Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 15701 til 15720 af 47924
-
Salg og service
ForumindlægEr der nogen der har været op i Salg og Service? Hvordan gik det med Opgave 8"Opstart din eget Bestseller butik"? -
Disposition
ForumindlægJeg kan engang huske at have fundet en opgave på studieportalen, med et rigtig godt overblik over alle perioderne, romantisme, postmoderne samfund, folkeviser, den europæiske Høj-renæssance - men jeg kan ikke finde opgaven mere. Er der nogen der vil hjlælpe mig med at finde den? -
7-tallet
ForumindlægHar lige været oppe i fysik, og fik 7.Da læren ikke synetes jeg var for passivMen hvad indikerer 7 egentlig? Jeg svarede ikke vildt meget forkert, og nåede da frem til det meste.Er 7, i det hele taget en dårlig karakter? -
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
Husker man det, man lærer?
ForumindlægJeg vil bare spørge alle jer studerende (både på gymnasielle udd. og universitet) om I husker det, I lærer. Eller om der er nogle fag, hvor I glemmer pensummet dagen efter I har været oppe, eller I husker det hele? Jeg synes selv, det i nogle fag kan være svært at huske det hele. I matematik ka... -
Forsøg?
ForumindlægEr der nogen der evt. har nogle gode forsøg til fysik/kemi - eksamen (FSA)? noget der måske ville give lidt ekstra hos censor? eller måske nogle gode dispositioner eller andet godt? (atomer og molekyler, radioaktivitet(isotoper), Ioner og salte, syrer og baser) hvis ja, vil i så sende det til min... -
Forslag til et eksperiment i radioaktivitet
ForumindlægHi person som lige har klikket ind. Håber du nyder den sidste del af dette skole/gym/hhx/htx år før sommerferien. Hør jeg er lidt lav på inspiration her for tiden når det kommer til fysik. Jeg er i gang med at forberede en disposition til mundtlig fysik om radioaktivitet og jeg er ikke sikke... -
En god bog!?!
ForumindlægEr der nogen der kan anbefale en god dansk bog? -
Får I skr. afleveringer for i samf?
ForumindlægJeg synes, det går ret sløvt til i samfundsfag. Vi har endnu ikke fået noget skriftligt arbejde for.\nHvad med jer? -
HJÆLP!!! TEORI FOR BAGGRUNDSSTRÅLING
ForumindlægHej derude. Er der nogle som kan skrive en teori for baggrundsstråling? Er fuldstændig lost og skal allerede til eksamen imorgen.. Håber der er nogle kloge hoveder, som kan hjælpe mig :)) Tusinde tak på forhånd -
Om jorden
ForumindlægNogen som kan forklare mig, hvad jordens placering er i fysikken? -
For få problemstillinger?
ForumindlægJeg har 4 problemstillinger i dansk og 2 i fysik er det skidt? -
Please help me "forskel"
ForumindlægHvad er forskellen mellem matematik og FYSIK ? (sand, falsk) -
radioaktivitet
ForumindlægHey .. Jeg hedder Lucas og har et problem. Jeg skal lave en disposition om forskellige emner her op til min fysik eksame. Har lavet i de fleste men mangler radioaktivitet og induktion. Induktion er jeg selv dygtig til så der er intet der. Men jeg ville lige høre om der ikke var nogen søde rar... -
HJÆLP!! HF
ForumindlægJeg har spørgsmål ang hf. hvis man har gået på gymnasium før og valgt at holde sit eksamens bevis åben for at ændre nogle fag, er det så obligatorsik at man skal have kemi c for at lukke sit hf bevis når man har haft 3 andre naturvidenskabelig fag. jeg har haft fysik, geografi og naturgeografi ... -
Klasse fyldt op :(
ForumindlægHej.. Jeg ville gerne skifte linje til matematik A, Fysik og Kemi B på mit kommende gymnasium.. Men da jeg ringede til gymnasiet for at høre om det var muligt, sagde de at der var fyldt op i den klasse og det ikke var muligt.. Jeg ville ellers så gerne gå i den klasse, men hvad skal jeg nu gøre... -
gennemsnit hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal på htx efter sommeren og selvfølgelig har jeg tænkte mig at læse til noget efter gym, noget med computer. derfor har jeg været på Københavns universitets hjemmeside. Der står adgangskrav Dansk A SKAL VÆRE BESTÅET ENGELSK A SKAL VÆRE BESTÅRT MATEMATIK A mindst 6. I snit. ... -
hjemmeside
ForumindlægEr der nogen der kender en fornem hjemmeside, hvor der bliver skrevet om fysik og kemi. Skal snart op til prøve. :s -
FSA
Forumindlægnogle som der ved hvor man kan prøve nogle fsa opgaver til fysik/kemi -
metode
ForumindlægHej, jeg tænkte på hvilke muligheder og begrænsninger den hypotetiske deduktive metode har i fysik? På forhånd tak
