Søgning på: et dukkehjem analyse. Resultater: 15881 til 15900 af 23724
-
Venstres succes
ForumindlægNogen derude som en holdning til el. hvorfor de tror venstre blev valgt igen. og en analyse af de sociale strukturer og forandringer, der ligger bag og kan forklarer VKO flertallets succes ved valget. Vil gerne hører nogen meninger? -
SRP i ENG/DK: Stilistiske træk.
ForumindlægJeg er blevet bedt om at analysere og fortolke med særlig henblik på stilistiske træk. Er det sådan noget som struktur, sprog, synspunkt? Hvordan skal det stilles op? Skal jeg dele det ind i underpunkter, eller skal det skrives som en lang stil? -
martsdagene..
ForumindlægJeg skal analysere den konservative Chr. Molbechs brev om martsdagene over en meget liberale kunstner Johan thomas Lundbye brev ligeså om marsdagene.. Ideer til modsætninger, eller eventuelle "fede "pointer ville være dejligt. -
Årsager til terror
ForumindlægJeg skal i mit SRP analysere årsagerne til, at terroraktionerne 11. september fandt sted. Er der nogle, der kan nogle gode teorier. Har allerede skrevet om identitetsdannelse og realisme/idealisme, men er der nogle, der har andre forslag? På forhånd tak! -
SRP om Afsætning og Psykologi.
ForumindlægHejsa.. jeg har fået skrevet 9 sider om redegørelese. Jeg er nu kommet til det punkt: Analyser Maslows Behovspyramide udfra andre psykologiske teorier..????? Er total blank.. ved ikke hvordan man skal komme igang :S Håber er der nogen som kan hjælpe :) -
Forbrugeradfærd
ForumindlægJeg skal analysere det Saudi Arabiske marked med fokus på kultur og forbrugeradfærd ... Kultur har jeg gennemgået men mangler stadig forbrugeradfærd .. hvordan kan jeg bedst muligt gøre dette, jeg kan ikke selv finde noget konkret! -
gelektoferese
ForumindlægHvis man er igang med at lave DNA-analyse af sit eget blod, hvilken allelstige/DNA-ladder skal man bruge til gelelktoferese? Hvor mange bp(basepar) er menneske DNA? SKal jeg bruge 50bp, 100bp eller 1kb som allelstige eller gør det ikke nogen forskel? -
reklame
ForumindlægHey...tænkte om det er sådan der var nogen som kunne hjælpe mig med at lave en reklame analyse af fætter br, har en tv reklame på min computer som jeg kan sende, det er til min studieretningsprojekt. Håber der er nogen som kan hjælpe. Hilsen kim -
Jesper Wung-Sung - I am here
ForumindlægHej. Jeg skal i dansk mundtlig eksamen analysere "I am here" af Jesper Wung-Sung. Er der nogen som har læst det, og kan komme med hjælp til motiv og noget med sproget? Derudover kunne det være dejligt, hvis nogen havde nogle gode analysemodeller? :) Tak på forhånd! -
Omverdensforhold - hjælp
ForumindlægJeg skal gøre rede for muligheder og trusler for Ecco, i USA. Er det ok hvis jeg så laver en analyse af omverdensforhold dertil? Evt. en der gider at tjekke om jeg har lavet det rigtigt, for jeg får altid så dårlige karakterer i afsætning :( -
Forskelle og ligheder mellem fædrelandssange
ForumindlægHej. Jeg er ved at lave analyse af "Danmark, mit fædreland" H.C Andersen. Jeg vil perspektivere til nationalsangen "Der er et yndigt land" Er der nogle som har forskelle og ligheder mellem de to sange? -
Rettelse af Raptekst?
ForumindlægEr der en venlig sjæl derude som gider tage sig tid til at kigge/rette min analyse af en dansk raptekstigennem for fejl, da jeg har en smule svært ved formuleringer og måske nogen småfejl. Ville være dybt taknemmelig. Tusind tark på forhånd. -
Dansk kortfilm
ForumindlægHej jeg har haft trukket kortfilm, men jeg har et problem jeg kan ikke finde en god kortfilm. Det vil være godt vis der var en kortfilm med nogle symboler og god analyse. Hvis i har nogle må i meget gerne skrive det. Har haft om Pin up, grisen, valgaften :) -
Christina Hesselholdt
ForumindlægEr der en eller nogle som har læst Hesselholdts tekst; "Haven", der vil hjælpe mig med at definere hvilken type tekst "Haven er. Det vil hjælpe mig med at komme i gang med min analyse...1000 tak -
Jesper Wung-Sung "Kødet"
ForumindlægHej Sidder og er i gang med en analyse af Jesper Wung-Sungs novelle "Kødet". Sidder lidt fast i perspektiveringen, hvor jeg gerne vil perspektivere til en af hans andre noveller. Ville derfor høre, om der var en venlig sjæl herinde, der kunne hjælpe. Mvh Lasse -
Privatundervisning i epidemiologi og statistik
ForumindlægJeg er studerende på den sundhedsfaglige kandidatuddannelse, og skal til mundtlig reeksamen midt i maj. Jeg søger derfor en privatunderviser, til hjælp med analyse af forskellige forskningsartikler og afdækning af statistiske og epidemiologiske begreber. Mange hilsner Lotte -
Bestie Ballet HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg sidder her med novellen "Bestie Ballet", som jeg skal analysere til min dansk eksamen næste måned. Jeg har meget svært ved at forstå den og jeg tænkte på om jeg kan få lidt hjælp? Hvad er budskabet i novellen?? -
Themsens Poesi
ForumindlægHey alle sammen. Jeg er i gang med at lave en analyse af teksten af Themsens Poesi" af Tom Kristensen, men jeg kan ikke finde ud af, hvilken indsigt jeg'et får i slusekammeret. Er der nogen, der kan hjælpe mig? -
DHO
ForumindlægHej, jeg sidder og skriver en dho, og er nået til min analyse del. Jeg har fået udleveret teksten "ved vejen" af herman bang, ku nolge af jer hjælpe? ved ikke helt hvordan jeg skal komme igang -
Piger høster point på deres gode opførsel
ForumindlægHeeej der ude. Jeg skal lave en analyse på en avis-artiklen "piger høster point på deres gode opførsel", men jeg har INGEN anelse hvad jeg skal perspektivere den til... Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg er åben for alle forslag!
