Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 16141 til 16160 af 36004
  • Test i morgen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Jeg skal have en sprog og sprogbrug prøve i morgen i tysk, og jeg vil gerne vide om i har nogle fif til hvordan man er godt forberedt. Tak på forhånd
  • Am eller bei

    Forumindlæg
    Hejsa, Har lige et spørgsmål ang. tysk. Hvis vi har sætningen: "Restauranten lå næsten nede ved havet". Ville man så bruge am eller bei i dette tilfælde?
  • eksamen imorgen

    Forumindlæg
    Hey hvad handler de tyske soldater om?Det er ret vigtigt for jeg skal perspektivere til den imorgen til dansk eksamen.. :)
  • Vi har også læst en anden tekst som"

    Forumindlæg
    Hej alle , Jeg har lige hurtig et spørgesmål, hvordan siger man "vi har også læst en anden tekst som" på tysk . Mange tak på forhånd
  • Die Schlaufe

    Forumindlæg
    Hejsa, Har trukket Die Schlaufe til tysk B, hvis der nogle der har noter eller kender teksten. Kunne jeg godt bruge noget hjælp :)
  • Grammatikpapir?

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan hjælpe mig med et link eller en fil, de kunne sende til mig, med det mest hyppigt brugte tysk grammatik? Det ville være en kæmpe hjælp!
  • Lektiehjælp søges Frederiksberg

    Forumindlæg
    2 X ugentlig til min søn der starter i 8. kl. Matematik, skr dansk og tysk kontakt mig gerne på 50523070 Tak, Gitte
  • Rettelse af tyskstil

    Forumindlæg
    Hej :D Jeg vil høre om der er nogle der vil rette min tyskestil da jeg ikke er så god til tysk vil det være en kæmpe hjælp! Jeg sender den til jer hvis der er nogen der tilbyder sig! Det haster !
  • Eksamen - Haster!

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne høre om der er nogen der har tid til at kigge min tysk opgave igennem, det vil være en stor hjælp! Mvh. Jonas
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der vil rette mit korte tysk referat? Skriv hvis du gerne vil rette det igennem... Tak, på forhånd!
  • Opgave

    Forumindlæg
    Hej jeg har skrevet en tysk opgave på ca 250 ord. Det er om stunde null, og jeg tænkte om der var en der ville rette den? (: Knus Tanja
  • Videoer med eng og ty undertekst?

    Forumindlæg
    Hej, kender i nogle videoer i youtube hvor de snakker dansk, med engelsk undertekst? Og kender i også nogle videoer med tysk undertekst?
  • ORDBØGER

    Forumindlæg
    Hej, med jer! Er der en der kan give mig et link til gratis engelsk og tysk ordbøger, naturligvis fra dansk og vise versa, På forhånd tak for hjælpen Michael
  • Stjerne Symbolik

    Forumindlæg
    Jeg sidder godt nok og skriver tysk stil, men jeg er i tvivl om en stjerne har nogen symbolsk betydning i forhold til den katolske tro.
  • Rettelse af nogle sætninger

    Forumindlæg
    Hej Jeg har oversat nogle sætninger fra dansk til tysk. Er der ingen der gider at kigge dem igennem? Det der står i parenteserne er kønnet på ordet.
  • OVERSÆTTELSE

    Forumindlæg
    Hej lektieknoklende folk.. Håber I nyder weekenden! :) Er der en der evt. har tid og overskud til at rette en tysk oversættelse?? Den er ikke særlig lang.. :) Det ville være dejligt!!
  • Blot en oversættelse af en lille tekst

    Forumindlæg
    Hej venner.. Jeg har skrevet en tysk oversættelse, men mangler blot en til at kigge på fejlene??? Er der nogle der er friske??? det ville virkelig være en STOR hjælp !!
  • Bare en lille sætning

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er lidt i tvivl om hvordan denne her sætning skal oversættes til tysk: "Men efter skole tager han hen til hospitalet"
  • Rettelse af tyskopgave

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Er der en af jer der ude, der ville rette min tyskopgave? Er ikke den bedste til tysk, så det ville være dejligt, hvis der var en der gad og rette den. Tak på forhånd :) Btw sender den over privat besked ^^
  • Rette 200 ord

    Forumindlæg
    Hej alle. Nogen der har lyst til at kigge på mit tysk? Det er cirka 200 ord. Helst pr. mail tak! Louise :)