Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 16221 til 16240 af 45451
-
Fortolkning - digt
ForumindlægI en stil, jeg skal skrive, har jeg valgt at fortolke et digt, men da jeg ikke tidligere har prøvet det, tænkte jeg på, om der ikke er nogle af jer, som vil skrive de vigtigste ting, man skal tage op, når det handler om fortolkning af digte? -
Sætningsled
ForumindlægHej.. Har i en aflevere fået til opgave at bestemme sætningsled i følgende sætninger.. Og er totalt lost! Experts believe companies will increasingly focus part of their recruitment effort on schools. ..the firm does not offer them a chance to join the scheme until they have completed their G... -
Ang. ChemSketch
ForumindlægHvordan kan man via dette program fremstille billeder som dem i denne opgave?? opgaven: https://www.studieportalen.dk/Papers/Files/o8922.pdf se side 3 -
ideer til SRP matematik/biologi evt kemi
ForumindlægHej allesammen!!! Skal snart i gang med SRP, og ville høre om i havde nogle ideer :) Jeg har matematik på A og kemi, biologi samt fysik b skal altså skrive i matematik samt et af de overstående... vil rigtig gerne skrive i noget om kroppen eller noget medicin lignende, derfor er biologi... -
mundtlig samfundsfag - hvordan?
ForumindlægSkal som så mange andre op mdt. samfundsfag på A-niv her om et par dage.. men jeg aner ikke hvordan en samf-eksamination foregår, så hvis der er nogen der lige ville hjælpe med en udredelse der :) -
musik eksamen + instrumentering
ForumindlægHey folkens, skal til musik c eksamen i overmorgen og er sådan lidt nervøs for at trække underemnet instrumentering.. Hvad skal man sige? Der er jo næsten ingenting at sige!! Forresten nogle goder fif til hvad man bla. også kan sige under disse emner?: - Form - Harmonik - Melodik - Groove Mit em... -
the great gatsby
Forumindlæghej er der nogen der har læst "the great gatsby" og kan huske hvad der foregik i kapitel 9? min bog er nemlig blevet væk... -
Gode råd..
ForumindlægHej Jeg skal op i dansk på tirsdag d.26 og skal lave et 9-tal for at bestå eksamenskarakterne og dermed få huen.. Så jeg ville spørger om du har nogle gode råd/tricks og noter til dansk mundtlige eks.. mange gange på forhånd TAK!!! vh Henrik -
HJÆLP TIL DISKUSSION DELEN
ForumindlægDiskutere konsekvenserne af udbrydelsen af pesten for de europæiske samfund Jeg ved ikke hvad jeg helt præcis skal starte med at skrive, hvis en kunne hjælpe mig med at komme igang -
buskab i novellen...
Forumindlægindian camp? nogen som har læst den? Tak på forhånd! -
sproglig-stilistisk sammenligning Hvad er det ??
Forumindlæghej jeg sidder og laver en sproglig stilisk sammenigning men hvad er det eneligt og hvad er det vigtigste af tage fat i.. hilsen Christian Thøgersen -
Planter og fosfat
ForumindlægNogen der kan forklare mig figuren i nedenstående link: http://fronter.com/kkgym/links/files.phtml/514879664$/Aflevering/Co2+opgave+_+fosfat+opgave/fasfat+opgave.png -
Boganmeldelse hjælp mig
ForumindlægJeg skal lave en boganmeldelse af bogen "pop tøs" jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op for har ikke fået læst den hele og den er til i dag! Hjælp mig -
skrive en artikel om en film ?
ForumindlægHej Jeg har set en drejefilm fra 1967 ved navnet det "perfekte menneske" af Jørgen Leth og har fået denne opgave at skrive en artikel om filmen. hvad ville det sige at skrive en artikel om filmen? hvis nogle har en model om hvordan jeg bygger den op så bare send til min mail mohamedga... -
Romananallyse
ForumindlægJeg har problemer med at få lavet min romananalyse. Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg laver den og det ville være dejligt hvis der var nogen, som kunne sende et link m.m. til en god hjemmeside fx. til at se hvordan man laver en romananalyse. -
Problem med sætning
ForumindlægHej Alle. Vil i lige hjælpe mig med denne oversættelse af denne sætning: på tysk :) Det passede overhovedet ikke; de havde ikke engang spurgt os. tak på forhånd ;) -
Studieretningsprojekt HJÆLP
ForumindlægHejsa.. Er der nogle som har en idé til hvilket emne man kunne have, hvis man vil kombinere Historie og musik i sit studieretningsprojekt? Eller hvis man ville kombinere Musik og Drama?? Håber der er nogle som vil hjælpe.. Hilsen Mie -
Energiindtægt/Energiforbrug
ForumindlægJeg er igang med en kostanalyse, men jeg forstår ikke tallene jeg har fået frem. Min energiintægt på et døgn er 10.233 kJ, og kroppen energiforbrug er 7.050 kJ. Det vil jo så sige at jeg efter disse tal vil tage på, da der ikke er ligevægt mellem energiindtaget og kroppens energiforbrug? Eller h... -
HASTER. EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHej er der nogle der ved, hvad 1datasæt betyder -
2.g opgave ?
ForumindlægHej sidder her er mega meget i tvivl om, hvad jeg skal skrive i min 2.g opgave.. kan vælge imellem historie og dansk..? Hvad synes I ?
