Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16161 til 16180 af 40685
-
mundtlig samfundsfag - hvordan?
ForumindlægSkal som så mange andre op mdt. samfundsfag på A-niv her om et par dage.. men jeg aner ikke hvordan en samf-eksamination foregår, så hvis der er nogen der lige ville hjælpe med en udredelse der :) -
abgehauen ?? hjæælp haster
Forumindlæghvad betyder abgehauen ?? -
Påvirkning og betydning
ForumindlægNogen der kan give mig en forklaring på blodets og blodkredsløbets påvirkning og betydning for helbredet? -
kemi årsprøve
ForumindlægReaktionshastighed er afhængig af hvilke stoffer, der reagerer sammen. Kan det være rigtigt at hvis et stof er meget elektronegativt kan det gøre at reaktionshastigheden bliver lavere fordi reaktanten ikke er villig til at afgive elektroner? Er det rigtigt eller har elektronegavitet ikke noget at... -
Perspektivering, hvordan?
ForumindlægHej, Jeg tænkte på, hvis man nu var oppe i en tekst f.eks fra Romantikken, hvad kunne man så selv begynde med at fortælle, kan man ikke spørge sig selv om nogle spørgsmål? Altså jeg vil gerne vide hvordan man kan få udleveret den bedst mulige perspektivering af en tekst. -
Gas
ForumindlægJeg vedhæfter spørgsmålet og der er ikke direkte givet facit, så hvis nogle har tid og lyst til at kigge og fortælle om jeg har regnet rigtigt Indtil videre har jeg regnet i a)delen og fået følgende n = m/M = 8g/28(g/mol) = 0.268 mol og TB = TC = 673 K TA = 168 K ... -
gsk-karakterer
ForumindlægHej, jeg ville bare høre om man får "standpunkts-/årskarakterer" eller kun eksamenskarakterer på GSK (gymnasiel suppleringskursus). Vil gætte på at der gælder samme regler som HF, da det er gennem Gentofte HF. I så fald, får man årskarakterer på HF :)? På forhånd tak :) -
Antistoffer
Forumindlæghej ville i ikke nok hjælpe mig med et spørgsmål om antistoffer? det lyder sådan Hvilken bindinstype spaltes af ensymet? -
længde på essay
Forumindlægjeg er igang med at skrive et essay i dansk. hvor lang vil i sige, at stilen skal være? -
Dansk D skriftlig fremstilling.
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen, som har været på til skriftlig fremstilling i dansk D, som f.eks kunne sende deres stil som de skrev til prøven? Så jeg kunne få et eller andet indblik i måden? Jeg ved, at det er noget med, at man komme komme til entenl at skrive en klumme, debatindlæg eller anmeld... -
"Praxis" af Fay Weldon
ForumindlægHej! Skal pga. sygdom først skrive mit studieretningsprojekt (3.g) i vinterferien og leder derfor desperat efter et emne. Skal skrive i engelsk og historie med engelsk som hovedfag og søger derfor en engelsk skønlitterær bog man kan perspektivere til den historiske del. Er blevet foreslået bog... -
Radioaktivitet forsøg?
ForumindlægSkal lave forsøg med radioaktivitet, men ved ikke hvilket forsøg jeg skal lave. Hvis I har nogle gode forsøg, så skriv forsøge samt materialer osv. -
Fravær
ForumindlægHvorfor har man fravær på gym? Hvilke fordele og ulemper kunne der være ved at afskaffe det helt, lige som man fx har på universitetet. -
OPGAVESÆT EnG B
Forumindlægskal til termin imorgen, og vil gerne øve på nogle sæts... noget som nogen ligger inde med ? -
Gamle >< Nye
ForumindlægHej Alle fysikfolk :) Jeg har lige brugt det meste af dagen på at regne nogle fysikopgaver igennem - jeg har primært regnet de vejledende sæt, som uvm har udgivet efter den nye reform. Der er selvfølgelig nogle af jer der sikkert har regnet dem igennem og regnet tidligere eksamenssæt fra den gam... -
Spørgsmål vedr. AT
ForumindlægMå man godt have bilag med? Jeg vil desuden værdsætte, hvis der er nogen, der gider at svare på denne tråd: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=525474 -
talepair
ForumindlægHvordan skal talepapiret laves -
Matematik D almen forbedredesesleksamen emne politi fra dec 2010
ForumindlægJeg har desværre mistet mine notater og facis fra skriftlig matematik D Almen forbedredelseseksamen i dec 2010 - hvor emnet var politi Er der nogle der har facit eller notater liggende til opgavesættet, eller ved hvor jeg kan finde dem, så vil jeg meget gerne se så jeg kan få orden i mine pap... -
Karakter
Forumindlægden skrifttilge AT opgave i 2.g , tæller den sammen med den mundtlige del ? -
Kristendom mundtlig - Hvor lang tid skal man fremlægge?
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om hvor længe man skal fremlægge i kristendom mundtlig, nogle der har bedre styr på det end mig?
