Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 16201 til 16220 af 48240
-
Skriftlig dansk
ForumindlægHvilke emner var oppe i dansk skriftlig eksamen sidste år i HF? -
Skr. årsprøve tilbage?
ForumindlægFår man sin skr. årsprøve og eksamen tilbage, eller får man bare en karakter? -
hjælp
ForumindlægHej alle sammen.. vil bare lige spørger om der er nogen af jer der har været op til dansk eksame sidste år? -
Engelsk engelskeksamen
ForumindlægEr det obligatorisk at skulle op til eksammen i mundlig og skriftlig engelsk, eller er et noget man kan trække? -
Tværfagligt - Vandkraft
ForumindlægVi er en gruppe, som der har trukket vandkraft til eksamen. Er der nogle der har ideer til forsøg, modeller eller lign...? -
lægeuddannelse i Polen
ForumindlægHej venner Jeg er lige gået ud af gymnasiet med lidt lav gennemsnit og er ikke kvalificeret til at blive optaget på min drømme uddannelse ( LÆGE) her i Danmark. Grunden til at jeg henvender mig til jer er at jeg vil meget gerne læse medicin men når jeg ikke er kvalificeret til det her hjemme ... -
Kemisk stof
ForumindlægN,N-dimethylanilin Det er et stof jeg skal tegne strukturen af men jeg er i tvivl om hvad N,N betyder, det har jeg godt nok aldrig set før. -
Forsøg, baser
ForumindlægHej alle, Jeg skal snart til afgangsprøve i fysik, (allerede? tænker i nok) - og ja, allerede. Prøven er blevet flyttet til januar, så vi ikke skal have så mange prøver til sommer. Er der nogle, der kan 3 forsøg omhandlende baser? Jeg er nemlig helt lost mht. til det.. De skal helst være nemme... -
Bioteknologi
ForumindlægHej. Jeg går ligenu på stx grundforløb, og skal have besluttet mig om en studieretning - da jeg startede valgte jeg biotek og mat på A, men valgte istedet biologi på A for nylig og nu tvivler jeg om jeg har valgt rigtigt. Altså om det var en god idé at skifte fra biotek til biologi - især når m... -
kemisk ligevægt
ForumindlægHej alle sammen.Lige et hurtigt spørgsmål: Er det rigtigt at sige at et system er i kemisk ligevægt, når 2 modgående reaktioners hastigheder er lige store. Det lyder lidt dumt. Er der en der måske kan komme med en bedre formulering?Med venlig hilsen Kathrine -
Standardkurve
ForumindlægHejsa, jeg skal gøre rede for en standardkurve, vi har om emnet ethanol og alkohol, nogen der kan hjælpe? -
Densitet for papir
ForumindlægJeg står lige og mangler densiteten for almindeligt papir. Har ingen databog.\n\nHvis nogle kan slå det op et sted, vil jeg meget gerne vide, hvad det er, og hvor det er slået op:)\n\nTak -
Mangler hjælp om Sølv(ag)!!! (Fysik)
ForumindlægJeg kan ikke finde nogen film ind på internettet om sølv. Hvis i har en film eller kender en film så bare send URL'en; jeg skal nemlig sætte en film ind til min PowerPoint. Bare en film af f. eks forsøger eller historier. Hvis i har en tip om sølv må i meget gerne skrive om det her. Hvad kan ... -
Mest normalt?
ForumindlægNogen der ved hvad der er mest normalt?Fysik A og Mat AellerKemi A og Mat A?De andre fag er lige meget. -
Laborant uddannelsen!
ForumindlægHej allesammen! Jeg blev matematisk student i sommers, og holder lige nu et sabbatår hvor jeg arbejder på en tandlægeklinik. Jeg har tænkt mig at ville læse videre efter sommerferien, men spørgsmålet er bare hvad jeg skal læse? Lige nu har jeg ufattelig meget lyst til at blive laborant, jobbet ... -
isomeri
ForumindlægHej Er der en, som kan hjælpe mig med kvalificerede svar på vedhæftede spørgsmål om isomeri? Mvh, Mogensen -
Salte
ForumindlægI min rapport skal jeg skrive om salte jeg har skrevet det her`` Man skelner mellekm simple ioner og sammensatte ioner. En enkel ion består af en positiv og en negativ ladning.`` Hvad kan jeg mere skrive ??? -
SRP - Epigenetik(Go/no go)
ForumindlægHej allesammen. Jeg overvejer at skrive min kommende SRP i emnet ''Epigenetik'', så ville egentlig bare høre om der er andre, som har haft tidligere erfaring med dette emne? (Hvis i har nogle interresante vinklinger til emnet, må det også meget gerne komme med). - Det bliver nok ... -
kemibøvl
Forumindlæghej jeg har lavet en rapport om ethanolindholdet i vin, og tænkte på om der ikke er nogen der gider at rette eller kigge den igennem. på forhånd tak. Bare søg under opgaver, og en rapport ved navn "bestemmelse af ethanolindholdet i vin". -
Bjerrum-diagram for hydrogensulfid
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at tegne et Bjerrum-diagram for hydrogensulfidsystemet. Er der en, der kan hjælp med det. På forhånd tak.
