Matematik

hjælp til rettelse af opgave

20. maj 2020 af Klaus17 - Niveau: C-niveau

Hej :) 

Jeg har fået en matematik aflevering, som skal præsenteres mundtlig og er gældene for mit gennemsnit. 

Jeg vil meget gerne få en god karakter, så vil spørge om der er en der vil have mulighed for at rette min aflevering?

Det er på C niveau. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. maj 2020 af Goten (Slettet)

Du skal jo selv lave den! Det er snyd, hvis andre retter den for dig. Dog kan du spørge om hjælp til en opgave, hvilket ikke er det samme, siden du jo selv lærer det. :)

Desuden ser jeg, at du har mat på C-niveau, så din karakter er jo ikke endelig endnu.


Brugbart svar (0)

Svar #2
20. maj 2020 af AMelev

#1 Hvis man har C-niveau i studieretningen, er karakteren endelig, hvis man ikke supplerer med et højere niveau som valgfag.

#0 Vi kan ikke give os i kast med at rette opgavesæt, det vil blive for omfattende, men du kan stille spørgsmål om alle de ting, du er usikker på.
Af ren nysgerrighed: Gider du lægge opaven op? Er det en Corona-nødløsning for eksamen? 


Svar #3
20. maj 2020 af Klaus17

Ja pga corona skal jeg fremlægge noget af afleveringen mundtligt skal selv vælge 2 opgaver af afleveringen også bliver resten vurderet på det skriftlige.

Skriv et svar til: hjælp til rettelse af opgave

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.