Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 16141 til 16160 af 95433
-
gudssyn ca. 1950-2000
ForumindlægHej alle sammen Jeg skriver AT om religion, etik og genteknologi i fagene Religion C-niveau og Biologi A-niveau. Et af mine spørgsmål går på, om ny genteknologi har nogen betydning for religionernes samfundsoverlevelse? Til at dokumentere en nedgang i andelen af befolkningen, som tror på gud, ha... -
Gudssyn ca. 1950-2000
ForumindlægHej alle sammen Jeg skriver AT om religion, etik og genteknologi i fagene Religion C-niveau og Biologi A-niveau. Et af mine spørgsmål går på, om ny genteknologi har nogen betydning for religionernes samfundsoverlevelse? Til at dokumentere en nedgang i andelen af befolkningen, som tror på gud, h... -
Eksamensprojekt... hjælp!
ForumindlægHej alle sammen... :-) Jeg skal til igang med eksamensprojekt, hvor jeg skal lave en synopsis som jeg kan bruge mundtligt til eksamen til sommer. Jeg skal dog aflevere synpsis'en noget før. Jeg håber i vil hjælpe mig, da det er svært at finde materiale og teorier til dette emne i netop de to ... -
Spørgsmål angående pH (Syre base)
ForumindlægHejsa kære SP brugere! Jeg vilel lige spørge jer, om der var nogen, der havde nogle syre base opgaver liggende på deres PC, som de ville sende til mig? Jeg vil gerne blive bedre til syre base regning (Ligefra pH til titreringskurve osv). P.s Jeg har kemi på B -niveau, men i må stadig gerne sen... -
Hjælp til AT-problemformulering
ForumindlægHej, Jeg er meget splittet hvad angår min problemformulering til AT eksamen. Jeg har falgt at bruge fagene samfundsfag (A-niveau) og religion (C-niveau). Mit emne er 'Kampen for kønnet', og jeg skal prøve at finde en problemformulering indenfor det emne. Det der i hvert fald er sikk... -
redoxreaktioner
Forumindlæghej håber der nogle som kan hjælpe Kemi lidt hjælp til kemi.. :) 4 timer siden af tomaten123 - Niveau: C-niveau 2. Put en dråbe Na2SO3 (aq) i cirklen. Lav redoxreaktionen ved at tilsætte en dråbe 0,02M KMnO4. Sulfitionen er en svag base. Eftervis dette ved at anbringe en dråbe Na2SO3 på et stykk... -
Et ekstra A-fag
Forumindlæghej jeg overvejer at hæve et ekstra A-fag, men er bange for, at det vil blive hårdt med alle de afleveringer... jeg har ikke besvær med at aflevere min afleveringer til tiden foreløbig hvor jeg har 4 A-fag... overvejer at droppe valgfaget på C-niveau og hæve faget B- til A-niveau... nogle der ha... -
Beregning af varians & standardafvigelse i statistisk analyse
ForumindlægHej, Jeg skal op i mundtlig matematik på torsdag, og vi har fået udleveret 20 spørgsmål, som vi skal forberede, da vi kommer op i ét af dem. Her er dog ét, som jeg ikke rigtigt kan finde ud af. Jeg håber I kan hjælpe: Redegør for beregning af varians og standardafvigelse og deres anvendelse i... -
Hvordan konverterer jeg?????
ForumindlægJeg har en samfundssproglig studentereksamen fra før det fleste af jer blev født, nemlig 1979. Nu vil jeg gerne læse HF, så jeg bliver berettiget til SU... Men jeg kan ikke finde ud af hvilketn niveau de forskellige fag, som jeg havde dengang, har i dag (A, B eller C). For sådan en graduering fan... -
Hvordan ville i beregne karaktergennemsnit ?
ForumindlægHej Det er sådan at hvert niveau )A B & C fag) på gymnasiet vejer noget forskellig mht udregning af gennemsnit, så mit spørgsmål er om det på nogen måde er forkert at beregne sit snit den klassiske måde ved at lægge alle karakteren sammen og dividere med antallet fordi det ikke giver et godt b... -
JEG TILBYDER HHX-HJÆLP - JOBS SØGES
ForumindlægHej alle, Jeg tilbyder hjælp og undervisning i virksomhedsøkonomi, afsætning og dansk på A niveau samt markedskommunikation på C niveau. Som udgangspunkt foretrækker jeg at hjælpe via Skype ved hjælp af skærmdeling. Lad os snakkes ved om pris og betaling - jeg tilbyder min hjælp til en lav og fo... -
Salg af lommeregner
ForumindlægHejsa Jeg sælger 2 stk. Casio lommeregner model G350-32. Da jeg blev student i sommers, er jeg kommet i den situation, at jeg ikke længere har behov for mine lommeregnere mere. Dette er netop den model som mit gymnasium rådet os til at købe hvis vi skulle have matematik på c,b eller a niveau. ... -
Idéer til valg af enme, SSO
ForumindlægHejsa Jeg skal skrive SSO på VUC i december måned, men skal allerede nu vælge hvilket fag jeg vil skrive i. Kriterierne er at man skal skrive i et fag på b-niveau, man må skrive i op til tre fag hvor det ene skal være b-niveau. Indtil videre har jeg tænkt på: Historie B - hekseprocesser. Sam... -
Musik/samf. - how to
ForumindlægSagen er den at jeg skal op i mdt. AT i morgen. Jeg har, som den almene gymnasieelev, ikke forberedt mig godt nok og sidder nu med kniven for struben. Jeg har valgt x-factor som fokus-punkt, hvor jeg skal finde ud af hvorledes deltagerne iscenesætter sig selv. Den samfundsfaglige del er oplagt ... -
Lærer og billedkunstlærer?
ForumindlægHej alle Jeg har længe været interesseret i folkeskolelærer-uddannelsen, og er i pt mere interesseret end jeg før har været. Jeg er stærk i fagene engelsk og samfundsfag. Derudover er jeg interesseret i billedkunst, og havde det på C-niveau i 1.G, men kunne ikke opgradere til B-niveau, da vi s... -
Srp i billedekunst og fransk
ForumindlægHej Jeg går på nuværende tidspunkt i 2g og har billedkunst på c-niveau men regner med at trække det op på b-niveau i 3g. Jeg overvejer også stærkt at skrive min srp i billedkunst og fransk(godt klar over at jeg er tidligt ude, men kan godt lide at være lidt på forkant). Er der nogle der kan anbe... -
Engelsk essay
Forumindlæger ik særlig god til engelsk.. håber der er en der vil kigge på den, ska nemlig afl den i morgen!Dear diary!Tuesday the 21. of March 2006 to Thursday the 23. of March 2006.Deniz and I have got together before we meet our class. We should meet the class at the central station in Copenhagen. First ... -
Engelsk stil.
Forumindlæghej alle sammen. er i gang med engelsk stil, men er gået i stå? så er der nogle der vil læse den, rette lidt i den og komme med ider til hvad jeg mere kan skrive .. det ville være super fedt :D Decoration of the body goes far back in time. The human need to adorn themselves has always existed and... -
svindel
ForumindlægHvad vil man gøre ved tråden "Hjælp med afleveringen? Eller vil heller bruge tiden på noget andet? Så skriv til mig!" -under dansk??? -
andre der skal op i skriftlig dansk på tirsdag?
Forumindlægja overskriften siger vel sig selv.. og hvordan læser i op? hvis i overhovedet gør det..
