Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 16221 til 16240 af 35989
-
Grunden til USA gik i krig mod Irak?
ForumindlægHvorfor er det faktisk USA går i krig mod irak?? Jeg mener 1441 var jo ikke en krigserklærning, men de gør det alligevel. Hvad var den egentlig grund til at gå i krig. De bruger masseødelæggelses våben som grund, men var der andre grunde til det???? Så har jeg et til spørgsmål er artikler kun 2. ... -
Fransk - Proffesionel hjælp
ForumindlægHej studi, Jeg søger til skolenæste år en der kan hjælp mig med at rette/finde fejlene i mine skriftlige afleveringer i fransk, da jeg skal have det på højt niveau. Er der nogen derude der ville kunne være i stand til det, og kender i nogen gode sider/bøger som kan være til stor hjælp i at finde ... -
privatlærer i arbejdsret søges (JURA)
Forumindlægskal bruge en der kan hjælpe med at løse nogle cases, er villig til at betale for samarbejdet. -
Sygdom under studie
ForumindlægHvis man nu bliver syg i fx 3 dage på studiet (og ikke kommer til 4 forelæsninger med mere); har det så nogle store konsekvenser? Kommer man langt bagud? Hvad er jeres erfaringer? (ved godt det er forskelligt fra studie til studie :) ) Sagen er nemlig at jeg snart skal have foretaget en operation... -
Matematik STX
ForumindlægNogen der ved om studienet har lagt et svar ud til stx123-MAT/A-07122012? jeg leder efter en besvarelse -
stamfunktioner
Forumindlæggøre rede for arealberegning ved hjælp af stamfunktioner? hvad skal jeg komme ind på præcis. er det bestemt integral -
Selvstuderende
ForumindlægHej Jeg tænker på at selvstudere et A niveau fag, kan det lade sig gøre? Hvor lang tid kræver det at selvstudere? -
Ægsortering og nytteetik eller pligtetik
ForumindlægHey jeg sidder med en kesamensopgave hvor ejg skal argumentere for og imod ægsortering med hensyn til nytteetikken eller pligtetikken. Er der nogen som har nogle guldkorn? -
En god overskrift til elektriker lærling
ForumindlægHej Derude Er lige blevet færdig med min Gf.2 i elektriker uddannelse og er jeg igang med at skrive en ansøgning, men mangler en imponerende, målrettet overskrift. Hvis I har noget ide så må meget gerne skrive ned. Tak på forhånd -
Jeg er lidt blankt
ForumindlægHej Jeg skal have skrevet min eksamensopgave til den 26 april. Jeg har det problem, at jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal vælge af emner, dog har jeg tænkt på ' Dannelse eller Eksistenten' Som sagt så er jeg lidt blankt. Håber at jeg kan få ideer eller forslag. Tak for forhånd -
Er der nogen som kan fortælle mig hvad flg. noveller handler om?
ForumindlægJeg er kommet i en presset situation. Jeg skal op til mundtlig dansk prøve på onsdag, men har først set tekstopgivelserne nu her, og fundet ud af, at der er blevet opgivet nogle noveller samt essays som jeg aldrig har set eller hørt noget Er der nogen som kan give et kort referat af nogle af ... -
Triogeometri
Forumindlægtriogeometri, er triogeometri, bare hvor man bruger sin, cos & tan til at regne længderne? og når man har gjort det så er opgaven færdig, ikke? -
Fransk-undervisning
ForumindlægVil du gerne op på niveau i fransk - så er det en god idé at starte nu med at indhente det, du måtte mangle. Jeg udbyder franskundervisning i fransk - folkeskole og gymnasium. Der er tale om intensiv og effektiv eneundervisning. Jeg er ultra-pædagogisk og tager udgangspunkt i der, hvor du... -
diff.kvotient
ForumindlægDefinition: Hvis f er en funktion og x0 et punkt i definitionsmængden, er diff.kvotienten ud fra punktet x0 givet ved delta y/ h = f(x0 + h) - f(x0) /h dette er diff.kvotienten, men hvordan kommer man frem til denne formel? -
hjælp til rettelse af opgave
ForumindlægHej :) Jeg har fået en matematik aflevering, som skal præsenteres mundtlig og er gældene for mit gennemsnit. Jeg vil meget gerne få en god karakter, så vil spørge om der er en der vil have mulighed for at rette min aflevering? Det er på C niveau. -
Enkelt spørgsmål
ForumindlægHvis man har haft naturfag i gymnasiet, har man så automatisk haft fysik og kemi på et eller andet niveau?? -
Religion C Niveau - Selvstuderende.
ForumindlægNogen der har erfaring med at selvstudere religion på C niveau HF som led i kultpakken? Er det muligt, og hvor finder jeg evt. en privat laerer?? Ville vaere til stor hjaelp. -
HJÆÆÆÆÆÆÆLP
Forumindlæghej jeg ville lige spørg om noget. Jeg går i STX og har naturvidenskabelig linje i 1.g kom jeg ikke op i nogen eksamener. i 2.g kom jeg op i engelsk mundtligt og fysik mundtligt begge på b. dvs 2. og nu i 3.g har jeg de her fage: Dansk A. Historie A. Matematik A. Kemi A. Samf... -
analyse af weddings and beheadings
ForumindlægHej Har virkelig brug for hjælp, ska lave en engelsk analyse af weddings and beheadings af hanif kuresishi. men har ingen ide om hva jeg ka sige til den... nogle der har skrevet en opgave el noget? -
Jura, Komendium
ForumindlægNogle jura studerende, der kan anbefale et rigtig god komendium til 1. år strafferet? Der er jo en ny studiereform i år, så det er ikke muligt at finde komendier særligt til de nye bøger :(
