Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16161 til 16180 af 25907
-
Kritik af 800 ord :)?
ForumindlægHej. Nogle som har tid og lyst til at give lidt konstruktivt kritik af min engelske besvarelse som er på ca. 800 ord? Skriv lige her, så sender jeg den til jer. -
Oversættelse
ForumindlægHeej Jeg skulle oversætte et lille stykke fra engelsk til dansk. Er der nogen der vil lige kigge på det og se om der er nogen fejl, det som jeg har lavet? Filen er vedhæftet. På forhånd tak. -
Piger og druk
ForumindlægHej, så lige tv2 nyheder for lidt siden. Der blev sagt at engelske piger får lyst til at tage deres sko af når de kommer udenfor efter hård druk. Hvorfor? -
Nogen der kender det danske idiom til sætningen?
ForumindlægHey! Er der nogen som kender den danske vending som - når det bliver oversat engelsk - bliver til idiomet: "George and Abigail decided to keep up appearances"? På forhånd tak. Student91 -
Hvad er forskellen på A og B niveau?
ForumindlægHej Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen på A og B niveau i skrifligt engelsk i 9 kl. er og i muntlig dansk på 10 kl. ? Altså hvad står A og B for? På forhånd tak -
Tekst oversættelse i offlinemode?
Forumindlæghej alle, er der nogle der kender et program lige som google translate bare i offline mode, som kan oversætte tekst fra dansk til engelsk? OG skal være OFFLINE MODE!:D Er der nogle der kender et program så skriv lige :D -
Apartheid
Forumindlæghej, jeg har valgt emne Apartheid til mundtlig eksamen. men mit spørgsmål er : kender i nogle hjemmesider, hvor der står lidt om,( kampen i mod Apartheid ) og hjemmesiderne skal være på engelsk. og mange tak på forhånd. -
Macroeconomics/Microøkonomi
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i Mikroøkonomi/macroeconomics på engelsk her om et par uger, og jeg vil høre om der er nogler herinde med stor viden inden for emnet jeg kan sparre lidt med? På forhånd tak -
Grammatik og retskrivning
ForumindlægEr det sådan, at man kan få grammatik- og retskrivning, spansk, til word? (har selv en 2003) I ved, som der er på dansk og engelsk. Som kan hjælpe en med synonymer, stavefejl og sætningsopbygning. -
grammatik- og retskrivning
ForumindlægEr det sådan, at man kan få grammatik- og retskrivning, spansk, til word? (har selv en 2003) I ved, som der er på dansk og engelsk. Som kan hjælpe en med synonymer, stavefejl og sætningsopbygning. -
Kære debat tørstige brugere..
ForumindlægHej. jeg har et spørgsmål. hvordan kan det være mennesker har behov for at grupperer sig? jeg har nemlig om fordomme i engelsk, og vil gerne have så mange synspunkter som overhoved muligt i det at folk går i grupper. -
Sætningsindledere
ForumindlægHej. Er der måske nogle som har nogle gode sætningsindledere til engelsk skriftlig, så det hele ikke bliver: He is .. He is also .. He is ... Så sproget bliver mere varieret. -
English Christmas Pantomime
ForumindlægHej! Jeg skal op i mundtlig engelsk på onsdag, og er i gang med at læse op. En af vores emner er pantomimes. Men jeg har ingen anelse om hvad "English Christmas Pantomimes" er. Nogen der ved det? På forhånd tak (: -
Psykologi case
ForumindlægHej, jeg skal skrive SRP i engelsk og psykologi omkring emnet depression, men jeg mangler en god case til psykologi delen. nogle gode eksempler? -
Mandelas betydning
ForumindlægHejsa (: Sidder og lavet mit engelsk eksamens arbejde og ville lige høre hvilket betydning Mandela havde under Apartheid og hvilken betydning han har idag? Takker :) -
hurtig svar
Forumindlæghey people, hvis jeg trækker development i morgen til min engelsk eksamen, kan jeg så snakke om crime, eller kan I give eksempler på hvad jeg skal snakke om? -
Historie eksamen
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lige været oppe og trække temaet: Den engelske imperialisme og jeg vil høre om der er nogen der har nogle bud på hvad der gerne skal indegå i en sådan mundtlig eksamen på forhånd tak Gunnar -
Post modernism
ForumindlægEr den engelske post modernisme den samme som den kendes fra dansk? Hvad kendetegner post-modernismen? NB: Vi snakker litteratur, altså den litterære post-modernisme -
Den franske revolution
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med spørgsmålet om hvorfor den konservative engelske politiker Edmond Burke er for den amerikanske revolution men ikke den franske revolution? Hvori ligger forskellen mellem de to revolutioner? -
ordsprog på latin
Forumindlæghej alle sammen Det skønne ordsprog fra engelsk: beauty lies in the eyes of the beholder. Er der nogen, der ved, om det findes på latin? Og i så fald, hvad hedder det så? Tak på forhånd - Linda :)
