Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15961 til 15980 af 109300
-
bare for en sikkerheds skyld :-).
ForumindlægJeg har skrevet noget på engelsk om IRA, jeg har rettet det så godt jeg kan, men kunne godt tænke mig, at der var en, som ville tjekke den igennem for mig :-). -
Hvad betyder patch?
ForumindlægHej Nogen der kan hjælpe mig med, hvad "patch" betyder? Det er en vejledning på engelsk til et program nemlig - min ordbog ved det nemlig ikke ;-) -
Biomedicin og molekylær biomedicin
ForumindlægHej :) Jeg vil gerne vide hvad forskellen mellem biomedicin og molekylær biomedin er. Kan man læse kandidaterne på engelsk i Danmark? V.H -
Dansk terminsprøve..Haster
ForumindlægHej! Jeg skal op i terminsprøve og har så trykket om emnet ( Fra Postmodernisme til i dag. 1980 - 2011). Problemet er bare at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive om, altså hvilket emne jeg kan skrive om indenfor postmodernisme til i dag. Håber i gider at svare. Tak på forhånd... -
HAR BRUG FOR HJÆLP...HASTER
ForumindlægHej! Jeg skal op i terminsprøve og har så trykket om emnet ( Fra Postmodernisme til i dag. 1980 - 2011). Problemet er bare at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive om, altså hvilket emne jeg kan skrive om indenfor postmodernisme til i dag. Håber i gider at svare. Tak på forhånd... -
Sekvensliste i mediefag
ForumindlægHej Jeg skal skrive SRP om Jane Eyre. Min lærer fra mediefag beder mig om at lave en sekvensliste fra filmen 2011, men jeg kan ikke huske hvad en sekvensliste er. Kan I hjælpe mig? Hilsen Sofie -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!
ForumindlægHej alle sammen. Vil bare høre om der nogle der kender alle 6 opgaver, som 9 klasse fik til eksamen sidste år (2011)? det kunne være fedt, hvis nogle bare kunne 2-3 stykker! :D .... altså, har kun brug for navne på opgaverne! -
Har brug for hjælp!
ForumindlægHej alle sammen. Vil bare høre om der nogle der kender alle 6 opgaver, som 9 klasse fik til eksamen sidste år (2011)? det kunne være fedt, hvis nogle bare kunne 2-3 stykker! :D .... altså, har kun brug for navne på opgaverne! -
kildeanalyse
Forumindlægjeg skal snart aflevere dansk/hidtorie opgave. jeg skal i den anledning lave en kildeanalyse, og har valgt venstre og socialdemokratiets valgvideo fra 2011. vil i kalde det et levn eller beretning? hvis det er en beretning, er det så første eller andenhåndsvidende? og er det en primær e... -
eksamenssæt i tysk
ForumindlægHej, jeg tænkte om der er nogle der har et eksamenssæt i tysk fra 2009 . 2010 eller 2011 alle på A niveau har nemlig kun set eksemplerpå nogle game nogle og vil gerne vide hvad man skal gøre, skal nemlig til terminsprøve snart. -
Der Koch
ForumindlægHej :) Jeg sidder i en lidt kedelig situation. Jeg skal lave en aflevering i tysk. Den hedder Der Koch, og er et eksamenssæt fra d. 23 maj 2011. jeg kan slet ikke finde ud af det, kan ikke så godt tysk. Håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe mig. :) -
kemi eksamesæt
ForumindlægHeeej super søde mennseker.. Jeg har brug for jeres hjælp endnu en gang... Jeg har brug for Kemi sTX A OPGAVESÆT FRA EKSAME 2010 og 2011. Det haster virkelig.. Håber i kan hjælpe... -
Demokrati
ForumindlægHjælp til eksamensopgave I Nordafrika og Mellemøsten har mange lande i foråret 2011 oplevet voldsomme protester, demonstrationer og voldelige konfrontationer. Forsøg at sammenligne forholdene i disse lande med forholdene i Danmark omkring fx demokratiopfattelse, styreformer, frihedsrettighed... -
skr. fremstilling
ForumindlægHej SP Hvad er det for nogle emner man kan vælge imellem i dansk fsa skr. fremstilling december 2011? Har i nogle gode råd til en god orden i skr fremstilling. Hvordan skal ordenen være i en novelle? Jeg håber i kan hjælpe mig. -
Løgnen
ForumindlægEr der en, der vil sende et link med eksamenssættet hvor løgnen af raymond carver indgår i? Det er eksamenssættet fra 2011. Alle steder henvises der til dette, men der er ikke noget sted, hvor man kan se selve sættet, og nu har jeg downloaded guldnotatet for at øve mig. På forhånd tak! : ) -
Stigning i procent
ForumindlægÅrets resultat i 2011= 10.565 Årets resultat i 2010= -75.846 Hvor meget stiger den med? kan det passe det er--> (10.565/-75.846-1)*100= -113,93 Er der en der kan kigge på det og se om jeg gøre det rigtige? På forhånd tak! Usman Malik -
HJÆLP MIG
ForumindlægHej folken ER der nogen som har lavet matematik sættet fra 2011 december i 10.klasse. I opgaven findes der følgene opgaver. •Skibsfart i Danmark •Containerskib •Containerkode •Aarhus Havn •GPS -
Afkastningsgrad
ForumindlægHej! Er der nogen, der kan forklare mig, hvad der menes med de her tal (se vedhæftede billede) for denne virksomheds afkastningsgrad (rate of return). Jeg forstår kun afkastningsgraden i 2011 og 2012, men herefter aner jeg ikke, hvordan jeg skal analysere eller vurdere dem ift. de to første og hi... -
Hjælp!
ForumindlægHej med jer. jeg er en 9 klasse elev som vil have hjælp med at rætte en opgave, fra fsa 2011, som vi lige har fået tilbage, jeg er ordblind og vil derfor gerne have nogle rettelser på komma, punktum og stavefejl. håber nogle vil jælpe. Frederik:-) -
Analyse
ForumindlægHej Jeg skal lave en DIskursanalyse af Socialdemokratiets valgvideo 2011. Her er linket: http://www.youtube.com/watch?v=ym982vNr2-8 Jeg har svært med at komme igang med at lave en diskuranalyse af videoen....Er der nogen, der kan hjælpe mig? Tak..
