Søgning på: srp engelsk og historie. Resultater: 16001 til 16020 af 43092
-
2400 tegn pr side ?
ForumindlægHej alle (: Jeg er lige i tvivl om noget. Er mellemrum medregnet i de 2400 tegn pr. side ?? :D -
Perspektivering
Forumindlægååh! jeg sidder og skal perspektivere Oliver Twist til samtidens sociale forhold. Altså forholdene i England i 1830'erne ... Men, er meget usikker på hvordan jeg skal gøre det ? Nogel forslag? -
Politisk kommunikation - velfærdsstaten
ForumindlægHej allesammen :) Jeg er i gang med at skrive mit studieretningsprojekt nu - og kunne godt bruge lidt hjælp, da min opgaveformulering er meget svær, synes jeg. Mit emne er politisk kommunikation, men opgaveformulering drejer sig mest om velfærdsstaten vil jeg sige. Alt hjælp kan bruges. P... -
KILDEKRITIK
Forumindlæghej alle, jeg er igang med min kildekritik og vil lige spørge om i synes en kildekritik på 1,5 side er formeget? det fordi jeg også skal lave to andre kildekritik endnu og ved ikke om jeg kommer over grænsen overhovedet? Venter svar :)) -
De taksonomiske niveauer - analysedelen
ForumindlægMin veninde og jeg har en lille diskussion om, hvorvidt den komparative analyse kan gå ind under analysedelen i de tre taksonomiske niveauer. Vi håber der er nogen, der kan svare os på det - gerne så hurtigt som muligt. -
Forfatterskab
ForumindlægHej nogen der har fremlagt om forfatterskab før og ved hvordan man skla gøre det og hav dman skal tage hensyn til osv.? Tak på forhånd -
Metode - AT
ForumindlægSå er den gal igen. Det er AT-tid og spørgsmålene omkring brug af metode er igen i centrum. Her er så problemet. Jeg har fagkombinationen Samf A + Idræt B. Her har jeg i idræt arbejdet med idrætspsykologien, for at forstå, hvad der driver folk til at dyrke ekstremsport. Der er helt nøjagtigt ... -
Word skabelon til projektrapport
ForumindlægEr der nogen, som har en skabelon i word til rapportopgaven. Økonomi. Men faget er ikke vigtigt mere selve wordskabelonen. -
Antal eksamener
Forumindlæghej :) Er der nogle der ved hvor mange eksamner man skal op til alt i alt på stx? og hvor mange mundtlige og skriflige det drejer sig om? -
skrive abstract i SRO
ForumindlægMå et abstract gerne indeholde hvilke materialer/apparater man har benyttet undervejs til f.eks. at udføre et forsøg. eller skal abstractt udelukkende have fokus på problemstillingen, resultater og konklusion? -
Lego's regnskab
ForumindlægNogle som har lyst til at bruge et par minutter på lige at hjælpe mig med at lave en lille analyse af LEGO's regnskab? :) -
FARVERR :( HJÆÆLP
ForumindlægHej.. jeg håber at nogen vil hjælpe mig med denne spørgsmål. Jeg tror at det er mere forståelsen af spørgsmålet. Jeg skal give en redegørelse for den kemiske baggrund for farvedannelse for et organisk farvestof. Skal jeg ind og se på spektroskopi? eller hvad ? jeg fatter ikke helt hvad jeg skal ... -
La reina del sur
ForumindlægHej :) er der nogen der har læst La reina del sur? :) -
differentialligninger og enzymkinetik?
ForumindlægHej. Er der nogle herinde, som ved, hvad differentialligninger har med enzymkinetik at gøre? -
SSO - Cubakrisen
ForumindlægHej sidder og skriver sso om cubakrisen. Og er kommet til at jeg gerne vil ind på den internationale politisk spænding mellem usa og Sovjetunionen i tiden op til cubakrisen. Nogen der kan forklarer mig det? Evt med nogle kilder! Ville være en kæmpe hjælp! -
Vurdering af grafer- henfald
ForumindlægHej jeg har fået en opgave, hvor jeg skulle opstille 3 henfaldskæder i 3 koordinatsystemer. Her skulle jeg vurdere konsekvenerne med opbevaring af radioaktive affaldsstoffer fra kernekraftværker. Så mit spørgsmål lyder, hvad kan jeg vurdere ud fra de grafer. Og hvad kan jeg evt lave af kommenta... -
Sydafrika
ForumindlægHejsa dejlige mennesker! Jeg tænkte på om i ikke kunne pege mig i retningen af nogle hjemmesider, hvor jeg kan finde noget information om Sydafrika, helst omkring årstallet 1986? og gerne også noget om aparheid... -
Brug af forkert betegnelse
ForumindlægHvis man er kommet til at skrive følgende: “...i form af markedsanalyserne porters five forces, omvedensmodellen og vækststrategier. Hvor slem en fejl er der tale om? Uvæsentlig eller væsentlig mangel ift. f.eks. mellem 10 og 12? Modellerne er brugt rigtigt i opgaven, og de rigtige betegnelser br... -
Case om skizofreni
ForumindlægHej SP, Jeg har brug for jeres hjælp. Er der nogle af jer, der kender til en artikel eller case der handler om en person, der lider af skizofreni (eller bare noget der er i retning af det)? Man skal helst kunne lave en analyse af den. Håber der er nogle, der kan hjælpe. :) -
Den kloge narrer den mindre kloge
ForumindlægEr der nogle af jer, som ved hvad ordsproget "Den kloge narrer den mindre kloge" hedder på engelsk? .. Eller om der er et andet ordsprog på engelsk, som dækker over det samme?!
