Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 16181 til 16200 af 179351
-
hjæælp! Eksamens spørgsmål!!
ForumindlægEr der en der er super god til økosystemer?? Kan I hjælpe mig med disse eksamens spørgsmål??? Skitsere hvilke strækninger en å kan inddeles i, samt beskrive hvilke organismer der er karakteristiske for strækningerne - Kom herunder ind på de biotiske og abiotiske forhold. Redegøre for forholden... -
Eksamen - Disposition
ForumindlægJeg skal inden længe op til Teknologi B eksamen, og jeg ved at under min fremlæggelse skal jeg tage udgangspunkt i mit projekt jeg har lavet. Dog sidder jeg her med en undren... -Hvad skal der som punkter inkludere i min præsentation? Skal jeg blot kopiere visse punkter fra min rapport af? Skal j... -
Multimedie eksamen
ForumindlægHej!Jeg kan se der har været et par oplæg om det sammen for et årstid siden, der kom ikke svar. Men jeg vil prøve på ny!Jeg skal op til eksamen i multimedie. faget køre stadig på forsøgsordning, (det har det gjort nogle år nu) så det er nok ikke at finde på uvm.dkJeg vil høre om der er nogen der ... -
VØ - Eksamen
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har været til skriftlig eksamen i dag, og jeg har ca. 45-55% rigtige svar ift. spørgsmålene, som udgør 100% i alt. Er der nogen der kender karakterfordelingen eller ved om denne karakterfordeling er gældende? -3 = 0 - 15 00 = 15 - 30 02 = 30 - 45 4 = 45 - 65 7 = 65 - ... -
Haster ! Dansk eksamen
ForumindlægHej alle.. Har virkelig brug for noget hjælp, jeg har en synops til dansk eksamen, jeg skal have afleveret mandag. Mit uddybnings område er folkeeventyr. Jeg skal derfor have fundet et folkeeventyr hurtigst mulig, og jeg ved bare ikke hvad jeg skal vælge! Det skulle gerne være en historie som jeg... -
fransk eksamen
ForumindlægSkal op til fransk eksamen i morgen og ville lige forhøre mig om der evt. sidder nogle med analyse/resumeer/noter til mine tekster som jeg kan supplere egne noter med? Au revoir les enfants - Louis MalleQue le bête meure - Chabrol/GégauffLe petit prince - ExupéryLe sang des autres - Simone de Bea... -
Teorier til eksamen?
ForumindlægHejsa. Skal op til AT-eksamen imorgen. Har fagene samfundsfag og biologi og skriver om indvandrere og sygdomme. Jeg har styr på hvilke metoder jeg har brugt, men kan ikk helt forstå, hvad der menes med teorierne? Jeg vil umiddelbart tro at det har noget at gøre med sociologiske teorier. Ellers tæ... -
Dansk eksame
ForumindlægJeg snart op i mundtlig dansk eksame, og skal op i én af de her tekster: Den højes ord Kingo: Nu rinder Solen Overby: Snart dages det brødre Wivel: Der truer os i tiden Marianne larsen: Velfærdet gør hvad det kan Ivan Malinowski: fremmed i Danmark Janus Kodal: Maretropolis Maja Lee Langvad: Dett... -
Historie eksamen
ForumindlægOm et par dage skal jeg op til historie eksamen. Vores pensum er alt historisk fra 1945-2008. Tænkte på, om der var nogle af jer som havde nogle gode noter til den tidsperiode? Måske nogle, som selv har været oppe til historieeksamen, og som har nogle noter tilovers?! .. I så fald må I meget gern... -
HJÆLP FYSIK EKSAMEN!!!!!!!
ForumindlægHey derude. Jeg skal til min obligatoriske fysik/kemi eksamen, som er meget snart. Jeg har valgt at lave en disputation over alle de emner vi har haft. Dog er jeg helt fortabt med ''Atomer og Stråling'' og '' Samfundets elforsyning''. Er der en sød sjæl, som vil k... -
Eksamen imorgen!
ForumindlægJeg står her og skal til eksamen imorgen, og det er mundtlig dansk. Jeg skal analysere/perspektivere/fortolke et folkeeventyr, og jeg valgte prinsessen med de 12 par guldsko. Jeg er kommet lidt dårligt fra start og har en halvlavet analyse osv. Er der nogle der har nogle gode råd til hvad man kan... -
Oversætning til eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen, så sidder lige nu og forbereder svarene på min disposition. Jeg har bare problemer med oversætning af 3 sætninger, som handler om kriminalitet: 1. In einem Gefängnis werden sie krimineller, weil sie viel von dem knackis lernen. 2. Die Erziehung ung Aufklarung sind... -
Dansk eksamen
ForumindlægHej:) Jeg skal op til dansk eksamen her imorgen tidlig, og sidder lige og kæmper med det sidste. Jeg har trukket fordybelsesområdet Den Moderne Ungdomslitteratur. Jeg mangler at få fortalt til det punkt hvor jeg fortæller lynhurtig om mit fordybelsesområde i generalt. Men jeg er helt lost, ... -
Dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg er igang med at lave min disposition i dansk hvor jeg trak forbybelses området kortfilm. Jeg har derfor valgt kortfilmen Eksamen. Jeg er næsten færdig, og mangler kun 2 ting. Jeg skal finde ud af om der er nogle lag i, også mangler jeg noget at perspektivere til. Håber i kan... -
Hjælp til NG eksamen.
ForumindlægHej, jeg har lige trukket i NG eksamen, og har 24timers forberedelse. Jeg er kommet op i emnet "Storm over Danmark" og i min disposition skal jeg bl.a. inddrage geofaglige begreber som dynamisk lavtryk, det primære vindsystem, nedbørdannelse. Coreolis effekt, stormudvikling, varsling ... -
Eksamen i Naturgeografi
ForumindlægHej. Jeg har trukket overenmnet Global opvarmning til 24 timers eksamen i naturgeografi. Min problemstilling lyder således: Global opvarmning opfattes som en af vor tids største udfordringer. - Redegør for teorierne bag og diskuter nogle konsekvenser af glbal opvarmning. - Diskuter muligheder for... -
biologi eksamen
ForumindlægHej, Jeg har lige trukket i biologi hvor jeg har 24 timers eksamen. Det overordenede emne er gødning, herunder skal jeg diskutere hvordan man gøder rismarker optimalt, både i forhold til naturen og i forhold til landmandne, billigt og klimavenligt. Jeg har fået to figurer om begreænsede faktorer ... -
Fysik eksamen hjælp!
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal til fysik eksamen her på mandag og fysik er ikke mit stærkeste fag, så jeg ville være taknemmelig hvis i gad forklarer mig teorien indenfor et par spørgsmål angående salte/ioner. Her er mine 3 spørgsmål: 1: Hvad er teorien bag forsøget "Elektrolyse af NaCl&q... -
Hjælp til biologi eksamen HASTER !!!
ForumindlægHej :) Jeg skal til biologi mundtlig eksamen i morgen og jeg har problemer med en af opgaverne, så jeg håber at der er nogle begavede mennesker derude som lige kan give sig tid til at hjælpe mig ! Opgaven lyder således, at jeg skal forklare hvordan man kan undersøge, om en person har været infice... -
Tysk eksamen haster!!!
ForumindlægHej, Jeg skal op i mundtlig tysk eksamen og har trukket weihnachten og teksten die weihnachtsfrau. Har læst teksten og har oversat de ord jeg ikke forstår, men jeg kan ikke rigtig få handlingen til at hænge sammen. Er der en der har læst den og kan giv...
