Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 15921 til 15940 af 35989
-
Samurai?
ForumindlægHey..Er der en, der husker en tekst ved navn "Samurai"?Jeg vil nemlig få bekræftet titlen, da jeg husker den, som illustrerende for næstekærlighed! -
Hvordan siger man?
ForumindlægHvordan siger man:"Jeg bliver slagtet" på tysk?Hilsen Viske -
optagelse på videregående uddannelse
ForumindlægHej! Jeg har et par spørgsmål angående optagelse på videregående uddannelse.. Jeg sidder og læser om optagelseskrav på videregående uddannelser og falder over følgende krav : Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B eller samtidshistorie B. Desuden skal d... -
Noter til eksamination
ForumindlægJeg har besluttet mig for jeg slet ikke vil benytte de noter jeg skriver i forberedelsen til min eksamination i resten af mine studentereksamner. Jeg har faktisk gode erfaringer med bare at gå ind og fortælle helt frit og fyre den af.Hvordan gør I? -
Gider i læse til den sidste??
ForumindlægSå er der overstået 3 eksamener.. og har fået 10-10-10.. så det er jo lækkert!! MEN, gider simpelthen ikke læse til den næste! for har regnet ud, at de sidste karakter "KUN" rykker hvis man får fra 00-5, og fra 10+ .. så har I det på samme måde?? -
Evig ry og udødelighed
ForumindlægJeg mindes om en person der mente at man skulle skrive digte om heltene for at give dem evig ry og sjælelige udødelihed... kan bare ikke huske hvem det var og i hvilken sammenhæng det er... -
Hjælp til fysik disposition
ForumindlægHejsa, jeg er en dreng på 16 der snart skal op i fysik. Da jeg ikke er den skarpeste til faget ville jeg høre om der ikke var nogle kloge hoveder som kunne hjælpe mig til mine dispositioner. Da min lære har opgivet alle enmerne, ville virke blive glad hvis i kan hjælpe. Kemi: - Salte og ioner ... -
Kriton & Faidon
ForumindlægHey dér! Er der nogen der har en ide til hvad man kan perspektivere Kriton og Faidon til, hvis man trækker disse til stx?Solon måske (pris ingen lykkelig før han er død?)God fornøjelse med stx:p På med HUEN - yiiiiir!! -
Gennemsnit!
ForumindlægHar lige et kort spørgesmål:Bliver ens eksamenskarakter og årskarakter sammenlagt?? -
Noter ?
ForumindlægHejsaa :) Er der nogen som har nogen noter liggende om Alberto el cochero skrevet af Ole Loumann: Retratos Cubanos. ? Jeg har ingen noter omkring den, så det vil være en store hjælp.. Tak på forhånd :) -
Bilag til psykologieksamen
ForumindlægHej. Jeg har idag trukket "tænkning og sprog og intelligenser", der er 6 bilag, og det er så her, jeg bliver i tvivl. Skal jeg inddrage alle 6 bilag? Der står bare "Tag udgangspunkt i nedenstående bilag".. Jeg tænker bare, at det bliver ret tørt med inddragelse af dem alle? Hv... -
Poler
ForumindlægHejsa allesammen :) Jeg står og skal til fysikeksamen FSA på tirsdag. Så blev jeg pludselig i tvivl om noget angående poler. Dette læste jeg inde på EMU's hjemmeside: De to poler kan identificeres, hvis man laver et forsøg med en frithængende magnet i jordens magnetfelt. "Nordpole... -
Hvordan laver man en synopsis?
ForumindlægHej Jeg skal lave en synopsis men jeg kan sku ikke huske hvordan man gør. Jeg er i tvivl om hvordan den skal opsættes. Kan nogen hjælpe? Mange tak :) -
Abstrakt/konkret DET HASTER
ForumindlægHej alle sammen :)nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad abstrakt/konkret er? -
fysik- lys og bølger
ForumindlægDet forholder sig sådan at jeg skal op i fysik på Fredag. vi har nogle emner vi kan trække når vi kommer til dagen. Vi kender alle emnerne der er mulighed for at trække men vi ved ikke hvad for en af emnerne vi trækker. Jeg har derfor valgt, da jeg ikke er specielt god til fysik at lave disposit... -
STX Engelsk B
ForumindlægKære medstuderende Hvordan kan jeg anskaffe det skriftlige eksamenssæt: STX Engelsk B 21. august 2015? Det har eksamenskoden: stx152-ENG/B-21082015. -
Offline
ForumindlægHvordan kan jeg downloade SP, så jeg kan komme på offline? ?? -
Hjælp til mat opgave..
ForumindlægHej, hvordan løser jeg denne opgave. Jeg har løst det første del, men kan ikke komme videre. Linjen I med ligningen y = 5/9x deler punkmængden M i to punktmænger M1 og M2, hvor M1 er punktmængde, der begrænses af linjen I, grafen for f og koordinatsystemets andenakse. Beregn den eksakte værdi ... -
Eksamensemne - hjælp!
ForumindlægKender i et godt eksamensemne? Bare kom med dem alle, gerne til alle de forskellige emner ;-). Vi kan vælge mellem overemnerne: - Deutsche Gesichte. - Fremd oder anders sein. - Jung sein. - Ferien und reisen. - Schule und sport. TAK PÅ FORHÅND! -
SSO om nervesystemet og hukommelse
ForumindlægHej alle sammen... Jeg havde snakket med min lære om at jeg ville skrive om "Nervesystemet med henblik på Alzheimers". Nu har jeg så fået min problemformulering hvor det første spørgsmål lyder: - Gennemgå hjernens opbygning og funktion, idet hovedvægten lægges på at beskrive en model f...
