Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 15501 til 15520 af 23684
-
Leather-Import ApS
ForumindlægHey! Nogle der har arbejdet med leatherimport ApS, en case, der befinder sig bagerst i ØE-opgavehæftet fra HH 2. år?Har nemlig ikke helt styr på regnskabs-analysen og likviditets-budgettet :(På forhånd tak Mvh Pede c",) -
Vietnamkrigen Historie opgave
ForumindlægHejJeg skal til at skrive om Vietnamkrigen og jeg har tænkt at analysere følgende tekst New York Times: Pentagon Rapporten 1 Men jeg er desværre ikke i besiddelse af den længere...så er der måske nogen der ved hvor man kan finde den? -
HJÆLP
Forumindlægskal snart op til AT- eksamen ved ikke rigtigt hvad der kræves til eksamen, jeg har om tvangsægteskab i faget religion og samfundsfag, er helt blank ved ikke hvilke analyse modeller der skal bruges..... nogle der har gode råd? -
haster
Forumindlæghej allesammen skal snart op til AT- eksamen i faget relgion og samfundsfag om tvangsægteskabs problemmet, jeg ved ikke rigtigt hvilke metoder og hvad jeg skal analysere og hvad jeg skal fremlægge til hvis det ikke er synopsen?..... nogle der har gode råd.,? -
Hvordan skal dansk flettes ind i opgaven?
ForumindlægHej, Jeg har en mundtlig eksamen i morgen og jeg skal snakke om Ku Klux Klan. Jeg har det historiske på plads og nu skal jeg have flettet noget dansk ind i det. Desværre så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Finde en tale fra et medlem af KKK og analysere det eller noget helt andet? -
Danskmetode
ForumindlægHej, Jeg skal i morgen til AT-eksamen. Jeg ved ikke om min metode er korrekt. Jeg har lavet 2 tv-reklame analyser plus en trykt reklameanalyse. Det skriver jeg også i min metode. Men er der andet man kan skrie der? :) Mvh Nicolai -
The drover´s de facto
ForumindlægEr der nogen der har noter eller aflevering om "The Drover´s - De facto"? Jeg sidder her med 24t mdt eng B niveau... har allerede mistet 6 timer... Har kun brug for inspiration til analyse og fortolkning. Pls hjælp mig. Ipek -
Easyfood
ForumindlægEr der nogen der har lavet en opgave om Easyfood, skal lave en virksomhedsanalyse og analysere deres nye ekspressions investering i Kolding. vil udarbejde en SWOT, og vil gerne have nogle ekstra ordinære ting med i den.. Håber på god hjælp! Juve 1897 -
Herman Bang
ForumindlægHej! Jeg er netop igang med at skrive en mindre analyse af Herman Bangs "Stuk". Dog har jeg lidt start problemer, i og med at jeg ikke kan afgøre hvilken fortællertype bogen er skrevet i?Håber der er en der kan hjælpe mig lidt på sporet.Mvh. Jeppe -
Thomas Kingo - hver har sin skæbne
ForumindlægHej.Jeg har fået en stil for hvor jeg skal: Analysere, fortolke og perspektivere Thomas Kingos digt "Hver har sin skæbne".Jeg søger hjælp til hvordan jeg skal gribe denne stil an, idet jeg har meget svært ved at komme igang.MvhHyjal -
HJÆLP EKSAME I MORGEN PLZZZZZZ
Forumindlægheej alle sammen, er der nogle som vil hjælpe mig med at analyser teksten Bad af Michael Jakcson det fordi jeg skal op til min musik eksame i morgen og jeg kan bar ik finde ud af det helt.. plus det der Groove: a) beatmarkering b) mønstre??? c) Nuancering??? -
hvordan støtter serviceerhvervene op om de andre erhverv?
Forumindlæghej.. jeg mangler lidt hjælp til en opgave som lyder følgende: "Nogle påstår at vores serviceerhverv er basis for vores økonomiske udvikling. Begrund det ud fra en analyse af hvordan serviceerhvervene støtter op om de andre erhvervsgrupper.."nogle bud?vh Louise -
Samfundsfaglige metoder
ForumindlægJeg skriver i historie, som i dette tilfælde er samfundsfagligt. Er ikke sikker på, om hvordan jeg skal analysere min kilde, når historie er samfundsfagligt? SKAL der være samfundsfaglige teorier og modeller eller kan man nøjes med at snakke om, hvad denne kilde gør for samfundet e.l? -
HJÆLP
ForumindlægHEj allesammen...kære venner jeg har lige skrevet min historie opgave færdig, og er lidt i tvivl om hvor god en analyse jeg har lavet.Hvis en af jer havde tid til at læse den.så vil det være en rigtigt stort hjælp.På forhånd tak.Zunnah -
Fakta og fiktionskoder
ForumindlægHej Alle Jeg sider lige og har et problem med at finde ud af hvad fakta- og fiktionskoder er for noget. Jeg er ved at analysere breve fra de danske udvandrere til Amerika, men jeg kan kun finde noget om de koder i forhold til dokumentarer og film. Håber nogen kan hjælpe -
Darwin - Talepapir
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med AT-tale papir til Darwin i religion og bilogi? - så må de gerne oploade det! Det tror jeg vi er mange der ville sætte pris på :) analyse, fortolkning og perspektivering af 1. skabelsesberetning, hvad er vigtigt at have med? -
Opgave om Dansk politik
ForumindlægHej kunne være fedt vis nogen kunne komme med svar og synspunkt på disse tre spørgsmål - redegøre for danske unges politiske deltagelse. -analysere mulige sammenhænge imellem partivalg og indkomst,alder,job og køn. - vudere det danske demokratis styreke og svagheder. -
Stofmængden
ForumindlægHej,PROBLEMATISK opgave igen :DVed analyse af en kemisk forbindelse af kobber og oxygen finder man, at 4,84 g af stoffet indeholder 3,98g kobber og 0,50g oxygen.a) Beregn stofmængderne af Cu og O.b) Hvad er den kemiske formel for det analyseredestof?Bjarke -
SRP Festivalmarkedet analysemodeller
ForumindlægHej :-) Jeg har brug for lidt hjælp til min SRP. En del af minin problemformulering lyder således at jeg skal anvende afsætningsøkonomiske analyser til at fastlægge hvad der har inflydelse på valg af festival. Hvilke modeller kan jeg anvende? -
Kortfilm - hvad er budskabet?
ForumindlægPå filmstriben.dk, er der en film, der hedder "eat shit and die", og vi skulle analysere den. Det eneste jeg mangler nu, er budskabet, og ærlig talt, jeg er lost. Hvis der er nogen, der har set den før, vil I så ikke lige vil fortælle mig, hvad buskabet er? På forhånd tak :)
