Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 16181 til 16200 af 48880
  • perspektivering

    Forumindlæg
    Hejsa Når man laver en synopsis i samfundsfag på A skal man så have perspektivering med? Trækker det meget ned, hvis man ikke skriver den i sin synopsis? På forhånd tak!
  • SSO/DHO

    Forumindlæg
    Hej er der nogle herinde som skriver opgaver ? Leder efter en som skriver store opgaver til sso eller dho? Samfundsfag B
  • SRP i samf og his industrialisering

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive om industrialisering i Danmark i min SRP. MEN har lidt problemer med at få samfundsfag med ind, nogle der har nogle gode idéer ? TAK !
  • Dele noter??

    Forumindlæg
    Hejsa :) Ved i om man må dele noter - altså kopiere fra hinanden når man skal til Folkeskolens Afgangsprøve i kristendom, samfundsfag eller historie??
  • økonomiske ulighed

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til samfundsfag eksam imorgen, og har brug for hjælp til et af mine spørgsmål Hvordan kan skatten i Danmark bruges til at sænke den økonomiske ulighed?
  • Hvilken model bruger man til analyse omkring International Samarbejde?

    Forumindlæg
    Hejsa SP Så jeg vil gerne vide hvilke modeller man kan bruge når man skal analyserei samfundsfag og især når man har international samarbejde? På forhånd tak!
  • Fordele og ulemper ved henholdsvis et-og tokammersystem

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til mundtlig samfundsfags eksamen i morgen og har lige et enkelt spørgsmål. Hvad er fordele og ulemper ved henholdsvis et-og tokammersystemer?
  • Uland- er der håb?

    Forumindlæg
    Hej. Vi har trukket vores eksamensspørgsmål i samfundsfag A. Dette omhandler Somalia, og hvorvidt der er håb eller ikke håb for dettes fremtid. Er der måske nogen der vil kigge på det?
  • Rette stil :-)

    Forumindlæg
    Heej Er der en der kan rette min samfundsfags aflevering? altså sprogefejl, kommatering og ting der måske ikke lige helt giver mening thomas
  • Hjææælp!!

    Forumindlæg
    Hej. jeg er virkelig lost når det gælder samfundsfag.. Jeg skal finde forskelle og ligheder mellem liberalisme og konservastisme.. HJÆLP MIG!! tak på forhånd:-) -Oline.
  • 2.Verdenskrig - Samf + Historie.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle der har nogle gode ideer, hvad jeg kan skrive om 2.verdenskrig, hvor jeg kan bruge historie og samfundsfag ??
  • EP (Eksamens projekt)

    Forumindlæg
    Jeg har brug for inspiration til emner, som man kan skrive om i EP - i fagene Psykologi C og Samfundsfag B
  • EP (Eksamens projekt)!!

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg har brug for inspiration til emner, som man kan skrive om i EP - i fagene Historie B og Samfundsfag B
  • Hvad er en fagforvaltning?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i gang med at lave noter til samfundsfag, og så stod der ordet fagforvaltning. Hvad er det? Hilsen Bertram
  • Hjælp til model (skriftlig)

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en model i Samfundsfag med 5 faktorer og kan virkelig ikke finde flere end en faktor. Opgaven er vedhæftet.
  • AT - spørgmål

    Forumindlæg
    Jeg skriver om Frikadellekrigen i samfundsfag A og religion C. - Hvilke teoretikere kan jeg inddrage ? - Nogle gode råd?
  • Hjælp til at skrive Samfundsag synopsis

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe med at skrive en Samfundsfags synopises ?? Eller har nogel noter eller noget jeg kan bruge. Skrive gerne !!
  • Samfundsvidenskabelige metoder

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg har valgt samf. B som et af mine AT fag og ville lige spørge om nogle lige hurtigt kunne opsummere de forskellige metoder i samfundsfag? Tak på forhånd. :-)
  • Velfærdssamfundet

    Forumindlæg
    HEJ! Jeg har virkelig svært ved samfundsfaget, og står nu i denne situation, hvor jeg skal fortælle om sammenhængen mellem rådhuset og velfærdssamfundet.. Kan i hjælpe mig?
  • Selvforvaltningstradition- hvad er det??

    Forumindlæg
    Jeg sidder og læser noget samfundsfag, da jeg støder på dette ord, jeg ved ikke hvad det er, nogle der kan forklare mig det? :-) (helst hurtigt) Tak på forhånd!