Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 15981 til 16000 af 45451
-
Markedsføring
ForumindlægJeg har fået en opgave om Morsø. Jeg vil gerne have at Morsø skal markedsføre sig i USA. Er der nogle modeller fra AØ som i kan anbefale mig at bruge når man snakke om markedsføring. Ind til vider har jeg valgt følgende modeller: - De 4 p’er - Markedsføringsstrategi - Konkurrencestrateg -
DHO / historie
ForumindlægHej, Sidder og er igang med at skrive DHO, men er kommet i tvivl om hvordan man starter sin vurder del. Jeg skriver om Cæsar og ud fra det skal jeg vurdere om senatets rolle i cæsars magtovertagelse, Nogen søde sjæle der vil hjælpe? -
Skr.Eksame
ForumindlægHej et spørgsmål..;D Hvilke opgavetyper er almindelige? at komme op i (skr.dansk). - Går i 1.g -
problemer med en bograpport.
ForumindlægHej, nu sidder jeg her, lige op til ferien, og skal ha' skrevet en bograpport til "en-to-tre-NU" ' en novelle af Jesper Wung-Sung. umiddelbart, ville jeg ikke have noget problem, men nu har jeg læst den, og det viser sig, jeg ikke rigtig har tid til at skrive den, så ville hører... -
Skriftlig årsprøve Dansk
ForumindlægHejsa allesammen vil meget meget gerne vide, om man kommer op i noget man har haft om eller noget helt nyt emne til Dansk skriftlig årsprøve ? nogle der har en anelse? -
Tema af novellen "veninder" af Kim Fupz Aakeson
ForumindlægHej alle. Jeg har lidt problemer med at finde ud af hvilket tema novellen "veninder" af kim Fupz Aakeson høre til. Nogle der kan hjælpe? det haster ret meget, da jeg skal til eksamen i det på tordag (overmorgen).. -
Forklaring af en genre
ForumindlægHvad er en litterær artikel? - på gym.? -
blooms trappe ?
Forumindlægjeg har brug for hjælp, er der nogen der kan forklare mig hvordan blooms trappe fungere og hvad der sker på de enkelte trin ? :D -
AT årsprøve
ForumindlægHEJ .. jeg har en muntlig årsprøve i AT, hvor jeg kompinere fagene dansk og historie. Da jeg ikke har prøvet AT årsprøve før, vil jeg høre om der er nogle der kan fortælle mig hvordan det forgår ? Jeg har lavet en synopsis med fokus på metoderne, men da jeg har fået at man ikke må holde sig meg... -
AT - Hvilken metode?
ForumindlægHej Hvis jeg har læst i bøger og på nettet for at besvare en problemstilling hvilken metode har jeg så brugt? Hvis der er en metode for dette? :S På forhånd tak! -
Lavt gennemsnit og vil gerne på Uni og læse Ingeniør
ForumindlægHej jeg vil gerne læse til ingeniør i 2015. Jeg har kæmpet med at bestå de specifikke adgangskrav og burde være kvalificeret i den vinkel. Men nu har de lavet nye regler igen til det studie jeg vil læse hvor fra 2015 optagelse vil være adgangsbegrænsning hvor der bliver kigget på gennemsnittet. M... -
redegørelse længde??? overfladisk
ForumindlægJeg skriver om overgangen fra senrepublikken til den tidlige kejsertid i min SRP (historie og engelsk) Jeg har et redegørende spørgsmål, som lyder: Der ønskes en redegørelse for senrepublikken, herunder Gajus Julius Cæsars liv samt den tidlige kejsertid Min redegørelse fylder omkring 7 sider, h... -
Den Gamle mand og havet
Forumindlæghej jeg skal snart til at skrive stor opgave i engelsk om the old man and the sea, og ville bare høre om nogen af jer har skrevet om den, eller kender nogen der har??? har nemlig brug for lidt inspiration. \nJeg ville også hører om der er nogle der har lyst til at hjælpe mig med at skrive opgaven... -
øve
ForumindlægHey folkens. Jeg vil gerne bruge min sommerferie på at øve engelsk mundtlig og også tysk. Jeg har svært ved engelsk (får 4), og jeg skal afslutte det næste år i 2.g (B-niveau). Hvordan skal jeg øve mig? Har ingen at snakke engelsk med og kender ingen der kan hjælpe mig. Jeg vil gerne gøre alt fo... -
Kvinderettigheder i afghanistan
ForumindlægHej! Jeg har så småt påbegyndt arbejdet på SRP'en. Jeg skriver som kvindernes rettigheder og deres kamp for friheden i Afghanistan, da det falder mig ubegribeligt, at der på trods af krige osv ikke sker noget fremadrettet for disse kvinder. min formulering hedder; Der ønskes en k... -
Tove Ditlevsen-digt
ForumindlægHej Kloge hoveder :) Jeg har virkelig brug for hjælp til analyse af et digt af Tove Ditlevsen som hedder "Jeg elsker dig". Jeg synes ikke at kunne finde noget nogle steder! Det handler om følgende digt: Jeg elsker dig, fordi dit væsen blafrer Imod mig som et tællelys i træk. Jeg elsk... -
Til jer der skal op i Oldtidskundskab
ForumindlægJa goddag til alle jer der skal op til oldtidskundskab. Jeg vil gerne berolige jer, og oplyse jer om noget som virkeligt gjorde mig glad - Når i først får udleveret jeres tekststykke, vil i have EN MASSE at gå i dybden med og analyse og udbrede jeres viden om. Jeg spekulerede ENORMT meget over... -
Almene studieforberedelse
ForumindlægHej Jeg har valgt fagene Dansk og Engelsk i AT - 2016 med fokus på "grænser" Men jeg kan bare ikke tænke på et emne, hvor man kan bruge begge fag. Kan nogen hjælpe? -
Lektiehjælp???
ForumindlægTil næste år skal jeg på gym, stx. Tænkte på om der er nogen der tilbyder lektiehjælp omkring Køge / Solrød? Fagene er tysk og engelsk (Hvad skal du have for det?) Mvh. Camilla -
Cambridge Institute
ForumindlægHej, jeg overvejer at tag et engelsk kursus på Cambridge Institute over 6 uger 2 gange om ugen. til 2.500 kr nogle der kan anbefale det eller ikke ?
