Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 16201 til 16220 af 45451
-
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHey heyDansk eksamen på A niveau... hvordan foregår den? Jeg var nemlig til omeksamen den dag der blev snakket om det.. og hvad kan jeg gøre for at få MINDST 10? Jeg skal bare have mindst 10...Nogle bud:)- Sam -
Vises der forståelse udover redegørelse her taksonomiske niveauer.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder og er i gang med at skrive en historie opgave om amerikansk identitet, som især ligger vægt på at opfylde taksonomiske niveauer. Så jeg ville lige spørger, hvis i har mod på at læse det her stykke tekst om i kan se det eller så hvordan det bedre kunne komme frem, skal ... -
Eksamens hjælp
ForumindlægHej! Jeg sidder lige og finpudser mine eksamens opgaver i matematik. Dertil er jeg stødt på to trælse ting jeg selv har lidt svært ved at definere. 1) En klar definition på hvad differantialregning er og hvad det generelt bruges til 2) Hvad "betyder" a i en potensfunktion? På forhånd ... -
AT: Metoder til faget religion
ForumindlægHej. Er der nogen der kan være mig behjælpelig med, at fortælle mig hvilken metoder man bruger i faget religion (Humaniora). Jeg skriver om korstog i historie (samfundsvidenskab) og religion. takker på forhånd -
Sociologiske teorier - hvilken form for metode?
ForumindlægI min AT Synopsis har jeg benytter mig af samfundsfag og mediefag til at belyse en film, hvor mit fokus lå på gruppedynamikken og udviklingen af de enkelte personer. I samfundsfag benyttede jeg mig af forskellige socialisationsteorier til at belyse personerne og gruppen, men hvilken form for meto... -
Samf/religion: induktiv eller deduktiv?
ForumindlægHej alle, Mit emne er Dalai Lamas eksil og hans magt som religiøs samt politisk leder. I min synopsis har jeg brugt systemteorier for at forklare Tibets placering i det internationale system, samt religiøse tekster til at påpege Dalai Lamas betydning indenfor den tibetanske buddhisme. Da jeg ... -
Uro i forstæderne
ForumindlægNogen der har en opgave om "Uro i forstæderne"? Er første års på handelsskole, og finder det ret svært, så det er ik fordi jeg vil kopier din opgave, men se hvordan du har lavet den. -
hjælp mig med at finde et svar påmi problemfoumulerieng
Forumindlæghvordan kan det været, at vi ikke gøre meget for at hjælpe de hjemløse? dette er min problemformulering. jeg har prøvet og prøvet men kan ikke finde svar nogen ideer ? tak forhånden -
Behøver hjælp til essay?
ForumindlægEr der monstro nogen som har skrevet om "Poetic Justice" af Diana Appleyard. Er vireklig i nød, og behøver hjælp! -
Opstil parameter
ForumindlægHej Jeg har et objekt som bevæger sig retlinjet (og i to dimensioner). Jeg kender en del tidspunkter t til objektets koordinater. Jeg har altså t,z,y. Jeg vil gerne opskrive det så jeg får; x = _______ y = _______ Hvad skal jeg gøre? -
Samfundsfag SSO
ForumindlægHey.. I alle mine Samfundsfagsopgaver siden 2 G, har der altid været statestik og figurer samt tabeller.. Men når man har om argumenter mod Tyrkiets optagelse af EU, er det så nødvendigt? Man kan jo ikke rigtig lave tabeller over noget ? OG er det noget man SKAL i en Samfundsfagsopgave ?? PEACE -
sds-page
ForumindlægHvad bruger man sds.page til ? -
metoder
ForumindlægHej allesammen. Jeg undrede mig over hvilke metoder man bruger i dansk historie opgaven. Både indenfor dansk og indenfor historie. Nogle der kan komme på noget? på forhånd tak. -
dansk mundtlig eksamen
Forumindlæghalløjsa alle sammen jeg sidder nok som mange andre, og forbereder mig til den mundtlige eksamen, men der er opstået et par spørgsmål, som jeg håber nogen kan give mig svar på.......................... jeg har afleveret min synopse, og det skal lige siges jeg har trukket DEN SVÆRE UNGDO... -
dansk
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp i faget dansk på c niveau.. Hvis nogen er her så sig til som kan hjælpe mig. -
oversættelse af et sætnning
ForumindlægNogen kan forklare mig hvad det er sætnig betyder. In the 21st century maybe most af us are or will become "addicts" and it is just a matter of degree mange tak -
SSO hjælp?
ForumindlægEr kommet til det tidspunkt hvor jeg skal skrive indledning og konklusion. Men hvad skal der stå i dem? Jeg er blank? Ingen ved det!! -
Haster
ForumindlægEr der nogen der ved hvad opgaven hed fra sidste år i tysk eksamen høj niveau? -
In der Höhle des Löwen; unsere Stasireise
ForumindlægHej alle, Jeg skal op i tysk mundtlig imorgen, og har trukket teksten "In der Höhle des Löwen; unsere Stasireise" af Christine Resties. Er der nogen der måske har arbejdet med det, og kan hjælpe mig? Den hører under emnet Plicht und moralisches Handeln, alt det her med Stasi og DDR.... -
Tilståelse til Erland fra TG hilsen Christian
ForumindlægHej Erland Har gået og tænkt på det længe, får dårligere og dårligere samvittighed for hvergang jeg går i seng og tænker på alle de stile som jeg har givet dig, som har været direkte copy-paste fra opgaver her fra siden. Vil bare gerne sige undskyld og at jeg nu fremover nok skal lave mine egne...
