Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15881 til 15900 af 25907
  • Terminsprøve 2009

    Forumindlæg
    Jeg har søgt efter, hvilken opgave der lå til grund for skriftlig eksamen i engelsk 2008 på hhx, men uden resultat. Er der nogen der kan hjælpe?
  • sibling rivalry

    Forumindlæg
    hej jeg har fået en lille opgave i engelsk hvor jeg skal discutere om sibling rivalry( rivalisering mellem søskende). ved ikke helt hvordan jeg skal komme igang, håber i kan hjælpe:D
  • The Yes Men Fix the World?

    Forumindlæg
    Hej. Er i krise m.h.t min engelsk film analyse. Skriv endelig hvis en af jer har arbejdet med dokumentar filmen The Yes Men Fix the World. Har meget brug for hjælp :)
  • en enkelt sætning!!

    Forumindlæg
    Well, if it is not food or a place to stay you came for, what is it then?ER det her en rigtigt engelsk sætnig?? er forvirret...
  • fantasy historie

    Forumindlæg
    oorrhh hvis der er nogen der ligger inde med en gammmel fantasy historie på engelsk ville jeg flyve af glæde! men vil meget gerne have en inden mandag..skriv et svar så får i bare min mail.
  • Hvad er et essay?

    Forumindlæg
    Hejsa!Ja helt kort, jeg er meget i tvivl om hvad et essay egentlig er når det kommer til dansk. det er jo ikke det samme som i engelsk og det gør mig meget forvirret..Nogen der kan beskrive kort og med få ord hvad et dansk essay er?
  • Partikel i en endelig potentialbrønd

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der ligger inde med nogle gode noter, hjemmesider eller lignende, som omhandler en partikel i en endelig potentialbrønd? Gerne på dansk. Der findes en hel del på engelsk som jeg har læst.
  • World Trade Center

    Forumindlæg
    Mit emne er 9/11 world trade center i fagene samfundsfag C og engelsk A. Har brug for hjælp til hvad jeg evt. kunne fokusere på ? Håber nogen kan hjælpe :-)
  • anmeldelse af filmen slumdog millionaire

    Forumindlæg
    er der en venlig sjæl som gerne vil rette min engelsk anmeldelse om filmen slumdog millionaire. Den er på 600 ord og skrevet op i spalter. please en eller anden hjælp. Har ennda lagt den ud. Please hjælp
  • Terminsprøver!!!!!

    Forumindlæg
    Heeeej Jeg har et spørgsmål! Idag var jeg til terminsprøve i engelsk og den var fra år 2014 og mit spørgsmål er så, er de andre prøver så også fra 2014? Eller kan de andre terminsprøver være fra andre år?
  • optagelsesprøve STX i morgen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til en optagelesprøve i morgen, prøven er både skriftlig og elektronisk. men jeg ved ikke hvad jeg skal op i udfra disse fag, dansk, engelsk og matematik. nogle der vil hjælpe?
  • Sygeeksamen 2005

    Forumindlæg
    Jeg har prøvet at søge på nettet, men har ikke kunnet finde noget brugbart. Jeg ville derfor spørge, om der er nogen, som ved hvad stilhæftet til skriftlig engelsk august 2005 hed?
  • Optagelsesprøve til stx HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg skal til optagelsesprøve her om ikke så længe. Fagene jeg skal op i er Dansk, engelsk Fysik/kemi og matematik. Jeg ville spørge om hvordan det forgår i fysik, skal man lave forsøg. ?? Er det svært, hvad de kunne finde på sige?
  • rette stil

    Forumindlæg
    hejsaalle sammen...er der ikke nogle af jer der lige ville rette min stil på engelsk som er på ce.200 ord....hvis i har lyst...så giv lige jeres e-mail...så sender jeg den til jer...på forhånd tak
  • Slaveri

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive en engelsk opgave om slaveri. Jeg ved ikke så meget om det. Jeg skal skrive om min holdning til slaveri og hvordan man kan stoppe slaveri. Måske i kunne hjælpe mig? :-)
  • Leder efter :Fra pebermø til supersingle

    Forumindlæg
    Jeg leder efter den danske tekst der var med i eksamens opgaven fra 2005 i engelsk. Den hedder Fra pebermø til supersingle.Håber at der er nogen der har den som vil sende den til mig via mail?Vh Mybber
  • AT-hjælp!

    Forumindlæg
    Hej. Det er sådan at jeg imorgen skal påbegynde min synopsis til AT-årsprøven i 2.g. Jeg skal op i biologi/engelsk og overskriften er "Rejser - opdagelser, forandringer og ny viden." Jeg skal altså finde et emne jeg gerne vil skrive om som omhandler den overskrift, men jeg synes det er ...
  • Kort handelsbrev oversættelse

    Forumindlæg
    Hej..Jeg har lige oversat et engelsk handelsbrev fra dansk til engelsk.Så ville lige høre, om der var nogen der gad at skimme det igennem for fejl?smid jeres mail her og så sender jeg gerne....
  • Interviews 9/11

    Forumindlæg
    Goddag Skriver AT om 9/11, og skal bruge nogle interviews på tekst med nogle af de mennesker der var involveret i ulykken. Og de skal være på engelsk. Kender i en side, hvor man kan se mange interview med tekst? MVH Jakob
  • HJÆLP til rettelse

    Forumindlæg
    ville høre om nogen havde tid til at rette en engelsk stil igennem for de værste fejl?håber det virkelig ville bare være en kæmpe hjælp..hurtige svar ville blive vel modtaget