Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 15601 til 15620 af 44202
-
Emne
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder og skal til at lave en synopsis indenfor emnet samfundsforhold i USA eller England, men er helt blank når det kommer til et emne derunder. Det skal være en problemstilling i forhold til samfundet i et af disse lande. Håber der er nogen som kan hjælpe mig. Mvh Hebbel -
Downloader "forkerte" vejledning til talepapir
ForumindlægHej Jeg vil gerne downloade vejledningen til talepapir i AT-synopsis, men når jeg downloader dokumentet og åbner det, er det kapitel 1 fra AT-bogen ser det ud til. Ikke skyggen af en vejledning til talepapir og da slet ikke noget der ligner miniaturebilledet af vejledningen. Kan nogen hjælpe? -
perspektivering
Forumindlæghej alle sammen jeg ksal lave en synopsis i faget dansk og har nogle punkter jeg ksal svare på mender er nogle jeg ikke forstår det ville være rart med noget hjælp (skal lige sige at det er til et digt som skal fremlægges) :) : 1.præsentation af perspektiveringpunkter? 2. en præcisering... -
Dan Turéll - "Far er død"
ForumindlægHey (: Er der nogen er jer derude der har et link til "Far er død" af Dan Turéll i tekstform? Sidder med en synopsis i skrivende stund, og har fundet ud af at jeg bliver nødt til at perspektivere til lige netop dette digt. Kunne virkelig godt bruge noget hjælp! På forhånd tak. -
opstilning af paradoks?
ForumindlægHej. ville bare høre om der var nogen der havde en god idé til et paradoks til min synopsis? og evt. 3 taksonomiske spørgsmål. Emner det kan handle om: ideologier, politiske partier, molins model, værdipolitik versus fordelingspolitik, velfærdssystemer, velfærdstrekanter, marginalvælgere og menin... -
GM modellen
ForumindlægJeg er ved at skrive en samfundsfags/matematik synopsis i AT, og min matematiklære foreslår mig at jeg kan bruge GM modellen, men han havde desværre ikke tid til at sætte mig ind i det på daværende tidspunkt. Er der en af jer der kan hjælpe mig? -
AT eksamen bdr wright
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart op til AT eksamen og vil høre om der nogen der også har lavet synopsis om brødrene wright i fysik og historie? Jeg kunne godt tænke mig at læse jeres for at få inspiration til nyt stof. På forhånd tak \Nicolai -
Kildekritik - samfundsvidenskablig
ForumindlægHej. Hvordan fungere det med kildekritik? Er det noget man gør før man bruger kilden også hvis den er meget utroværdig så lade være at bruge den og hvis den er god og troværdig så bruge den?? eller er det noget man gør efter man har brugt kilden i sin synopsis? så gå ind og være kildekritisk? hå... -
Den hermeneutiske metode???
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive min AT synopsis og skal lave en mediaanalyse af en kort film i faget dansk, men er i tvivl om metoden hedder "Den hermeneutiske metode" ? Håber i vil hjælpe mig På forhånd tak -
Psykologi - Naturvidenskabelig metode
ForumindlægHej venner, Jeg har i min AT synopsis brugt dansk som humanistisk metode. Men, hvordan inddrager jeg psykologi som en naturvidenskabelig metode, når jeg kun har læst noveller? (Jeg har også gjort brug af teorien, adfærdspsykologi) vh, -
Disposition til naturgeografi B
ForumindlægHej. Står og skal op i Naturgeografi B om ikke så længe og håber derfor at jeg kan få lov til at se hvordan sådan en disposition/synopsis er stillet op? På forhånd tak. Det ville være en kæmpe hjælp da det er denne jeg er mest i tvivl omkring. Hilsen Pouli -
Fotografi - Perspektiv
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en AT-synopsis med hovedemnet fotografi, og med fagene dansk og matematik Vil skrive om perspektiv (hvordan øjet snydes) Men jeg kan bare ikke komme på nogen problemstillinger. Så man kan sige at jeg er lidt tabt. Nogen gode foreslag? -
Samfundsfags eksamen - Dansk Politik
ForumindlægHej! Jeg har trukket emnet dansk politik i mundtlig samfundsfags eksamen og jeg skal, i en synopsis, selv lave en problemformulering, men jeg er lidt på bar bund... Nogle gode ideer? btw det er en 24 timers forberedelse. -
Matematik og dansk
ForumindlægKære folkens. Her om lidt skal jeg aflevere en synopsis, hvor mit overemne er "Mad og mennesker" samt er fagkombinationen Dansk A og Matematik A. Jeg er meget forvirret over det og har ingen ide om hvordan jeg forbinder de to fag samme med emnet -
HJÆLP. Bio b eksamen i morgen!
ForumindlægHej! Jeg har lige trukket emne til min biologi eksamen i morgen. Jeg er lidt i tvivl om hvordan min fremlæggelse skal opbygges. Skal jeg lave en synopsis og en problemformulering eller? Håber der er nogen der kan hjælpe! Vedhæfter mit spørgsmål. -
Hjælp nu til samfundsfag
ForumindlægHej Jeg skal skrive en samfundsfaglig synopsis, og har brug for hjælp til følgende underpunkt: Hvilke faktorer påvirker den senmoderne familie og det enkelte individ? Der skal gere være underpunkter til dette, har fundet et nemlig dette: (Overunderpunktet mangler også) - Anthony Giddens risikosam... -
BEGREBER
Forumindlægeeey Hvilke begreber og modeller er bare 'et must' at have med i en synopsis om 'Folket Vs. Eliten' (dvs. kapitalisme, gloablisering, EU, underklassen, social mobilitet osv) Tak på forhånd! -
Grammatik
ForumindlægHej alle Jeg har skrevet en lille synopsis. Jeg er bare lidt usikker på grammatikken, og vil gerne have nogle andre til at læse den igennem, og rette gramattiske fejl, kun hvis du har tid og ikke har noget at lave i 20 min :-) 3-4 sider. -
AT - Psyk + samf
ForumindlægHej derude Er igang med at sktive min AT-synopsis. Har på nuværende tidspunkt besvaret problemstillingerne. Ved bare ikke lige, hvor godt det er? Er der én venlig sjæl, som gerne vil give mig lidt feedback ? :) Skriv blot for nærmere information, så vil jeg skrive over privat-besked. -
Kunst og industrialisering ? ? ?
ForumindlægHej, jeg sidder med et spørgsmål til i morgen til min AT synopsis. Jeg arbejder med dansk og samfundsfag og skal beskrive forskellen på kunstnernes holdning: "Hvad var den største forskel på kunstnernes holdning til industrialiseringen?" Nogle der kan hjælpe?
