Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 16181 til 16200 af 47924
  • EL - PRODUKTION

    Forumindlæg
    Heej derude ! jeg skal snart til eksamen i fysik, og undrer mig over hvilke forsøg man kan lave under emnet "El-produktion" og evt hvad man kan snakke om (teori) ???
  • Forbrænding

    Forumindlæg
    heej derude ! Jeg står snart at skulle til fysik eksamen, og en af vores emner er forbrænding?? hvad kan man evt snakke om under emnet ??
  • Opfattelse af universet

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til fysik eksamen på B niveau i morgen men kan ikke finde ud af dette spørgsmål.. :/ nogen som kan? Forklare hvorfor atomers vekselvirkning med lys er vigtig for vor opfattelse af Universets udvikling?? :)
  • help

    Forumindlæg
    Hej folkens nogen der kan hjælpe mig skal op til eksam i fysik på tirsdag men dog har ikke styr på disse emner kulhydrater fedtstoffer og proteiner? kan i evy hjælpe mig det ville betyde meget tak på forhånd :
  • Reaktionshastighed

    Forumindlæg
    Okay, jeg skal snart op i fysik/kemi eksamen. Og jeg mangler at skrive en del outlines. Som fx. reaktionhastighed. Er der nogle der kunne hjælpe med hvad jeg skal komme ind på? :-)
  • Hvordan kunne et eksamensspørgsmål lyde?

    Forumindlæg
    Hej alle jer som har været op til fysik/kemi eksamen i folkeskolen! Hvad kunne et spørgsmål lyde på, når man har haft forskellige emner som man skulle lave dispostioner ud fra! Hvordan skal jeg forberede mig bedst?
  • Hvad er ioniseret stråling?

    Forumindlæg
    Jeg skal op til fysik eksamen snart og jeg læser op på stråling, men kan ikke helt finde ud af hvad ioniseretstråling lige præcis er ? hvordan er det dannet? og hvorfor hedder det lige præcis ionisetstråling? er der forskel på ioniseretstråling og normal stråling? :)
  • Hjælp til disposition om radioaktivitet.

    Forumindlæg
    Her efter juleferien skal jeg til eksamen i fysik, og jeg har brug for hjælp til en disposition om radioaktivitet. Hvilke emner skal man bare have med? - Evt. nogle gode råd til en god karakter?
  • Naturvidenskabelige bøger til anbefaling.

    Forumindlæg
    Hvis i kigger efter nogle matematik/fysik/kemi-bøger, er de her de helt perfekte. De hedder Matematik 112, Fysik 112 og Kemi 112. Den dyreste koster 150. http://www.saxo.com/dk/item/lars-pedersen-matematik-112-haeftet-2.aspx?adgroupid=270163631
  • Vægtning

    Forumindlæg
    Hej Hvad er vægtningen af et valgfag, f.eks. Kemi A for en htx elev ?
  • Samfundsfag B

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kender til de emner man har på samfundfag B på HTX/OTG?
  • Erhversfaglig?

    Forumindlæg
    Er en erhvervsfaglig uddannelse sådan noget som hhx eller htx?
  • Noter til Samf - B?

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle noter til Samfundsfag B - HTX?
  • Fysikeksamen, A-niveau

    Forumindlæg
    Hvorledes fungerer fysik-eksamen på A-niveau på STX? Jeg ved, at man trækker et emne samt en rapport, men hvor længe vare eksamen, og hvor lang tid har man til de forskellige ting? Synes ikke at kunne finde svar på dette på uvm.dk
  • Disposition - radioaktivitet

    Forumindlæg
    Hvad er værd at fortælle til eksamen (3.g) i fysik, hvis man trækker radioaktivitet? - Indledning - Hvad er radioaktivitet - Kræfter i kernen - Ustabilitet - Alfa - Beta - Gamma - Aktivitet Hvad mere SKAL man bare fortælle? Håber på hurtig hjælp da eksamen er i morgen!!
  • Fysiknoter til Madkemi, Svingninger, Bølger, Lyd og Alkohol

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til min eksamen og jeg håbede på at der var nogle flinke personer der har noter i følgende emner: Madkemi, Svingninger, Bølger, Lyd og Alkohol. Tusind tak! Og, hvad må jeg have med op til min fysik eksamen? Computer, noter etc?
  • AT naturkatastrofer

    Forumindlæg
    hej jeg har om naturkatastrofer og jeg skal snart til eksamen ... jeg skal snakke om naturkatastrofer og min fagkombination er fysik og religion... jeg ville spørge om det er i orden at snakke om flere katastrofer til eksamen en bare en speciel udvalgt katastrofe ???
  • Behøver hjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til AT eksamen på mandag, og jeg skal fortælle om 1. verdenskrig i fagene historie og fysik. Hvordan skal selve fremlæggelsen foregå? Skal jeg bare fortælle det, som står i min synopsis eller hvordan og hvorledes?Jeg har aldrig været op til AT eksamen før, og jeg er lidt nervø...
  • levering af el-energi

    Forumindlæg
    heij. jeg skal snart op til fysik-eksamen i fsa. Er der nogen, der kan forklare, hvordan el-energien bliver leveret til os forbrugere? Evt. hvilken forsøg jeg kan lave til eksamen. på forhånd tak
  • computerhukomelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart til eksamen i fysik, og jeg har svært ved 2-3 opgaver som jeg har lagt ind i linket, da jeg er ved øve mig til eksamen, så jeg håber at der er nogen der kan hjælpe link: http://peecee.dk/?id=48136 På forhånd tak