
Mangler historienoter
ForumindlægHej SP! Står i den situation at jeg mangler nogle historienoter. Det drejer sig om perioden 1776-1914 eller der omkring. Overordnet eller meget grundige. Jeg tager imod dem med kyshånd. Hvis der er nogle der ønsker at dele dem kan i blot sende en besked, hvis i ikke ønkser andre skal se dem. ...
