Søgning på: dansk reportage. Resultater: 15781 til 15800 af 41162
-
LÆS HEEER!!
ForumindlægHEEEJ!! har desperat brug for hjælp.. har en dansk stil for, og har siddet og læst den igennem 1000 gange, og er ik kommet videre med det :( og har os en fysik aflevering for til i morgen hvor dansk stilen også skal afleveres.. er der nogen der har tid til at skrive den? :( det skal kun fy... -
Eksamen
ForumindlægEr der nogle, der kender en hjemmeside, hvor man kan installere Gyldendals dansk-engelsk og engelsk-dansk ordbog gratis og uden cd? Det skal være sådan, at jeg kan bruge den uden at have internet forbindelse. -
er der ikke please nogen der gider at hjælpe? jeg troede det her var danmarks største lektiehjælp, men det eneste jeg får svar på, er i matematik..:(
ForumindlægHej Jeg har tidligere oprettet et spørgsmpl der hedder: dansk essay - er det sådan man gør? i kategorien dansk, men der er ingen der har svaret. Jeg har virkelig brug for hjælp så please er der ikke nogen der kan hjælpe? mange hilsner mig -
Ordbog på computer
ForumindlægKan man finde nogle steder på internetter, hvor man (helst gratis) kan downloade en fransk-dansk, dansk-fransk ordbog? Eller kan man låne den nogle "fysiske" steder? (Har selv kigget på biblioteket f.eks., men ingenting der). Det ville jo være smart til skr. eksamen ;) -
Ti 89
ForumindlægHej . Jeg vil sælge min lommeregner Ti 89 og mine 2 ordbøger fransk /dansk og dansk /fransk til 1600 kr. Ordbøgerne er helt nye og lommeregneren er bleven brugt i ca.5 måneder, men ser perfekt ud. Er der nogen der er interesseret ? -
gyldendals røde ordbøger
Forumindlæg2 ordbøger er til salg . En fransk/dansk og en dansk/ fransk.De er købt for 450 kr og jeg sælger dem for 380kr incl. porto.De er aldrig bleven brugt fordi jeg valgte tysk i stedet for. Vh sweetty -
Gyldendals røde ordbøger
ForumindlægHej alle sammen !! 2 ordbøger er til salg . En fransk/dansk og en dansk/ fransk.De er købt for 450 kr og jeg sælger dem for 380kr incl. porto.De er aldrig bleven brugt fordi jeg valgte tysk i stedet for. Vh sweetty -
Sang
ForumindlægMichel Delpech har lavet en sang i 1971, der hedder Pour un flirt, men jeg har også brug for at vide hvilken dansker der har sunget den på dansk. Er der nogen der kan hjælpe??? På forhånd tak:) -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive om Lord of the Flies i mit studieretningsprojekt, men jeg magler litteratur til dansk delen. Nogle som har ideer til noveller eller lignende, skrevet af en dansk forfatter med emnet; Menneskets skjulte og undertrykte natur? På forhånd tak :) -
HJÆLP HURTIGT
ForumindlægSkal bruge emnerne til eksamenssættet i dansk skriftlig fremstilling fra eksammen 2007. Hvis nogen kan skrive dem ned her, vil jeg være taknemmelig, TUSINDE TAK ALLE. Jeg søger altså emnerne fra det fsa hæfte man fik til prøven i sommers i dansk skriftlig fremstilling. TUSINDE TAK! -
Ordbog
ForumindlægHej (: Er der nogle der ved, hvor jeg evt kunne skaffe en elektronisk ordbog (dansk-fransk, fransk-dansk) gratis? Jeg har allerede Politikens ordbog med engelsk, ve bare ikke hvordan jeg skaffer den franske. -
Litterær artikel
Forumindlægnogen der er gode til dansk? (jeg har svært ved at starte en litterær artikel).. Jeg er bagud med 2 nu, jeg kan simpelthen ikke finde ud af dansk! hvad kan jeg gøre for at finde ud af at skrive? jeg kan ikke finde ud af at formulere mig ordentligt.. -
1 G opgave
ForumindlægHey! Jeg skal skrive en 1.G's opgave, Dansk/Historie, jeg har valgt dansk, men jeg kunne godt tænke mig at høre jer, om i kender en super god roman, som ville være genial og lave en analyse udfra? Mange Hilsner Nathalie :) -
Please hjælp :(
ForumindlægUdviklingen i det danske skovareal kan beskrives ved følgende matematiske model: y = 417000 · 1,007x Hvor y er skovareal (målt i hektar) og x er antal år efter 1990. Hvad fortæller tallene 417000 og 1,007 om udviklingen i det danske skovareal? -
Emne + fag valgt - hva nu?
ForumindlægHej Jeg har valgt fagene fysik B og dansk A og emnet Det moderne gennembrud. Men har ingen ideer til hva jeg kan skrive i de 2 fag, især i fysik delen?? Nogen gode ideer til nogle tekster i dansk? -
Hitlers tale fra 1930-1933
ForumindlægVi sidder i forbindelses med AT, og skal bruge en af Hitlers taler fra 1930-1933. Vi har om Hitlers vej til magten, og skulle gerne bruge en af talerne som udgangspunkt for at svare på et af underspørgspørgsmålene. Er der nogen der ved hvor man kan finde dem? Gerne på dansk, eller men dansk un... -
Christiania
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med Christiania i projekt, og det ville være dejligt hvis der var nogen der vidste noget om deres økonomi.. Får de løn for deres arbejde? hvordan får de penge? Bruger de kun LØN , eller også danske kroner? Hvis ja, hvordan får de danske kroner? Det ville være dejligt hv... -
Naturgeografi eksamen
ForumindlægI naturgeografi-eksamen skal man begrunde for problemstillingens relevans og aktualitet. Jeg kan godt se f.eks. jodskælvs relevans og aktualitet, men hvordan begrunder man det, hvis man f.eks. trækker noget om dansk landskab el. dansk landbrug? Den synes jeg er svær :s -
Økonomisk krise 1973
ForumindlægHvilke krise hvad det at Danmsrk oplede i 1973 i sammenhænge med den danske velfærdsstat og hvilke konsekvenser havde det for Danmark.. Kan de glade 60'er sammenlignes med udviklingen af den danske velfærd? -
ØMU gæld
ForumindlægHej jeg har den her tabel i samfundsfag.. Jeg skal udlede noget om dansk økonomi, men jeg er lidt i tvivl omkring hvad ØMU gæld egentlig er? Er der nogen der kan hjælpe med hvem man låner penge af, og hvorfor? Er det bare landene i EU eller hvordan? Og hvordan påvirker gælden den danske økonomi?
